Aracımı sıfır aldım, manisa da 29.900 tlydi, siyah rengi yoktu, iyiki yokmuş bende hemen izmiri aradım orda 31.250 dediler siyah ellerinde bir tane varmış, fiyat yüksek gelmişti, denizliyi ve afyonu aradım, sırayla uşak felen hepsini aradım genelde fiyatlar 29.250 civarıydı, baktım bayiler arası fiyat değişiyo, Antalya alanyayı aradım 29.000 dendi, 28.000 olmazmı dedim para peşin, sıkı bir pazarlıktan sonra 28.000 tl ye 2011 siyah emotion aracımı gidiş geliş 18 saatlik bir yolculuk yaparak aldım

) Bayiler arası fiyat birbirini hiç tutmuyo dikkat edin ben 2.000 tl indirimle aldım masrafımda git gel 200 tlyi geçmedi

Bana ucuz araba versinler edirneden karsa her yer manisa

)