Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
marş basmıyor tık yok.
38EJ151 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7747
Mesajlar: 1
Nereden: 38 Kayseri
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1
Kayıt Tarihi: 24-02-2017


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
marş basmıyor tık yok.

s.a.

fiorunomda bazen kontağı taktığımda ilk marş basmıyor hiç ses yok ekranda ışıklar falanda gitmiyor aküde yeni  bunu ara sıra yapıyor sonrasında 2. 3. denememde hep çalışıyor. çok kafama takılıyor neden olabilir bu sorunla karşılaşan oldumu. yardımcı olabilirmisiniz. marş motoruna da baktırdım kömürlerini değiştirttim marş otomatiğide değişti ama hala düzelmedi. servise götürdüm alternatör arızalı şarj etmiyor bu nedenlede kontak kendini korumaya alıyor dediler 1200 tl gibi masrafı olurmuş mantıklı gelmedi. bu sıkıntı başına gelen var mı ????
24-02-2017, Saat:18:56
Cevapla
Forza1 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 8601
Mesajlar: 1
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2017
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1
Kayıt Tarihi: 28-03-2024


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#2
Cvp: marş basmıyor tık yok.
Aynı sorun bendede var marş termiğinide değiştim düzelmedi marşıda yaptırdım düzelmedi tesisat yarıldı kontrol edildi düzelmedi beyin fonksiyonları normal yapacak birşey kalmadı.
28-03-2024, Saat:21:28
Cevapla


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi