Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Soru] 1.4 HDI Triptonik Deb.Seti Değişti Çalışmıyor
omuruyanik Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3035
Mesajlar: 2
Nereden: 41 Kocaeli
M.Yılı:
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2
Kayıt Tarihi: 23-03-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
1.4 HDI Triptonik Deb.Seti Değişti Çalışmıyor

Merhaba,
Triptonik Nemoma baskı balata değiştirdim sonrasında arabayı çalıştıramadık bi türlü bilgisayar bağlantısı yapıldı tüm işlemler tamam debriyaj ayırmıyor gibi ama marş motorunu kendımız çevirdik araç çalışıyor sizceneden kontak basmıyor.
14-03-2014, Saat:17:48
Cevapla
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
#2
1.4 HDI Triptonik Deb.Seti Değişti Çalışmıyor
Şase kablosu bağlı mı kontrol ettir eksik bir şey vardır araç boşta değilmi yoksa tanıtım işlemi yapıldımı arıza veriyor mu ?


Turuncu 16 dan gönderdi smile
14-03-2014, Saat:20:28
Cevapla
omuruyanik Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3035
Mesajlar: 2
Nereden: 41 Kocaeli
M.Yılı:
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2
Kayıt Tarihi: 23-03-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#3
Cvp: 1.4 HDI Triptonik Deb.Seti Değişti Çalışmıyor
hepi tamam yinede çalışmıyor.
15-03-2014, Saat:11:06
Cevapla
Levent SARI Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5773
Mesajlar: 516
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 516
Kayıt Tarihi: 27-11-2013


Teşekkür Puanı: 11
Rep Ver:
#4
Cvp: 1.4 HDI Triptonik Deb.Seti Değişti Çalışmıyor
Turuncu abi bu işi çözer.
15-03-2014, Saat:17:47
Cevapla
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
#5
1.4 HDI Triptonik Deb.Seti Değişti Çalışmıyor
Arkadaşım yardım isyiyorsun hem özel mesaj kutun kapalı nasıl işdir anlamış değilim sad


Turuncu 16 dan gönderdi smile
15-03-2014, Saat:20:28
Cevapla
Emre ÜNSAL Çevrimdışı
200
Emre Ünsal
Üye
Uye No: 5121
Mesajlar: 397
Nereden: 38 Kayseri
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 397
Kayıt Tarihi: 18-06-2013


Teşekkür Puanı: 11
Rep Ver:
#6
RE: 1.4 HDI Triptonik Deb.Seti Değişti Çalışmıyor
evet arkadaşlar şu mesaj kutularına bir el atın...

Turkcell Maxi Plus 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
16-03-2014, Saat:01:49
Cevapla


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi