Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Soru] 195/55/16 Yazlık Lastik Seçimi Ekonomi/Performans
FiorinoFunClub Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 413
Mesajlar: 26
Nereden: 68 Aksaray
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 26
Kayıt Tarihi: 12-01-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#11
Cvp: 195/55/16 Yazlık Lastik Seçimi Ekonomi/Performans

[Resim: pr_01_690_max.jpg?rev=1364037354]

Petlas Lastik 195/55/16 87V Imperium PT515 önlere 2 tane aldım. (160 TL ye tanesi)
(Son Düzenleme: 15-05-2013, Saat:23:41, Düzenleyen: FiorinoFunClub.)
15-05-2013, Saat:23:40
www Cevapla
alperserkan Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5503
Mesajlar: 130
Nereden: 01 Adana
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 130
Kayıt Tarihi: 13-09-2013


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#12
Cvp: 195/55/16 Yazlık Lastik Seçimi Ekonomi/Performans
arkadaşlar daha önce kangom vardı petlas lastik almıştım uygun diye yoldaki bütün gürültüyü içeri veriyordu ben açıkçası memnın kalmamıştım 175-65-14 tü ama pt 515 195-55-16 hakkında bir fikrim yok fiat fiorino da fabrikadan çıkan bridgestone turanza tanesi 250 lira çok para Thumbup1
16-09-2013, Saat:02:21
Cevapla
fiorino051 Çevrimdışı
200
inadına 51
Üye
Uye No: 969
Mesajlar: 132
Nereden: 81 Düzce
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 132
Kayıt Tarihi: 29-04-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#13
Cvp: 195/55/16 Yazlık Lastik Seçimi Ekonomi/Performans
ben yeni 205 55 16 petlas aldım tanesi 172 den araç o kadar fark etti ki yolda dönüşlerde on numara oldu tavsiyem 205 yap lastikleri yakıttta da hiç bir fark yoğ
16-09-2013, Saat:12:52
Cevapla
savaşkorkmaz Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5563
Mesajlar: 3
Nereden: 08 Artvin
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 3
Kayıt Tarihi: 28-09-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#14
Cvp: 195/55/16 Yazlık Lastik Seçimi Ekonomi/Performans
bende aracıma petlas 205/55 r16 velox sport marka 4 adet lastik aldım. aracın çekişinin düşmesiyle ilgili söylemler biraz psikolojik gibi geldi bana, çünkü herhangi bir fark göremedim şu ana kadar. 195 lastikle 3ncü vitesle çıktığım rampaları aynı rahatlıkla çıkıyorum. yakıt konusunda da öyle aman aman bir farkta yaratmadı, kaldı ki kirli bir hava filtresi bile yakıt sarfiyatını farkedilir bir şekilde artırır. ama konfor ve yol tutuşta ise belirgin bir şekilde olumlu bir artış gösterdi. tavsiye ederim, yerli malı ve uygun fiyatlı iyi bir ürün . 1 yılda herhangi bir şekilde yolda kalmanız durumunda (lastikle alakası olmasa dahi) yol yardımı mevcut.
(Son Düzenleme: 09-10-2013, Saat:22:27, Düzenleyen: savaşkorkmaz.)
09-10-2013, Saat:22:23
Cevapla
E R E N Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5575
Mesajlar: 120
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 120
Kayıt Tarihi: 30-09-2013


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#15
Cvp: 195/55/16 Yazlık Lastik Seçimi Ekonomi/Performans
Fiorino 1.3 multijet 75 hp emotion aracımız var.Kış lastiği olarak MAXXIS marka 195/55 R16 87H kış lastiği aldık.Kılavuzda 185/65 R15 87T lastik tavsiye ediyorlar.Ama aracı alırken 16 inç lik 195/55 lik lastiğe göre jant takımı vardı.Biz de uygun olsun diye lastikçinin önerisiyle bunları aldık.Herhangi bir zararı olur mu?
Bir de kışın bu lastiğin havası kaç olmalı?
KONTROLSÜZ HIZ, MARİFET DEĞİLDİR.
(Son Düzenleme: 09-10-2013, Saat:22:27, Düzenleyen: E R E N.)
09-10-2013, Saat:22:27
Cevapla
savaşkorkmaz Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5563
Mesajlar: 3
Nereden: 08 Artvin
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 3
Kayıt Tarihi: 28-09-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#16
Cvp: 195/55/16 Yazlık Lastik Seçimi Ekonomi/Performans
(09-10-2013, Saat:22:27)E R E N yazdı: Fiorino 1.3 multijet 75 hp emotion aracımız var.Kış lastiği olarak MAXXIS marka 195/55 R16 87H kış lastiği aldık.Kılavuzda 185/65 R15 87T lastik tavsiye ediyorlar.Ama aracı alırken 16 inç lik 195/55 lik lastiğe göre jant takımı vardı.Biz de uygun olsun diye lastikçinin önerisiyle bunları aldık.Herhangi bir zararı olur mu?
Bir de kışın bu lastiğin havası kaç olmalı?

lastik boyutu olarak herhangi bir zararı olmaz çünkü orjinal fabrika çıkış ebadı. maxxis marka lastikleri bilmiyorum. kış lastiklerinin hava basıncının yaz lastiklerine göre 1-2 psi daha düşük olmasında fayda var, patinaj yapmaması için. önler 32 yada 33 arkalar yüksüzse 30-31 ideal. yüklüyse önlerle aynı
09-10-2013, Saat:22:35
Cevapla
E R E N Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5575
Mesajlar: 120
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 120
Kayıt Tarihi: 30-09-2013


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#17
Cvp: 195/55/16 Yazlık Lastik Seçimi Ekonomi/Performans
(09-10-2013, Saat:22:35)savaşkorkmaz yazdı:
(09-10-2013, Saat:22:27)E R E N yazdı: Fiorino 1.3 multijet 75 hp emotion aracımız var.Kış lastiği olarak MAXXIS marka 195/55 R16 87H kış lastiği aldık.Kılavuzda 185/65 R15 87T lastik tavsiye ediyorlar.Ama aracı alırken 16 inç lik 195/55 lik lastiğe göre jant takımı vardı.Biz de uygun olsun diye lastikçinin önerisiyle bunları aldık.Herhangi bir zararı olur mu?
Bir de kışın bu lastiğin havası kaç olmalı?

lastik boyutu olarak herhangi bir zararı olmaz çünkü orjinal fabrika çıkış ebadı. maxxis marka lastikleri bilmiyorum. kış lastiklerinin hava basıncının yaz lastiklerine göre 1-2 psi daha düşük olmasında fayda var, patinaj yapmaması için. önler 32 yada 33 arkalar yüksüzse 30-31 ideal. yüklüyse önlerle aynı

orjinal çıkış ebadı yaz lastikleri için195/55/R16 ama kış lastikleri için 185/55/R15 biz kış için de yaz lastiğindeki boyutun aynısını aldık.Fark çok az ama bu aracın kaymasında o kadar etkili olur mu
KONTROLSÜZ HIZ, MARİFET DEĞİLDİR.
09-10-2013, Saat:22:39
Cevapla
savaşkorkmaz Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5563
Mesajlar: 3
Nereden: 08 Artvin
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 3
Kayıt Tarihi: 28-09-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#18
Cvp: 195/55/16 Yazlık Lastik Seçimi Ekonomi/Performans
(09-10-2013, Saat:22:39)E R E N yazdı:
(09-10-2013, Saat:22:35)savaşkorkmaz yazdı:
(09-10-2013, Saat:22:27)E R E N yazdı: Fiorino 1.3 multijet 75 hp emotion aracımız var.Kış lastiği olarak MAXXIS marka 195/55 R16 87H kış lastiği aldık.Kılavuzda 185/65 R15 87T lastik tavsiye ediyorlar.Ama aracı alırken 16 inç lik 195/55 lik lastiğe göre jant takımı vardı.Biz de uygun olsun diye lastikçinin önerisiyle bunları aldık.Herhangi bir zararı olur mu?
Bir de kışın bu lastiğin havası kaç olmalı?

lastik boyutu olarak herhangi bir zararı olmaz çünkü orjinal fabrika çıkış ebadı. maxxis marka lastikleri bilmiyorum. kış lastiklerinin hava basıncının yaz lastiklerine göre 1-2 psi daha düşük olmasında fayda var, patinaj yapmaması için. önler 32 yada 33 arkalar yüksüzse 30-31 ideal. yüklüyse önlerle aynı

orjinal çıkış ebadı yaz lastikleri için195/55/R16 ama kış lastikleri için 185/55/R15 biz kış için de yaz lastiğindeki boyutun aynısını aldık.Fark çok az ama bu aracın kaymasında o kadar etkili olur mu
kar lastiğini isterseniz 17 jantla beraber alın takın kayma vs yaşamazsınız merak etmeyin. ebadı ne olursa olsun vatuz gibi yapışıyor karlı zemine. anlatmak istediğim ebadın çok bir zararı yada faydası olmaz, kar lastiği yada yaz lastiği farkı yaratan budur.
09-10-2013, Saat:22:49
Cevapla
E R E N Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5575
Mesajlar: 120
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 120
Kayıt Tarihi: 30-09-2013


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#19
Cvp: 195/55/16 Yazlık Lastik Seçimi Ekonomi/Performans
Anladım teşekkür ederim
KONTROLSÜZ HIZ, MARİFET DEĞİLDİR.
09-10-2013, Saat:22:52
Cevapla
volkan_aytc Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5255
Mesajlar: 119
Nereden: 53 Rize
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 119
Kayıt Tarihi: 23-07-2013


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#20
Cvp: 195/55/16 Yazlık Lastik Seçimi Ekonomi/Performans
ben michell kulanıyorum 195 55 16 tanesi 250 lira ama yol tutuşu mukemmel otesi oluyor daha lastiklerimde cık ses duymadım. tek dezavantajı lastikler erken bitiyor yol ytutuşü için kavurcugu yumuşak yapıyorlar.
[Resim: qpczh.png]
14-10-2013, Saat:01:12
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  En iyi yağ seçimi ? Admin 37 57,352 19-06-2019, Saat:17:54
Son Yorum: ulas55
Question YAĞ SEÇİMİ KONUSU (?) imparator 36 43,457 28-10-2016, Saat:14:23
Son Yorum: agrilon
  [Soru] LASTİK ÖLCÜSÜ DEGİŞTİRME cbk6060 6 10,383 17-05-2015, Saat:01:08
Son Yorum: cbk6060
Thumbs Up Yazlık lastiğe geçme zamanı geldi vizyonnemo52 0 3,244 25-03-2014, Saat:15:49
Son Yorum: vizyonnemo52
  Lastik ömrünü uzatma hk bilgi isoskeisos 8 10,380 03-03-2013, Saat:18:35
Son Yorum: sehzade

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi