Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
YENİ ÖZELLİK
E R E N Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5575
Mesajlar: 120
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 120
Kayıt Tarihi: 30-09-2013


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#1
YENİ ÖZELLİK

arkadaşlar fiorinoda yeni bir özellik buldum aracın hızı ne kadar artarsa yani gaza ne kadar basarsan hoparlörlerden gelen ses artıyor dışardan gelen rüzgar sesini kesmek için bunun ayarı ise teyp ten yapılıyor speed volume den high low diye seçenekleri var high yaparsanız tepki daha fazla oluyor
KONTROLSÜZ HIZ, MARİFET DEĞİLDİR.
16-11-2013, Saat:15:39
Cevapla
mrboss Çevrimdışı
200
Eren Erel
Üye
Uye No: 5297
Mesajlar: 287
Nereden: 44 Malatya
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 287
Kayıt Tarihi: 01-08-2013


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#2
Cvp: YENİ ÖZELLİK
agabeyim hevesini kırmak ıstemem ama o onceden soyledın yaa smile
Herkez arabasını sever ama bazıları aşık olur... 80 BC 732 Heart
16-11-2013, Saat:17:03
www Cevapla
RaneZ Çevrimdışı
200
FİOFİO
Üye
Uye No: 5408
Mesajlar: 712
Nereden: 26 Eskişehir
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 712
Kayıt Tarihi: 24-08-2013


Teşekkür Puanı: 9
Rep Ver:
#3
Cvp: YENİ ÖZELLİK
aynen ah şu kitapcıkları bir okusak neler var neler follow me otoban sinyali vs gibi öelliklerde var. bu konu açılmıştı biggrin
16-11-2013, Saat:17:39
Cevapla
qosmio Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3852
Mesajlar: 317
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 317
Kayıt Tarihi: 06-10-2012


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#4
RE: YENİ ÖZELLİK
O özellik soylenmisti

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
[Resim: beyazfiorino2.jpg]
16-11-2013, Saat:18:45
Cevapla
seyhan161616 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5729
Mesajlar: 4
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 4
Kayıt Tarihi: 15-11-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#5
Cvp: YENİ ÖZELLİK
Bende diyorum Niye Bu Kadar Acılıyoor Bu Teybin Sesi DiYE teşekkürler..Thumbup1
16-11-2013, Saat:19:29
Cevapla
mrt03mrt Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5407
Mesajlar: 269
Nereden: 45 Manisa
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 269
Kayıt Tarihi: 24-08-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#6
Cvp: YENİ ÖZELLİK
motor stop edıldıgınde blue me konusmayı kesmıyor. ayrıca aku vs degısımlerınde otomatık cam kaldırmanız bozulursa acma kapama dugmesıne acıp 5 sn kapatıp 5 sn basılı tutarsanız ozellık devam edıyor. kumandadan acma konumuna ve kapama konumuna basılı tutunca camlar sız parmagınızı cekene kadar devam edıyor.yokus kalkıs destegınız varsa fren pedalını hızlı bı kac kez pompalarsanız devreye gırıyor. park sensoru hız sensoru hepsı mevcut zaten...
16-11-2013, Saat:20:21
Cevapla
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
#7
YENİ ÖZELLİK
Size bir özellik daha hilholdur devrede iken fren 2 saniye tutuyor ve bırakıyor. Eger freni brakıp gaz pedalına basarsanız gaz pedalını bırakana kadar tutuyor. Asr olan araçlarda deneyin.


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
16-11-2013, Saat:21:33
Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#8
RE: YENİ ÖZELLİK
(16-11-2013, Saat:19:29)seyhan161616 yazdı: Bende diyorum Niye Bu Kadar Acılıyoor Bu Teybin Sesi DiYE teşekkürler..Thumbup1

Alemsin smile
16-11-2013, Saat:23:34
www Cevapla
bybirim42 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5568
Mesajlar: 2
Nereden: 42 Konya
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2
Kayıt Tarihi: 29-09-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#9
Cvp: YENİ ÖZELLİK
ben dediğin gibi ayarladım teyipten ama hızlandıkça seste bir artış farketmedim aracım 2011 combi emoiton söylediğiniz bütün ayarları yaptım ama artmıyor ses
23-11-2013, Saat:14:21
Cevapla
bybirim42 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5568
Mesajlar: 2
Nereden: 42 Konya
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2
Kayıt Tarihi: 29-09-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#10
Cvp: YENİ ÖZELLİK
cevap verilmeyecekse en azından önce açılan konunu linkini verin bulamadım forum da. Tam olarak ayarladım ama olmuyor.
01-01-2014, Saat:12:01
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Bipper Gizli Özellik Açma Ve Hangi Paket Olduğunu Öğrenme tunc. 1 9,400 04-02-2017, Saat:23:22
Son Yorum: Duman
  Yeni özellik keşfettim... Emre ÜNSAL 26 31,714 11-07-2016, Saat:15:13
Son Yorum: latif
  [Yeni] YENİ LASTİK VE JANTLARIMIZ gunaycoskun 3 8,480 11-05-2015, Saat:18:10
Son Yorum: ßatuhan
  bilmeyen arkadaşlar için yeni bir özellik farukozgursoy 76 78,621 03-04-2014, Saat:21:05
Son Yorum: FİORİNO 2010
  [Yeni] Yeni ozellik bulan yok mu semih sümer 20 18,999 04-10-2013, Saat:23:33
Son Yorum: DARLO

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi