Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
20.000 Bakımı 650 TL !
tolga123 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5005
Mesajlar: 293
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 293
Kayıt Tarihi: 16-05-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
20.000 Bakımı 650 TL !

Aracım 22.000 'e geldi. 20.000 bakımına girmesi için 2-3 servisi aradım ve aldığım fiyat karşısında şok oldum. 570 diyen var 650 diyen var. Biz mercedes yada Bmw 'ye binmiyoruz sonuçta bu kadarı saçmalık geldi bana. Dışarı da yaptırmayı düşünüyorum sanırım garantisi bitecek. Başka bir zararı & yararı olur mu sizlere de danışmak istedim
Parası olana değil hastası olana..
F iorino
İ stek
A şk
T utku
02-12-2014, Saat:17:02
Cevapla
gezgin290 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6126
Mesajlar: 227
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 227
Kayıt Tarihi: 24-02-2014


Teşekkür Puanı: 7
Rep Ver:
#2
Cvp: 20.000 Bakımı 650 TL !
tolga hocam ben 50.000 bakımı yaptırdım alt muhafaza koruma demiri ile beraber 280 tl verdim..diğerleride yağ(castrol):100tl mazot filtr. 65tl polen:15tl galiba 20tl de yağ filtresi olması lazım servisin sana verdiği fiyatın içinde neler varmış sordun mu hiç hadi dışarıda 200tl bakım olsun servistede 300 olsun 500-700tl fiyatta ne oluomuş bu fiat iyice saçmaladı ha
2011 FİORİNO EMOTİON 1.3 M.J. OTOMATİK-CHİPLİ VE ÖFKELİThumbup1
02-12-2014, Saat:18:04
www Cevapla
tolga123 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5005
Mesajlar: 293
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 293
Kayıt Tarihi: 16-05-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#3
Cvp: 20.000 Bakımı 650 TL !
Razıydım bak inan hocam 500 liraya kadar tamam diyordum. Sordum filtreler değişecek baskı balata vs. dediler işçilik ve kdv çok alıyorlar ama yaptırmam o paraya. Ben yoldan toplamıyorum sonuçta
Parası olana değil hastası olana..
F iorino
İ stek
A şk
T utku
02-12-2014, Saat:18:07
Cevapla
gezgin290 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6126
Mesajlar: 227
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 227
Kayıt Tarihi: 24-02-2014


Teşekkür Puanı: 7
Rep Ver:
#4
Cvp: 20.000 Bakımı 650 TL !
baskı balatamı yok artık ya 20000km deki aracın ne baskı balatası saçmalamışlar iyi...en iyisi sanayide güvenilir bir fiat servisi bul yaptır hocam sanayi ortamında fiattan ayrılma şeflikten ayrılma sağlam ustalar var onlardan bulabilirsen servisten daha iyi bakım yaparlar hemde yarı paran cebinde kalır...
2011 FİORİNO EMOTİON 1.3 M.J. OTOMATİK-CHİPLİ VE ÖFKELİThumbup1
02-12-2014, Saat:18:19
www Cevapla
tuncayuyar Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3003
Mesajlar: 16
Nereden: 60 Tokat
M.Yılı:
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 16
Kayıt Tarihi: 19-03-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#5
Cvp: 20.000 Bakımı 650 TL !
servis mekanik olarak değişecek ne varsa değiştiriyor balatan bitmiş bitmemiş bakmıyor sen illada servise gideceksen değişecek parçaları önce benim onayım olmadan değştirmeyin de baskı ve fren balataları kolay kolay bitmiyor eğerki aracı agresif olarak kullanmıyorsan
02-12-2014, Saat:18:23
Cevapla
kaplanferhat Çevrimdışı
200
çamlıca
Üye
Uye No: 6133
Mesajlar: 457
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2014
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 457
Kayıt Tarihi: 26-02-2014


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#6
Cvp: 20.000 Bakımı 650 TL !
20000 bakımı 395 + kdv diyor hiç bir servis kafasına göre parça değişmez balata bitmeden balata değişirmi kontrol eder değişecekse değiştirir değiştirmeden öncede onay alır ben hundayi de kullandım fiat da bu hepsinde aynıdır baskı balata işini konuşmaya bile gerek yok zaten
02-12-2014, Saat:18:32
www Cevapla
tolga123 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5005
Mesajlar: 293
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 293
Kayıt Tarihi: 16-05-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#7
Cvp: 20.000 Bakımı 650 TL !
Baskı balatayı kafalarına göre söylediler arabayı görmediler bile telefonda sordum yani. Sitede kaplanferhat 'ın dediği gibi 395+KDV yazıyor ama servis kafasına göre fiyat çekiyor
Parası olana değil hastası olana..
F iorino
İ stek
A şk
T utku
02-12-2014, Saat:19:10
Cevapla
kaplanferhat Çevrimdışı
200
çamlıca
Üye
Uye No: 6133
Mesajlar: 457
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2014
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 457
Kayıt Tarihi: 26-02-2014


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#8
Cvp: 20.000 Bakımı 650 TL !
(02-12-2014, Saat:19:10)tolga123 yazdı: Baskı balatayı kafalarına göre söylediler arabayı görmediler bile telefonda sordum yani. Sitede kaplanferhat 'ın dediği gibi 395+KDV yazıyor ama servis kafasına göre fiyat çekiyor

servis değişmesi gerekirse değiştirir direk değiştirecezmi dedi sana
02-12-2014, Saat:19:26
www Cevapla
tolga123 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5005
Mesajlar: 293
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 293
Kayıt Tarihi: 16-05-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#9
Cvp: 20.000 Bakımı 650 TL !
Hayır ya baskı balata değişir dedi direk hocam bende noluyoz dedim arabayı dahi görmedin dedim oda genelde 20.000 bakım fiorinolar da yapılan işlem dedi
Parası olana değil hastası olana..
F iorino
İ stek
A şk
T utku
03-12-2014, Saat:01:28
Cevapla
RaneZ Çevrimdışı
200
FİOFİO
Üye
Uye No: 5408
Mesajlar: 712
Nereden: 26 Eskişehir
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 712
Kayıt Tarihi: 24-08-2013


Teşekkür Puanı: 9
Rep Ver:
#10
Cvp: 20.000 Bakımı 650 TL !
en az 100 000 kmde değişen baskı balatayı 20 000de değiştir dedilerse orada viski içiyo olabilirler dostum...
2012 multijet 1.3 75hp mistik gri



03-12-2014, Saat:03:52
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  [Bilgi] 50000 bakımı ne kadar tutuyor tuncerrc 1 9,993 10-08-2015, Saat:17:20
Son Yorum: Admin
  30.000 Bakımı ve Ücretleri hgencturk 44 43,718 06-07-2014, Saat:10:28
Son Yorum: Levent SARI
  servis bakımı ferhatatasoy 3 4,743 19-06-2014, Saat:10:01
Son Yorum: kaplanferhat
  [Soru] 100 bin bakımı bilgehan07 1 5,027 16-05-2014, Saat:01:13
Son Yorum: RaneZ
  [Soru] 40.000 bakımı ne kadar tutuyor? cavus_ismail 26 21,021 10-04-2014, Saat:19:25
Son Yorum: fiorino51

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi