Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Acil] satlık
tuncayuyar Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3003
Mesajlar: 16
Nereden: 60 Tokat
M.Yılı:
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 16
Kayıt Tarihi: 19-03-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
satlık

selam ben tokattan yaklaşık bir yıldır takip ediyorum sitenizi
naçizane aracımı bana küçük geldiğinden satmaktayım ilgilenen arkadaşlara duyrulur
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-mi...970/detay/
02-09-2013, Saat:13:10
Cevapla
semih sümer Çevrimdışı
200
çayelinden
Üye
Uye No: 3879
Mesajlar: 1,350
Nereden: 46 K.maraş
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,350
Kayıt Tarihi: 08-10-2012


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#2
RE: satlık
Hayırlı satıslar arabaniz cok guzel
02-09-2013, Saat:14:48
Cevapla
tuncayuyar Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3003
Mesajlar: 16
Nereden: 60 Tokat
M.Yılı:
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 16
Kayıt Tarihi: 19-03-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#3
Cvp: satlık
TEŞEKKÜR EDERİM GÜZEL AMA ALIRKEN ÇOCUKLARIN BÜYÜYECEĞİNİ HESAPLAYAMADIK smile
02-09-2013, Saat:15:08
Cevapla
Baran Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1203
Mesajlar: 16
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 16
Kayıt Tarihi: 03-06-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#4
Cvp: satlık
Bu işte bir terslik yok mu? çocuklar büyüyünce bagaj ihtiyacı azalacak diye düşünüyordum ben; oğlum 1 yaşında park yataktan bebek arabasına mama sandalyesinden paket beze daha sayamadığım bir sürü eşyasını sığdırmaya çalışıyorum sedana. Biz hanımla küçücük bir çantaya sığıyoruz. Büyüyünce bagaj ihtiyacı azalacak diye tahmin ediyordum şaşırdım açıkçası yazdıklarınıza. Aracın rengi çok güzel bu arada hayırlı satışlar.
02-09-2013, Saat:16:09
Cevapla
53Fio Çevrimdışı
200
Rize (53)
Üye
Uye No: 5433
Mesajlar: 61
Nereden: 53 Rize
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 61
Kayıt Tarihi: 28-08-2013


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#5
Cvp: satlık
aracınız çok temize benziyor. Pazarlık yapmayı düşünüyormusunuz. Akrabam fiat fiorino almayı düşünüyor uygun bir fiyatta anlaşırsak alabiliriz.
[Resim: MY3lNM.jpg]
03-09-2013, Saat:10:49
Cevapla
tuncayuyar Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3003
Mesajlar: 16
Nereden: 60 Tokat
M.Yılı:
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 16
Kayıt Tarihi: 19-03-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#6
Cvp: satlık
(02-09-2013, Saat:16:09)Baran yazdı: Bu işte bir terslik yok mu? çocuklar büyüyünce bagaj ihtiyacı azalacak diye düşünüyordum ben; oğlum 1 yaşında park yataktan bebek arabasına mama sandalyesinden paket beze daha sayamadığım bir sürü eşyasını sığdırmaya çalışıyorum sedana. Biz hanımla küçücük bir çantaya sığıyoruz. Büyüyünce bagaj ihtiyacı azalacak diye tahmin ediyordum şaşırdım açıkçası yazdıklarınıza. Aracın rengi çok güzel bu arada hayırlı satışlar.

ARABAYI KÖTÜLEMİŞ GİBİ OLMAYAYIM MALUM KULLANANLAR BİLİR ARAÇ 4 KİŞİLİK ÜÇÜNCÜ BİR ÇOCUK DAHA OLUP O ÇOCUKTA BİRAZ BÜYÜYÜNCE SIKINTI OLMAYA BAŞLIYOR BEN BİRAZDA BAĞ BAHÇE İŞLERİYLE UĞRAŞTIĞIMDAN KÜÇÜK GELİYOR İSTER İSTEMEZ

(03-09-2013, Saat:10:49)53Fio yazdı: aracınız çok temize benziyor. Pazarlık yapmayı düşünüyormusunuz. Akrabam fiat fiorino almayı düşünüyor uygun bir fiyatta anlaşırsak alabiliriz.

ELBETTE PAZARLIK SÜNNET AMA MANTIKLI OLMASI KAYDIYLA ARAÇ TEMİZ VE BAKIMLI ANLAŞIRSAK NEDEN OLMASINKİ ..
(Son Düzenleme: 03-09-2013, Saat:11:49, Düzenleyen: tuncayuyar.)
03-09-2013, Saat:11:47
Cevapla


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi