Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Bilgi] Cıtroen Nemo 1.3 HDI SX PLUS VİZYON
BoZo61 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5519
Mesajlar: 8
Nereden: 61 Trabzon
M.Yılı: 2013
Aracı: NEMO
Yorumları: 8
Kayıt Tarihi: 15-09-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
Cıtroen Nemo 1.3 HDI SX PLUS VİZYON

Merhaba arkadaş aracı alalı daha 2 gün oluyor ve aksesuar olarak nelere yapabileceğimi bilmiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim. SAYGILAR
(Son Düzenleme: 24-09-2013, Saat:12:03, Düzenleyen: MsK.)
23-09-2013, Saat:11:46
Cevapla
semih sümer Çevrimdışı
200
çayelinden
Üye
Uye No: 3879
Mesajlar: 1,350
Nereden: 46 K.maraş
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,350
Kayıt Tarihi: 08-10-2012


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#2
RE: Cıtroen Nemo 1.3 HDI SX PLUS VİZYON
Aracin resimlerini eklersen daha rahat soyleriz
23-09-2013, Saat:12:08
Cevapla
semih sümer Çevrimdışı
200
çayelinden
Üye
Uye No: 3879
Mesajlar: 1,350
Nereden: 46 K.maraş
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,350
Kayıt Tarihi: 08-10-2012


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#3
RE: Cıtroen Nemo 1.3 HDI SX PLUS VİZYON
Camlara film. Jant. Istersen krom aksesuarlar ama beyazda guzel durmuyor ses sisteme kotu ses 20 den sonra bozuluyor arka ve on hoparlorleri degis teybin yerine double din al 550 tl cerceve dahil cok ozellikli sislere limon rengindefilm cekebilirsin parkları degis farlarıda halojenli veya xenon alabilirsin koltuklara kılıf orjinal paspaslar kucuk ustune yeni paspas . Maliyetten haber ver daha cok sey var
23-09-2013, Saat:12:32
Cevapla
fiorino051 Çevrimdışı
200
inadına 51
Üye
Uye No: 969
Mesajlar: 132
Nereden: 81 Düzce
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 132
Kayıt Tarihi: 29-04-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#4
RE: Cıtroen Nemo 1.3 HDI SX PLUS VİZYON
hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız günlerde binmen temennisi ile
23-09-2013, Saat:13:04
Cevapla
MsK Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4446
Mesajlar: 1,010
Nereden: 27 Gaziantep
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,010
Kayıt Tarihi: 25-12-2012


Teşekkür Puanı: 15
Rep Ver:
#5
Ynt: Cıtroen Nemo 1.3 HDI SX PLUS VİZYON
Aramiza Hosgeldin ALLAH Kaza Bela Vermesin İlk Yapacagin Hafif Film Olmali Bence

GT-I8190 cihazımdan gönderildi
[Resim: vkss.png]
[Resim: qg0wq.gif]
1 3 5
├┼┼
2 4 R


23-09-2013, Saat:14:12
Cevapla
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
#6
RE: Cıtroen Nemo 1.3 HDI SX PLUS VİZYON
Hayırlı olsun iyi günlerde kullan.


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
23-09-2013, Saat:14:20
Cevapla
BoZo61 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5519
Mesajlar: 8
Nereden: 61 Trabzon
M.Yılı: 2013
Aracı: NEMO
Yorumları: 8
Kayıt Tarihi: 15-09-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#7
Cvp: Cıtroen Nemo 1.3 HDI SX PLUS VİZYON
Hoş bulduk ALLAH razı olsun kardeşlerim saolun. Film işi tamam dış tasarım olarak daha ne yapabilirim krom nıkelaf beyazda ıyı durmuyor dıyorlar yapmayı düşünmüyorum.
23-09-2013, Saat:15:07
Cevapla
semih sümer Çevrimdışı
200
çayelinden
Üye
Uye No: 3879
Mesajlar: 1,350
Nereden: 46 K.maraş
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,350
Kayıt Tarihi: 08-10-2012


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#8
RE: Cıtroen Nemo 1.3 HDI SX PLUS VİZYON
Jant alabilirsin biraz daha genis taban

On camın ust kısmına guneslik film cektirebilirsin cok ise yariyor
(Son Düzenleme: 23-09-2013, Saat:15:12, Düzenleyen: semih sümer.)
23-09-2013, Saat:15:10
Cevapla
BoZo61 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5519
Mesajlar: 8
Nereden: 61 Trabzon
M.Yılı: 2013
Aracı: NEMO
Yorumları: 8
Kayıt Tarihi: 15-09-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#9
Cvp: Cıtroen Nemo 1.3 HDI SX PLUS VİZYON
Önerebileceğin jant varmı ?
23-09-2013, Saat:15:14
Cevapla
semih sümer Çevrimdışı
200
çayelinden
Üye
Uye No: 3879
Mesajlar: 1,350
Nereden: 46 K.maraş
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,350
Kayıt Tarihi: 08-10-2012


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#10
RE: Cıtroen Nemo 1.3 HDI SX PLUS VİZYON
Onerilecek cok jant var zevk meselesi bu arastırman lazım ama agır olmasın jant arabayı yorar ne kadar hafif o kadar piratik olur araba

Birde arabayı ne kadara aldın ozellikleri ne direksiyomdan kumanda sis faln var mı
(Son Düzenleme: 23-09-2013, Saat:15:19, Düzenleyen: semih sümer.)
23-09-2013, Saat:15:18
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  [Bilgi] Nemo usb den müzik aktarımı ? vizyonnemo52 8 12,908 15-03-2014, Saat:20:05
Son Yorum: vizyonnemo52
  nemo zıplama sorunu skoymen 6 7,105 27-01-2013, Saat:14:44
Son Yorum: qosmio
  Nemo Orjinal Park Sensörü skoymen 0 3,955 06-01-2013, Saat:19:45
Son Yorum: skoymen
  nemo yol bilgisayarı + ve - tuşu acil yardım skoymen 2 6,730 20-12-2012, Saat:12:54
Son Yorum: skoymen
  [Bilgi] Citroen Nemo Coilover :)) 46 DZ 738 :) 11 16,379 10-11-2012, Saat:16:44
Son Yorum: 46 DZ 738 :)

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi