Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Bilgi] pasta hakkında bılgı
ismail1989 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6456
Mesajlar: 21
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 21
Kayıt Tarihi: 10-05-2014


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
pasta hakkında bılgı

arkadaslar bende sıyah emotıon var 2011 model yıkamadan dolayı camurdan vs dolayı bıraz cızıkler olustu ben buna pasta polish yapmak ısıtyorum ama sıyah arabaya ne sekılde pasta cekılır nasıl olur nasıl daha ıyı verım elde edebılırım dıe bılgı verırsenız cok sevınırım bırde uygulama ellle yapmak ısıtyorum yanı sıyah ıcın en ıyı pasta nedırr bırde renk farkı varmı yanı alırken ne deyıpte almak gerekır sadsad
ismail1989, üyesi Fiorino | Fun Club Aksesuar Tuning Modifiye | Forum forumlarına 10-05-2014 tarihinde katılmıştır.
30-01-2015, Saat:17:37
www Cevapla
kaplanferhat Çevrimdışı
200
çamlıca
Üye
Uye No: 6133
Mesajlar: 457
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2014
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 457
Kayıt Tarihi: 26-02-2014


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#2
Cvp: pasta hakkında bılgı
(30-01-2015, Saat:17:37)ismail1989 yazdı: arkadaslar bende sıyah emotıon var 2011 model yıkamadan dolayı camurdan vs dolayı bıraz cızıkler olustu ben buna pasta polish yapmak ısıtyorum ama sıyah arabaya ne sekılde pasta cekılır nasıl olur nasıl daha ıyı verım elde edebılırım dıe bılgı verırsenız cok sevınırım bırde uygulama ellle yapmak ısıtyorum yanı sıyah ıcın en ıyı pasta nedırr bırde renk farkı varmı yanı alırken ne deyıpte almak gerekır sadsad

daha önce yapmadıysan yapma köşeleri fazla yaparsın falan az işten çok iş çıkar
30-01-2015, Saat:18:03
www Cevapla
beykozlu Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6734
Mesajlar: 11
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 11
Kayıt Tarihi: 14-10-2014


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#3
RE: pasta hakkında bılgı
Daha önce yapmadiysan tavsiye etmiyorum helede siyah diyorsun siyah diyer renklere göre daha fazla belli eder hatayı kusuru en iyisi makinayla vede profesyonel bi yardim almak. Tabiki senin bilecegin birşey bendede siyah Emotion var profesyonel yardim aldim pişman olmadım bu yaz başı tekrar yaptıracam ben
30-01-2015, Saat:18:14
Cevapla
mrt03mrt Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5407
Mesajlar: 269
Nereden: 45 Manisa
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 269
Kayıt Tarihi: 24-08-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#4
RE: pasta hakkında bılgı
Dostum su an onnumarafiat li olana serviste indirim var. Ben kalin pasta ince pasta cila boya koruma yetkilide 180 e yaptirmistim

mrt03mrt
30-01-2015, Saat:18:15
Cevapla
ismail1989 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6456
Mesajlar: 21
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 21
Kayıt Tarihi: 10-05-2014


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#5
Cvp: pasta hakkında bılgı
Dostum su an onnumarafiat li olana serviste indirim var. Ben kalin pasta ince pasta cila boya koruma yetkilide 180 e yaptirmistim




bursadanmı usta sen ve bu her servıste gecerlımı

yanı dıyorsunuzkı arkdaslar sıyahsa araba kendın yapmaya fln kalkma makınayla yada servıs vb yere verıp yaptır yanı makınayla yapamıycagımız ıcın dedıgınız gıbı prtofosyenel bır yerı verıp yaptırmak pekı ortalama ne olur pasyta cile fln bılgınız varmıdır yada onerebılcegınız ıyı yapan yerler sıkıntı yasatmıcak
ismail1989, üyesi Fiorino | Fun Club Aksesuar Tuning Modifiye | Forum forumlarına 10-05-2014 tarihinde katılmıştır.
(Son Düzenleme: 30-01-2015, Saat:19:01, Düzenleyen: ismail1989.)
30-01-2015, Saat:19:00
www Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Lightbulb [Bilgi] 50 000 bakım için bılgi ismail1989 2 6,087 13-05-2015, Saat:12:54
Son Yorum: ismail1989
Lightbulb [Bilgi] mazot filtresi hakkında pegasus_2 6 7,507 06-02-2015, Saat:10:47
Son Yorum: ErdiKUS
  Yol bilgisayari hakkinda mrt03mrt 7 7,851 29-01-2015, Saat:14:22
Son Yorum: mrt03mrt
  [Soru] pasta cıla boolat 9 10,450 12-06-2014, Saat:13:52
Son Yorum: ryancooper
  Pasta cila Emre ÜNSAL 4 5,566 25-03-2014, Saat:21:56
Son Yorum: Emre ÜNSAL

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi