Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
4 adet kışlık petlas az kullanıldı.
mrt03mrt Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5407
Mesajlar: 269
Nereden: 45 Manisa
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 269
Kayıt Tarihi: 24-08-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
4 adet kışlık petlas az kullanıldı.

Arkadaşlar elimde fio da kullandığım 4 adet petlas var kışlık. Lastikler 27 aralık 2014 te alındı yaklaşık 5000 km yaptım uzun yol. Aracı değiştirdim evde dik konumda muhafaza ediliyor ve patlak çatlak vs hiçbir şey yok tertemiz ilgilenenler varsa 500 ₺ ye satıyorum. Yenisi 700 ₺ şu an ve stok falan sıkıntısı yaşanıyor malum. İrtibat için burdan ulaşabilirsiniz.


Sent from my iPhone using Tapatalk
05-12-2015, Saat:11:51
Cevapla
latif Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7121
Mesajlar: 110
Nereden: 04 Ağrı
M.Yılı: 2015
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 110
Kayıt Tarihi: 17-06-2015


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#2
Cvp: 4 adet kışlık petlas az kullanıldı.
yenisi 800 tl petlas 195 55 16 smile
05-12-2015, Saat:13:12
Cevapla
mrt03mrt Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5407
Mesajlar: 269
Nereden: 45 Manisa
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 269
Kayıt Tarihi: 24-08-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#3
4 adet kışlık petlas az kullanıldı.
(05-12-2015, Saat:13:12)latif yazdı: yenisi 800 tl petlas 195 55 16 smile

800 mü oldu ben en son 730 falan istiyorlardı ondan yazdım. Desene üstad ben az istemişim.


Sent from my iPhone using Tapatalk
05-12-2015, Saat:13:15
Cevapla
latif Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7121
Mesajlar: 110
Nereden: 04 Ağrı
M.Yılı: 2015
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 110
Kayıt Tarihi: 17-06-2015


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#4
Cvp: 4 adet kışlık petlas az kullanıldı.
valla ben bi kaç gün önce bayiye bizzat sordum 800 tl dediler smile
05-12-2015, Saat:13:20
Cevapla
mrt03mrt Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5407
Mesajlar: 269
Nereden: 45 Manisa
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 269
Kayıt Tarihi: 24-08-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#5
4 adet kışlık petlas az kullanıldı.
Benim lastikler tertemiz ama arabayı sattım şimdiki 215 45 16 sapma çok oluyor kullanamıyorum.


Sent from my iPhone using Tapatalk
05-12-2015, Saat:13:55
Cevapla
mertayguner Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6391
Mesajlar: 3
Nereden: 38 Kayseri
M.Yılı: 2009
Aracı: NEMO
Yorumları: 3
Kayıt Tarihi: 24-04-2014


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#6
Cvp: 4 adet kışlık petlas az kullanıldı.
Beyler bende 2 tane var 195/55r16 750 km yapmadı 250 liraya birakiyim

Beyler bende 2 tane var 195/55r16 750 km yapmadı 250 liraya birakiyim
mertayguner, üyesi Fiorino | Fun Club Aksesuar Tuning Modifiye | Forum forumlarına 24-04-2014 tarihinde katılmıştır.
(Son Düzenleme: 06-12-2015, Saat:11:23, Düzenleyen: mertayguner.)
06-12-2015, Saat:11:22
www Cevapla
mrt03mrt Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5407
Mesajlar: 269
Nereden: 45 Manisa
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 269
Kayıt Tarihi: 24-08-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#7
4 adet kışlık petlas az kullanıldı.
(06-12-2015, Saat:11:22)mertayguner yazdı: Beyler bende 2 tane var 195/55r16 750 km yapmadı 250 liraya birakiyim

Beyler bende 2 tane var 195/55r16 750 km yapmadı 250 liraya birakiyim

Bende 4 taneye 500 dedim zaten


Sent from my iPhone using Tapatalk
06-12-2015, Saat:12:21
Cevapla
pegasusmt Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7324
Mesajlar: 19
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2009
Aracı: BİPPER
Yorumları: 19
Kayıt Tarihi: 22-11-2015


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#8
Cvp: 4 adet kışlık petlas az kullanıldı.
(05-12-2015, Saat:13:12)latif yazdı: yenisi 800 tl petlas 195 55 16 smile


arkadaşlar bende de 185,65,15 petlas 2013 yeni geçen sen almıştım
195,55,16 jant aldım bu kış bu jantları kullanmak istiyorum takas düşünen olursa
06-12-2015, Saat:22:55
Cevapla
mrt03mrt Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5407
Mesajlar: 269
Nereden: 45 Manisa
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 269
Kayıt Tarihi: 24-08-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#9
4 adet kışlık petlas az kullanıldı.
185 65 15 Kerim fotosu vb varsa koyarsan dostum takası düşünebilirim


Sent from my iPhone using Tapatalk
08-12-2015, Saat:08:44
Cevapla
mrt03mrt Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5407
Mesajlar: 269
Nereden: 45 Manisa
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 269
Kayıt Tarihi: 24-08-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#10
4 adet kışlık petlas az kullanıldı.
Yok mu kışlık isteyen?


Sent from my iPhone using Tapatalk
18-12-2015, Saat:22:11
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Kelepir "205/55R16 NOKIAN 94V XL 4 ADET BaSKaN 0 5,121 20-07-2017, Saat:23:18
Son Yorum: BaSKaN
  4 adet çok iyi durumda Petlas kışlık mrt03mrt 0 3,354 23-01-2016, Saat:01:10
Son Yorum: mrt03mrt
  [Dikkat] 185/65/15 kışlık lastik atr35 1 3,661 24-08-2015, Saat:19:45
Son Yorum: atr35
  Satılık 2.el 195.65.15 Goodyear UG8 kışlık lastik es2001 4 6,114 27-10-2014, Saat:00:04
Son Yorum: es2001

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi