Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sislerin değişimi..
volkan_aytc Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5255
Mesajlar: 119
Nereden: 53 Rize
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 119
Kayıt Tarihi: 23-07-2013


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#1
Sislerin değişimi..

Aracın sisleri uzun süreli yanmakdan ve folyo bant yüzünden çok ısınıp içindeki soket kısmını eritti ve sağlam olsun diye sisleri kendim değiştim...
[Resim: r0410.jpg]
[Resim: r041l.jpg]
[Resim: r0457.jpg]
[Resim: r045p.jpg]
[Resim: r0470.jpg]
[Resim: r048h.jpg]
[Resim: r04bl.jpg]
[Resim: qpczh.png]
01-08-2013, Saat:18:37
Cevapla
tolga123 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5005
Mesajlar: 293
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 293
Kayıt Tarihi: 16-05-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#2
Cvp: Sislerin değişimi..
İyi uğraşıyorsun araba ile smile Bende sislere pembe folyo çekmeyi düşünüyorum yada mavi biggrin
Parası olana değil hastası olana..
F iorino
İ stek
A şk
T utku
02-08-2013, Saat:05:35
Cevapla
atr35 Çevrimdışı
200
çaylaaak
Üye
Uye No: 2106
Mesajlar: 201
Nereden: 42 Konya
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 201
Kayıt Tarihi: 23-10-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#3
Cvp: Sislerin değişimi..
sisleri değiştirmek için plastik çamurluklar ın sökülmesimi lazım nasıl değiştirdiniz ? anlatırsanız sevinirim benim sislerden birinin (sol taraf) ayak plastiği kırılmış galiba içeri itekleyince geri gidiyor onu sağlamlaştırmam lazım ama nasıl yaparım bilmediğim için sordum teşekkürler
03-08-2013, Saat:12:03
Cevapla
volkan_aytc Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5255
Mesajlar: 119
Nereden: 53 Rize
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 119
Kayıt Tarihi: 23-07-2013


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#4
Cvp: Sislerin değişimi..
(03-08-2013, Saat:12:03)atr35 yazdı: sisleri değiştirmek için plastik çamurluklar ın sökülmesimi lazım nasıl değiştirdiniz ? anlatırsanız sevinirim benim sislerden birinin (sol taraf) ayak plastiği kırılmış galiba içeri itekleyince geri gidiyor onu sağlamlaştırmam lazım ama nasıl yaparım bilmediğim için sordum teşekkürler

Boşuna Sanayilere servislere Gitmeyin...Dediğiniz plastikleri sökmenize gerek yok davlunbazları cıkarmadan da sökülebilir. Araçı yerden 40 cm kaldırın tanponun sisin tam altında üç tane vda var sislerin anpulunu değişebilmek veya sileri sökebilmek için onları cıkartın zaten acılıyor sislerin yuvası 5 dknızı almaz süküp takmanız. Tırnak kırılması bendede var. Zenon taktırıcam zman Servisteki adam bir ayağını kırmıştı söylemek de söylememişti. ben o sorunu treson ile cözdüm sağ taraf olsaydı hiç sökmenizede gerek olmazdı üsten tereson sıkılırdı. Resimlerinide ekliyorum bu şekilde terosan surersen eskisi gibi sağlam olur.
[Resim: r2p69.jpg]
[Resim: r2q9f.jpg]
http://o1308.hizliresim.com/1d/3/r2q9f.jpg
http://o1308.hizliresim.com/1d/3/r2p69.jpg
[Resim: qpczh.png]
(Son Düzenleme: 03-08-2013, Saat:19:36, Düzenleyen: volkan_aytc.)
03-08-2013, Saat:16:53
Cevapla
atr35 Çevrimdışı
200
çaylaaak
Üye
Uye No: 2106
Mesajlar: 201
Nereden: 42 Konya
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 201
Kayıt Tarihi: 23-10-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#5
Cvp: Sislerin değişimi..
teşekkür ederim. anladığım kadarıyla sislerin altına denk gelen vidalı kapak var onu sökünce sislere ulaşabiliyorum doğrumu eğer öyle ise ilk boş zamanımda hemen hallederim teşekkürler.
04-08-2013, Saat:13:57
Cevapla
volkan_aytc Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5255
Mesajlar: 119
Nereden: 53 Rize
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 119
Kayıt Tarihi: 23-07-2013


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#6
Cvp: Sislerin değişimi..
(04-08-2013, Saat:13:57)atr35 yazdı: teşekkür ederim. anladığım kadarıyla sislerin altına denk gelen vidalı kapak var onu sökünce sislere ulaşabiliyorum doğrumu eğer öyle ise ilk boş zamanımda hemen hallederim teşekkürler.

Evet 3 tane vida ile tutturulmuş. Sökunce zaten acılıyor sislere ulaşabilcieğiniz ara...
[Resim: qpczh.png]
04-08-2013, Saat:22:05
Cevapla
semih sümer Çevrimdışı
200
çayelinden
Üye
Uye No: 3879
Mesajlar: 1,350
Nereden: 46 K.maraş
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,350
Kayıt Tarihi: 08-10-2012


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#7
RE: Sislerin değişimi..
Malesef ki bizim bipperlerde sislere ulasmak cok zor
04-08-2013, Saat:22:09
Cevapla
huso58 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5422
Mesajlar: 2
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2
Kayıt Tarihi: 26-08-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#8
Cvp: Sislerin değişimi..
Abi o sis farının yanında kılıfı var onu nerden bulabilirim benimkinde yanlar açıkdasad
26-08-2013, Saat:08:12
Cevapla
ctrk Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5415
Mesajlar: 2
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2
Kayıt Tarihi: 25-08-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#9
Cvp: Sislerin değişimi..
Benimde merak ettiğim bir konu var tampondaki sis farı yuvalarını kapalı olduğunda oralar nasıl kesiliyor biz kesebilirmiyiz acaba yada özel bi makina flanmı gerekiyor ?
31-08-2013, Saat:17:41
Cevapla
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
#10
Cvp: Sislerin değişimi..
[Resim: Matkaba-Takilip-Ahsap-Kartonpiyer-Delik-...3365_0.jpg]
Bu tip aletlerle açılıyor.

[Resim: 116417313pmo.jpg]
(26-08-2013, Saat:08:12)huso58 yazdı: Abi o sis farının yanında kılıfı var onu nerden bulabilirim benimkinde yanlar açıkdasad
(Son Düzenleme: 31-08-2013, Saat:21:47, Düzenleyen: TURUNCU 16.)
31-08-2013, Saat:21:43
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Zincir Degişimi Bilal DENİZ 1 5,885 03-09-2018, Saat:21:46
Son Yorum: team146
  [Soru] Tuning ve Lastik değişimi Garanti ve/veya Muayeneyi etkiler mi? fiofio1a 11 13,275 18-03-2015, Saat:19:29
Son Yorum: BaSKaN
  [Acil] Otomatik Fiorino Baskı balata değişimi. NOZER 3 13,120 14-02-2015, Saat:14:23
Son Yorum: NOZER
  [Soru] yağ değişimi yakosan 10 10,212 24-04-2013, Saat:11:05
Son Yorum: fiorino51
Exclamation Amartisör takozları değişimi/// can06 2 4,994 29-01-2013, Saat:20:55
Son Yorum: can06

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi