arkadaslar bende sıyah emotıon var 2011 model yıkamadan dolayı camurdan vs dolayı bıraz cızıkler olustu ben buna pasta polish yapmak ısıtyorum ama sıyah arabaya ne sekılde pasta cekılır nasıl olur nasıl daha ıyı verım elde edebılırım dıe bılgı verırsenız cok sevınırım bırde uygulama ellle yapmak ısıtyorum yanı sıyah ıcın en ıyı pasta nedırr bırde renk farkı varmı yanı alırken ne deyıpte almak gerekır

ismail1989, üyesi Fiorino | Fun Club Aksesuar Tuning Modifiye | Forum forumlarına 10-05-2014 tarihinde katılmıştır.