Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Önemli] Aracıma çarptılar
MasteR Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7263
Mesajlar: 19
Nereden:
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 19
Kayıt Tarihi: 27-09-2015


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
Aracıma çarptılar

Arkadaşlar Merhaba iyi forumlar dilerim.
Aceminin biri yüzünden sıkıntılı bir güne Merhaba dedim. Adamin biri ben kavşakta donus yaparken geldi 20-30 km hızla arkadan aracıma çarptı. Kaportanin göçük olan yerinin alt kısmında çok hafif bi şekilde boya çatlagi var. Bir de tamponda çok hafif boya çatlagi var. Çatlaklar küçük olduğu için yakından bakınca farkediliyor. fotoda çıkmamış olabilir. Moralim çok fena bozuldu aracım bir kac aylıktı daha.
bu da resim:[Resim: 6P0Ag7.jpg]
(Son Düzenleme: 29-04-2016, Saat:08:38, Düzenleyen: MasteR.)
28-04-2016, Saat:22:42
Cevapla
murat 37 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 207
Mesajlar: 19
Nereden:
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 19
Kayıt Tarihi: 19-12-2010


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#2
RE: Aracıma arkadan çarptı aceminin biri
Geçmiş olsun. Benzer bir kaza benim de başıma gelmişti. Bana da yağmurlu bir günde kırmızı ışıkta beklerken arkadan çarpmışlardı. Yetkili serviste düzgün bir şekilde yaptılar. Size de yetkili serviste yaptırmanızı tavsiye ederim. Eğer tutanak tuttuysanız karşı tarafın trafik sigortasından veya varsa kendi kaskonuzdan yaptırabilirsiniz. Karşı taraf büyük ihtimalle 8 de 8 kusurlu bulunur. Çünkü arkadan çarpmak asli kusur sebebi. Siz hatalı değilseniz kaskonuz da bozulmaz. Servisin çıkardığı fatura tramer kayıtlarında gözükecektir. Aracınızı satarken bu durum tramer sorgulamasında alıcı tarafından görülür. Bunun için kaza fotoğraflarını saklamanızı tavsiye ederim.
Bazen servis faturayı yüksek çıkarıyor. Alıcı da aracın çok hasarı olduğunu düşünebiliyor. Bir yol daha var. Karşı taraf aracınızı kendi cebinden yaptırırsa hasar kaydınız oluşmaz. Tekrar geçmiş olsun.
29-04-2016, Saat:00:25
Cevapla
MasteR Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7263
Mesajlar: 19
Nereden:
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 19
Kayıt Tarihi: 27-09-2015


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#3
RE: Aracıma çarptılar
Hocam bu gibi insanları trafiğe çıkarmamak lazım aslında, fakat bi de üstüne üstelik kendisi trafik polisiydi. Bilemiyorum hakikaten neye göre bu insanı trafik polisi yapmışlar. Daha dogru dürüst araba kullanmayi bilmiyor ve arkadan gelip aracıma çarpıyor. Aracımda kalan hasar da bana kaldı. Hakikaten canım hala çok sıkkın.
29-04-2016, Saat:15:13
Cevapla
fıorinocuu1 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7808
Mesajlar: 33
Nereden: 14 Bolu
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 33
Kayıt Tarihi: 16-05-2017


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#4
RE: Aracıma çarptılar
Geçmiş olsun. Daha çok görürsünüz bu tipleri. Dış görünüşü o kadar önemsemeyin boş verin. Aracın içi önemli tongue
26-11-2018, Saat:17:58
Cevapla
Nemesis Çevrimdışı
200
DeathSlayer
*****
Moderator
Uye No: 5891
Mesajlar: 281
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 281
Kayıt Tarihi: 25-12-2013


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#5
Aracıma çarptılar
benimde olmustu 3 haftalikken oldu sag iki kapi degisti sifir aracin nese senin ufak yine nazar boncugu olmus cana gelecegine mala gelsin fazla dert etme boya yaptirmadan duzelten yerler var oraya gotur yaptir
[Resim: PWlWqx.jpg]
28-11-2018, Saat:20:13
Cevapla


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi