Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Önemli] ISITMA BUJİLERİ ÇOK PATLAMAYA BAŞLADI
MsK Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4446
Mesajlar: 1,010
Nereden: 27 Gaziantep
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,010
Kayıt Tarihi: 25-12-2012


Teşekkür Puanı: 15
Rep Ver:
#11
Cvp: ISITMA BUJİLERİ ÇOK PATLAMAYA BAŞLADI

Benimkide Sanırım Bozuldu Yaptırmadım Daha O Şekilde Biniyorum
[Resim: vkss.png]
[Resim: qg0wq.gif]
1 3 5
├┼┼
2 4 R


06-01-2014, Saat:01:34
Cevapla
28el374 Çevrimdışı
200
Fio 374
Üye
Uye No: 2173
Mesajlar: 47
Nereden: 28 Giresun
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 47
Kayıt Tarihi: 13-11-2011


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#12
RE: ISITMA BUJİLERİ ÇOK PATLAMAYA BAŞLADI
(05-01-2014, Saat:22:24)DARLO yazdı:
(05-01-2014, Saat:17:39)28el374 yazdı: benim aracımdada patlamaya başladı değiştiriyorum yine patlıyo can sıkmaya başladı varsa çaresı yazınız lüten
Sabahları buji ışığı söndükten 15-20 saniye kadar sonra çalıştırın dediler bana sizde deniyebilirsiniz ama daha tam çözümüne ulaşabilmiş değiliz.
bu dediğinizi hep deniyorum ama sorun düzelmiş değil bu sölediğiniz zaten araçların genelinde yapılması gereken şeyler
07-01-2014, Saat:16:50
Cevapla
Ozan Önal Çevrimdışı
200
Evolution
Üye
Uye No: 1612
Mesajlar: 582
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2008
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 582
Kayıt Tarihi: 04-08-2011


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#13
Cvp: ISITMA BUJİLERİ ÇOK PATLAMAYA BAŞLADI
ben 1 yıl boyunca bujiler patlak gezdim hiçbir şey olmadı.

bujilerin amacı - derecelere düştüğünüz zaman aracın çalışması için on ısıtma yapmasıdır. bursada - derecelere düştüğü günler bile çalıştırdım aracımı genede sorunsuz şekilde çalıştı.
19-01-2014, Saat:20:50
Cevapla
28el374 Çevrimdışı
200
Fio 374
Üye
Uye No: 2173
Mesajlar: 47
Nereden: 28 Giresun
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 47
Kayıt Tarihi: 13-11-2011


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#14
RE: ISITMA BUJİLERİ ÇOK PATLAMAYA BAŞLADI
(19-01-2014, Saat:20:50)Ozan Önal yazdı: ben 1 yıl boyunca bujiler patlak gezdim hiçbir şey olmadı.

bujilerin amacı - derecelere düştüğünüz zaman aracın çalışması için on ısıtma yapmasıdır. bursada - derecelere düştüğü günler bile çalıştırdım aracımı genede sorunsuz şekilde çalıştı.

tama kardeşim çalışsın calışmasın demiyoruz ama neden patlıyor sorun budur bunun cevabını bulmak istiyoruz
20-01-2014, Saat:16:24
Cevapla
rusensel Çevrimdışı
200
sinoplu
Üye
Uye No: 7197
Mesajlar: 40
Nereden: 57 Sinop
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 40
Kayıt Tarihi: 27-07-2015


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#15
RE: ISITMA BUJİLERİ ÇOK PATLAMAYA BAŞLADI
NGK marka buji taktırın. orjinali bu marka
31-08-2016, Saat:19:13
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  ön ısıtma bujileri ? boolat 38 70,206 09-08-2017, Saat:15:32
Son Yorum: kristaldeniz
  Cep yakmaya başladı Onur-Fio95 5 6,453 31-08-2016, Saat:17:15
Son Yorum: latif
  [Soru] Isıtma Bujilerinin Arzalı Olanınımı Yoksa Hepsini Degiştirmek Gerekli Ağırman 3 5,300 16-08-2016, Saat:23:24
Son Yorum: Ağırman
  [Soru] ısıtma bujileri uyarısı komando58 4 6,457 11-05-2016, Saat:22:43
Son Yorum: komando58
  [Soru] Araç ıçi ( Kabin) ısıtma isoskeisos 0 3,763 20-11-2012, Saat:14:21
Son Yorum: isoskeisos

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi