Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Önemli] ISITMA BUJİLERİ ÇOK PATLAMAYA BAŞLADI
DARLO Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5378
Mesajlar: 54
Nereden: 32 Isparta
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 54
Kayıt Tarihi: 19-08-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
Star  ISITMA BUJİLERİ ÇOK PATLAMAYA BAŞLADI

Fiorinomda 2 aydır falan bujiler 2 şer haftayla patladı 3 tanesini değiştirdim biri kaldı ama bugün 2 si daha değişicekmiş bu kadar sık buji patlamasının sebebi nedir ve bunu son 2 ayda arttı.
Hemde değiştirdiğim bujinin biri yine patlamış bunun sebebi ne olabilir önerilerinizi beliyorum
[Resim: 1389451721-445.jpg]
03-01-2014, Saat:18:35
Cevapla
bbuldas Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5402
Mesajlar: 56
Nereden: 20 Denizli
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 56
Kayıt Tarihi: 23-08-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#2
Ynt: ISITMA BUJİLERİ ÇOK PATLAMAYA BAŞLADI
Sanirim kalitesi bozuk

GT-I8150 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
03-01-2014, Saat:19:13
Cevapla
DARLO Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5378
Mesajlar: 54
Nereden: 32 Isparta
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 54
Kayıt Tarihi: 19-08-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#3
Cvp: ISITMA BUJİLERİ ÇOK PATLAMAYA BAŞLADI
Zannetmiyorum markaları bosch kaliteli yani başka bişi olmalı
[Resim: 1389451721-445.jpg]
03-01-2014, Saat:19:49
Cevapla
qosmio Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3852
Mesajlar: 317
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 317
Kayıt Tarihi: 06-10-2012


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#4
RE: ISITMA BUJİLERİ ÇOK PATLAMAYA BAŞLADI
Patladigini nasil anliyoruz?

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
[Resim: beyazfiorino2.jpg]
03-01-2014, Saat:20:13
Cevapla
DARLO Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5378
Mesajlar: 54
Nereden: 32 Isparta
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 54
Kayıt Tarihi: 19-08-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#5
RE: ISITMA BUJİLERİ ÇOK PATLAMAYA BAŞLADI
(03-01-2014, Saat:20:13)qosmio yazdı: Patladigini nasil anliyoruz?

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Zaten göstergede buji ışığı yanıp söner ve bilgisayardanda ön buji ısıtma arızası gibi buna benzer bir şey yazar. Servise götürdüğünüzde aküye bişi bağlayıp 4 bujiyede kablo tutarlar eğer tuttukklarında kıvılcım çıkmayan bir buji varsa patlamış demektir ordan biliniyor hangisinin patladığı.
[Resim: 1389451721-445.jpg]
03-01-2014, Saat:22:45
Cevapla
mrt03mrt Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5407
Mesajlar: 269
Nereden: 45 Manisa
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 269
Kayıt Tarihi: 24-08-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#6
RE: ISITMA BUJİLERİ ÇOK PATLAMAYA BAŞLADI
Bugun bende değiştirdim 77 binde ilk defa oluyor. Biraz araştırdım akuden de kaynaklanabiliyormus akunuzu kontrol ettirin fazla amper etkiliyormus

GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
04-01-2014, Saat:00:03
Cevapla
28el374 Çevrimdışı
200
Fio 374
Üye
Uye No: 2173
Mesajlar: 47
Nereden: 28 Giresun
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 47
Kayıt Tarihi: 13-11-2011


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#7
Cvp: ISITMA BUJİLERİ ÇOK PATLAMAYA BAŞLADI
benim aracımdada patlamaya başladı değiştiriyorum yine patlıyo can sıkmaya başladı varsa çaresı yazınız lüten
05-01-2014, Saat:17:39
Cevapla
DARLO Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5378
Mesajlar: 54
Nereden: 32 Isparta
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 54
Kayıt Tarihi: 19-08-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#8
RE: ISITMA BUJİLERİ ÇOK PATLAMAYA BAŞLADI
(05-01-2014, Saat:17:39)28el374 yazdı: benim aracımdada patlamaya başladı değiştiriyorum yine patlıyo can sıkmaya başladı varsa çaresı yazınız lüten
Sabahları buji ışığı söndükten 15-20 saniye kadar sonra çalıştırın dediler bana sizde deniyebilirsiniz ama daha tam çözümüne ulaşabilmiş değiliz.
[Resim: 1389451721-445.jpg]
05-01-2014, Saat:22:24
Cevapla
qosmio Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3852
Mesajlar: 317
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 317
Kayıt Tarihi: 06-10-2012


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#9
RE: ISITMA BUJİLERİ ÇOK PATLAMAYA BAŞLADI
Kizdirma ışığı sonunce hemen basarm marşa.

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
[Resim: beyazfiorino2.jpg]
05-01-2014, Saat:23:07
Cevapla
DARLO Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5378
Mesajlar: 54
Nereden: 32 Isparta
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 54
Kayıt Tarihi: 19-08-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#10
RE: ISITMA BUJİLERİ ÇOK PATLAMAYA BAŞLADI
(05-01-2014, Saat:23:07)qosmio yazdı: Kizdirma ışığı sonunce hemen basarm marşa.

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Sabah ilk çalıştırdığımızda 2-3 dk çalışması gerekiyor bu ilk çalıştırmada söner sönmez basmak doğru değil çünkü ışıklar sönsede bujiler 15 saniye kadar daha ısıtmaya devam eder buda mazot gelmesiyle beraber patlatır acelemiz yok bence 15-20 saniye beklemek daha mantıklı bir karar olur.
[Resim: 1389451721-445.jpg]
05-01-2014, Saat:23:36
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  ön ısıtma bujileri ? boolat 38 70,206 09-08-2017, Saat:15:32
Son Yorum: kristaldeniz
  Cep yakmaya başladı Onur-Fio95 5 6,453 31-08-2016, Saat:17:15
Son Yorum: latif
  [Soru] Isıtma Bujilerinin Arzalı Olanınımı Yoksa Hepsini Degiştirmek Gerekli Ağırman 3 5,300 16-08-2016, Saat:23:24
Son Yorum: Ağırman
  [Soru] ısıtma bujileri uyarısı komando58 4 6,457 11-05-2016, Saat:22:43
Son Yorum: komando58
  [Soru] Araç ıçi ( Kabin) ısıtma isoskeisos 0 3,763 20-11-2012, Saat:14:21
Son Yorum: isoskeisos

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi