Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
kaza :(
mylove_3755 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6275
Mesajlar: 45
Nereden: 01 Adana
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 45
Kayıt Tarihi: 29-03-2014


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#1
kaza :(

Aradaşalar slm.


bugün kaza yaptık malesef...ama cok sukur bize bise olmadı.
tutanak tutuldu fotolar cekıldı.ruhsat fotokopılerı falan alındı prosedur nasıl işliyor. Bide aracı servıse mı yaptırayım dısarda ozelde mı avantaj ve dezavantajları neler ?

[Resim: kazaa.jpg]

[Resim: ff_001.jpg]

[Resim: ffff.jpg]
NASIL MI SEWDİM NE SEN SOR NE BEN ANLATAYIM
(Son Düzenleme: 19-01-2015, Saat:00:39, Düzenleyen: mylove_3755.)
18-01-2015, Saat:23:42
www Cevapla
pegasus_2 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5546
Mesajlar: 161
Nereden: 59 Tekirdağ
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 161
Kayıt Tarihi: 23-09-2013


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#2
Cvp: kaza :(
geçmiş olsun.bende kaza yapmıştım geçen sene serviste yaptırdım.prosedürü tam hatırlamıyorum ama sigortacına sor yardımcı olacaktır.
19-01-2015, Saat:10:43
Cevapla
mehmet_can_7 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6872
Mesajlar: 22
Nereden:
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 22
Kayıt Tarihi: 02-01-2015


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#3
RE: kaza :(
Arkadaslar aracim 2010 model 140000de daha önce carbon temizligi yapildimi bilmiyorum yaptirmayi düsünüyorüm bi zarari olurmu nasıl ögrenebilirim daha önce yapılıp yapılmadığını
19-01-2015, Saat:11:05
Cevapla
pegasus_2 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5546
Mesajlar: 161
Nereden: 59 Tekirdağ
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 161
Kayıt Tarihi: 23-09-2013


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#4
Cvp: kaza :(
(19-01-2015, Saat:11:05)mehmet_can_7 yazdı: Arkadaslar aracim 2010 model 140000de daha önce carbon temizligi yapildimi bilmiyorum yaptirmayi düsünüyorüm bi zarari olurmu nasıl ögrenebilirim daha önce yapılıp yapılmadığını
serviste yapıldıysa sorgulatın kaydı vardır
19-01-2015, Saat:14:09
Cevapla
RaneZ Çevrimdışı
200
FİOFİO
Üye
Uye No: 5408
Mesajlar: 712
Nereden: 26 Eskişehir
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 712
Kayıt Tarihi: 24-08-2013


Teşekkür Puanı: 9
Rep Ver:
#5
Cvp: kaza :(
kasko karşılayacaksa bozulacaksa kasko tabiki servisten şaşma.
2012 multijet 1.3 75hp mistik gri



19-01-2015, Saat:21:41
Cevapla
Emre ÜNSAL Çevrimdışı
200
Emre Ünsal
Üye
Uye No: 5121
Mesajlar: 397
Nereden: 38 Kayseri
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 397
Kayıt Tarihi: 18-06-2013


Teşekkür Puanı: 11
Rep Ver:
#6
Cvp: kaza :(
dün src sınavına girmek için sivasa gittim sivasa girerken babam sivası daha iyi bildiği için arabayı babama verdim cumhuriyet üniversitesi edebiyat fakültesinin otoparkına geri geri yanaşırken ağacı farketmeyip vurdu aracımın arka iki kapısı hasar gördü aracım kaskoluydu allahtan yarın kayseri inciroğlu fiat servisine bırakıp yaptıracaz kaskoluysa dedikleri gibi servistn şaşma...
19-01-2015, Saat:22:04
Cevapla
mylove_3755 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6275
Mesajlar: 45
Nereden: 01 Adana
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 45
Kayıt Tarihi: 29-03-2014


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#7
Cvp: kaza :(
kasko yok karşi tarafın siğortası karsıılayacak sanırım bugün servıse bıraktık evrakları falan teslım ettık exper gelınce bılgı verecekler artık exper ne karar verırse
NASIL MI SEWDİM NE SEN SOR NE BEN ANLATAYIM
19-01-2015, Saat:23:30
www Cevapla
pegasus_2 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5546
Mesajlar: 161
Nereden: 59 Tekirdağ
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 161
Kayıt Tarihi: 23-09-2013


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#8
Cvp: kaza :(
olay anında polismi belirledi hatanın kimde olduğunu?tramere kaldıysa 1-2 hafta sürüyor.ama arkadan çarptığı için muhtemelen karşı taraftadır suç.exper sadece hangi parçaların değişip onarılacağına karar verecektir.
20-01-2015, Saat:10:21
Cevapla
hasanbasri Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6882
Mesajlar: 29
Nereden:
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 29
Kayıt Tarihi: 04-01-2015


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#9
Cvp: kaza :(
(19-01-2015, Saat:14:09)pegasus_2 yazdı:
(19-01-2015, Saat:11:05)mehmet_can_7 yazdı: Arkadaslar aracim 2010 model 140000de daha önce carbon temizligi yapildimi bilmiyorum yaptirmayi düsünüyorüm bi zarari olurmu nasıl ögrenebilirim daha önce yapılıp yapılmadığını
serviste yapıldıysa sorgulatın kaydı vardır

araca hiç bir zararı yok bilakis avantajı var aracın sadece carbon cler yaptırma bu yeterli bir temizlik değil, diğer parcaları temizlemiyor, kurum yerinde duruyor. sağlam bir temizlik yaptır. emme manifoldu ,egzoz manifoldu,tubo temizliğinide yaptır hem yakıttan tasaruf edersin hemde cekişi artar.
20-01-2015, Saat:13:15
Cevapla
pegasus_2 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5546
Mesajlar: 161
Nereden: 59 Tekirdağ
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 161
Kayıt Tarihi: 23-09-2013


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#10
Cvp: kaza :(
(20-01-2015, Saat:13:15)hasanbasri yazdı:
(19-01-2015, Saat:14:09)pegasus_2 yazdı:
(19-01-2015, Saat:11:05)mehmet_can_7 yazdı: Arkadaslar aracim 2010 model 140000de daha önce carbon temizligi yapildimi bilmiyorum yaptirmayi düsünüyorüm bi zarari olurmu nasıl ögrenebilirim daha önce yapılıp yapılmadığını
serviste yapıldıysa sorgulatın kaydı vardır

araca hiç bir zararı yok bilakis avantajı var aracın sadece carbon cler yaptırma bu yeterli bir temizlik değil, diğer parcaları temizlemiyor, kurum yerinde duruyor. sağlam bir temizlik yaptır. emme manifoldu ,egzoz manifoldu,tubo temizliğinide yaptır hem yakıttan tasaruf edersin hemde cekişi artar.
140000 km ye kadar hiç yapılmadıysa yaptırmanın zararı vardır diye biliyorum ben.
20-01-2015, Saat:13:32
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  KAZA YAPTIM SİZCE SUÇLU KİM? volkan_07 3 4,672 11-01-2017, Saat:23:20
Son Yorum: kadimdost54
Star Nemo Kaza Testi NemO_R 9 9,873 09-02-2011, Saat:23:49
Son Yorum: fio48

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi