Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
fiorinoya spacer-flanş uygulaması
Sivri Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7701
Mesajlar: 35
Nereden: 48 Muğla
M.Yılı: 2016
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 35
Kayıt Tarihi: 23-11-2016


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#1
fiorinoya spacer-flanş uygulaması

merhaba yoldaşlarım. fiorinoma iz genişliğini artırmak için spacer-flanş uygulaması yapmayı düşünüyorum. konuya yabancıyım. kaliteli marka takılmazsa tehlikeli olur diyolar. hangi marka kullanılabilir? ne kadar genişletilebilir? bilgi ve tecrübelerinizi paylaşırsanız memnun olurum. herkese hayırlı ramazanlar.
01-06-2018, Saat:23:53
Cevapla
Nemesis Çevrimdışı
200
DeathSlayer
*****
Moderator
Uye No: 5891
Mesajlar: 281
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 281
Kayıt Tarihi: 25-12-2013


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#2
fiorinoya spacer-flanş uygulaması
yani bana soracak olirsan yaptirma derim sonucta araclarimizin yerden yuksekligi fazla ve sen onu takarak tekerin akstan uzaklasmasini saglicaksin ne kadar saglikli olur bilmiyorum
[Resim: PWlWqx.jpg]
02-06-2018, Saat:10:26
Cevapla
Sivri Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7701
Mesajlar: 35
Nereden: 48 Muğla
M.Yılı: 2016
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 35
Kayıt Tarihi: 23-11-2016


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#3
RE: fiorinoya spacer-flanş uygulaması
bu arada fiat fiorino 16 inç elmas kesim jantlar 4x98 mi 4x100 mü?
04-06-2018, Saat:21:37
Cevapla
Nemesis Çevrimdışı
200
DeathSlayer
*****
Moderator
Uye No: 5891
Mesajlar: 281
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 281
Kayıt Tarihi: 25-12-2013


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#4
fiorinoya spacer-flanş uygulaması
onla ilgili bir bilgim yok 16 jant kullanan varsa yardimci olsumlar
[Resim: PWlWqx.jpg]
04-06-2018, Saat:23:27
Cevapla
Sivri Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7701
Mesajlar: 35
Nereden: 48 Muğla
M.Yılı: 2016
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 35
Kayıt Tarihi: 23-11-2016


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#5
RE: fiorinoya spacer-flanş uygulaması
önlere 20mm arkalara 30mm spacer flanş montajı yaptırdım. ankarada mgt adında flanş yapan bir arkadaş var, ömür boyu kırılmazlık ve balans garantisi veriyor. 1045 çelikten imal ediyor ürünleri. bu arada uzatma bijonla kullanılanlardan değil. göbekli flanş. aracımın bijon aralığı 4* 98 imiş. flanşların yanında 16 adet bijon gönderdi. aracın üzerindeki bijonlara göre gönderdikleri biraz uzun geldi. arkaya takılan 3 cm liklerde sorun olmadı fakat 2 liklerde önde içeriye sürtme yaptı. mgt flanşın imalatı işçiliği kargosu sağlam kaliteli fakat ileyişim zayıf. ürünü gönderdikten sonra benimle, sorunlarımla hiç ilgilenmedi. neyse..

öndeki flanşlara orjinalleriyle aynı boyda olan tempra bijonu taktırdım. 8 tanesini 24 liraya aldım. flanşlar takım halinde 340 tl ye maloldu.  aracın orjinal iz genişlikleri şöyle idi;
önler 1465mm
arkalar 1464mm
şu anda;
önler 1505mm
arkalar 1524mm


aracın yol tutuşu müthiş arttı. konforu arttı. üzerinde 205  55 16 goodyear efg lastik var; virajlarda savrulması azaldı. zıplama sorunu kalmadı. kalkışlarda patinaj yapmıyor artık. resmen yapışıyor yere.

süspansiyonlar daha önce hiç çalışmıyormuş, onu farkettim. ayaklarına prangayı bağlayınca köle gibi çalışmaya başladı. aracın sürüş keyfi inanılmaz arttı. sanki c sınıfı bir araç veya b sınıfı bir SUV karakterine büründü resmen. aracı boş da kullandım. beş kişi bagaj dolu da. hiç sıkıntı yok. süper. en çok şikayetçi olduğum iki konu vardı, biri kötü viraj performansı, ikincisi zıplatma sorunu idi. bir taşla iki kuş vurmuş oldum.

yakıt ve performans değişmedi. aracımda vgt cihazı var. ortalamam sakin kullanımda 5 litre, sert kullanımda 5.5 litre.
(Son Düzenleme: 16-06-2018, Saat:18:42, Düzenleyen: Sivri.)
16-06-2018, Saat:18:40
Cevapla


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi