(02-08-2013, Saat:10:08)fth2829 yazdı: 2010 ve üzeri manuel vites olmak şartıyla dizel ya da benzinli focus veya honda cıvıc düşünüyorum arkadaşlar şayet benim arabam kadar temizini bulursam. Bu araçlar hakkında bilgisi olan varsa nasıl araçlardır? bir de fiorinodan sonra yakıtı üzer mi bunların? Malum fiorino yakmıyor adeta kokluyor 
Fio bininlerin zevkleridemi aynı bende aynı araçları düşünüyorum... Önceden 2004 Fucus Hb vardı benim o kadar araba sürdüm onun gibi yol tutan vraj dönen araba görmedim.1600 benzinliydi baya baya yakıyordu yanlız. Parcası da aşırı pahalıydı. Honda ise bir arkdaşımda var 2009 aracından cok memnun seri ve şık bir araba yaktııda oyle aşırı fazla değilmiş Yedek parca fiyatlarını bilmiyorum.
Her yünüyle fiodan pahalıdır.