(14-09-2013, Saat:11:43)Baran yazdı: Ayteking;
Arkadaşlar yukarıda nezaket göstermişler; fiyatı çok yüksek tuttuğunuzu direk yazmamışlar; siz de pişkinlik gösterip onu alın yazmışsınız.
Hem fiyat hakkında yorum sorup hem de yorumlara alınmak neyin nesi acaba?
Madem yorum istiyorsunuz benim fikrim şu şekilde.
Aracınızın fiyatını öyle bir abartmışsınız ki; en az 2.500TL yüksek ederinden, bilginize.
haklısınız...
fiyatı düşürdüm. zaten araç başında da pazarlık yapıp biraz daha düşerim.
ama ilan sitelerinde farklı km ve özellikteki araçların fiyatlarını da baz almıştım ben...
hayırlısı artık. satılmazsa fioyla devam...