(08-10-2014, Saat:22:37)mrt03mrt yazdı: Bugün muayeneye girdim aracimin kusuru cam filmi far ayari yangin tüpü kontrol zamani imia
bende de film var hiçbirşey yazmadılar..kontrol eden görevlinin piskolojisine baglı bir durum gibi.neşeli iken sorun yok sinirli ise yandı millet
(08-10-2014, Saat:22:37)mrt03mrt yazdı: Bugün muayeneye girdim aracimin kusuru cam filmi far ayari yangin tüpü kontrol zamani imia
bende de film var hiçbirşey yazmadılar..kontrol eden görevlinin piskolojisine baglı bir durum gibi.neşeli iken sorun yok sinirli ise yandı millet