Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
YENİ ÖZELLİK
mrt03mrt Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5407
Mesajlar: 269
Nereden: 45 Manisa
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 269
Kayıt Tarihi: 24-08-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#11
RE: YENİ ÖZELLİK

Hill holder in ozelligi frene basmasaniz dahi gaz 1500 devirde ise birakmiyor. Ayrıca teypte hiz kontrolü 2 seviyeden itibaren başlıyor

GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
01-01-2014, Saat:21:32
Cevapla
Emre ÜNSAL Çevrimdışı
200
Emre Ünsal
Üye
Uye No: 5121
Mesajlar: 397
Nereden: 38 Kayseri
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 397
Kayıt Tarihi: 18-06-2013


Teşekkür Puanı: 11
Rep Ver:
#12
Cvp: YENİ ÖZELLİK
bende bi tepki görmedim high ayarında şuan
01-01-2014, Saat:23:10
Cevapla
E R E N Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5575
Mesajlar: 120
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 120
Kayıt Tarihi: 30-09-2013


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#13
Cvp: YENİ ÖZELLİK
Arkadaşlar hızınız arttıkça teybin sesini aynı algıyorsanız ses artıyor demektir araba hızlandıkça rüzgar ,motor sesi vb. sesler artar teyp de bunlarla orantılı olarak arttığından siz ses artmıyor gibi algılıyorsunuz mesela ben 20 km/h hızla giderken de 120 km/h hızla giderken de teyp den aynı sesi algılıyorum ama 120 km/h hızda rüzgar yol ve motor sesi daha fazla olur ve teyp sesini bastırabilir ama ben teypin sesini aynı şekilde alıyorum ve rüzgar motor sesinden hiç rahatsız olmuyorum
KONTROLSÜZ HIZ, MARİFET DEĞİLDİR.
01-01-2014, Saat:23:22
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Bipper Gizli Özellik Açma Ve Hangi Paket Olduğunu Öğrenme tunc. 1 9,400 04-02-2017, Saat:23:22
Son Yorum: Duman
  Yeni özellik keşfettim... Emre ÜNSAL 26 31,714 11-07-2016, Saat:15:13
Son Yorum: latif
  [Yeni] YENİ LASTİK VE JANTLARIMIZ gunaycoskun 3 8,480 11-05-2015, Saat:18:10
Son Yorum: ßatuhan
  bilmeyen arkadaşlar için yeni bir özellik farukozgursoy 76 78,604 03-04-2014, Saat:21:05
Son Yorum: FİORİNO 2010
  [Yeni] Yeni ozellik bulan yok mu semih sümer 20 18,998 04-10-2013, Saat:23:33
Son Yorum: DARLO

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi