(20-10-2013, Saat:04:31)alperserkan yazdı: http://www.kliksa.com/urun/bridgestone-2.../901907050
arkadaşlar bu lastik nasıl örjinalinden sadece genişlik farkı var aynı marka fiyat uygun
Yanılıyorsunuz sadece genişlik farkı yok 195 ile 205 i satıcıda yan yana koydurun boy olarakta oldukça farklı, iri bir lastik olduğunu göreceksiniz. Bizim araçlara 205 ebat lastik uygun değildir hele de 75bg motor gücüne sahipse aracı daha çok yorar ve yakıt tüketiminiz artar. Lastikçinin dürüstünü bulursanız size önermez ancak tek gayesi satış yapmaksa size tek söyleyeceği "olur abi olur biz sürekli ondan takıyoruz zaten" diyecektir.
Eğer petlas, hankook vs.. gibi uygun maliyetli bir lastik düşünmüyorsanız size tavsiyem 16" olan jantınızı 15" yeni bir jant ile değiştirerek aracın kataloğunda belirtilen uygun ebatta michelin, continental gibi lastikleri tercih edebilirsiniz. Böylece sadece 4 lastiğe vereceğiniz 1100 TL yerine yeni jant lastik takımınızı 1200 TL gibi rakama satın almanız mümkün hem aracın performansını korursunuz hem yakıt tüketimini..