Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
emotion tamponu
lad_boy Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 706
Mesajlar: 20
Nereden: 55 Samsun
M.Yılı: 2009
Aracı: BİPPER
Yorumları: 20
Kayıt Tarihi: 26-02-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
emotion tamponu

aracıma fiorino emotion tamponu taksam nasıl olur acaba ? resim ekleyemedim k.bakmayın. uyar mı aracıma ?
26-02-2011, Saat:20:40
Cevapla
sfr2001 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 8
Mesajlar: 552
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 552
Kayıt Tarihi: 26-11-2010


Teşekkür Puanı: 7
Rep Ver:
#2
RE: emotion tamponu
aramıza hoşgeldiniz aktif forumlar dilerim, bence uymaz uysada yakışmaz her marka kendi orjinali ile daha güzel, sen iyisimi bipperini sat fio al biggrin
26-02-2011, Saat:20:46
Cevapla
lad_boy Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 706
Mesajlar: 20
Nereden: 55 Samsun
M.Yılı: 2009
Aracı: BİPPER
Yorumları: 20
Kayıt Tarihi: 26-02-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#3
RE: emotion tamponu
bi kaç baktım şimdi internetten hoş durmuş smile tampon olayından sonra far karartma uygulayacağım stoplara transparan film uyguladım güzel de durdu smile
26-02-2011, Saat:20:51
Cevapla
sfr2001 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 8
Mesajlar: 552
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 552
Kayıt Tarihi: 26-11-2010


Teşekkür Puanı: 7
Rep Ver:
#4
RE: emotion tamponu
hadi bakalım yaptıktan sonra fotosunu bizimlede paylaş
26-02-2011, Saat:20:58
Cevapla
lad_boy Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 706
Mesajlar: 20
Nereden: 55 Samsun
M.Yılı: 2009
Aracı: BİPPER
Yorumları: 20
Kayıt Tarihi: 26-02-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#5
RE: emotion tamponu
[Resim: 1.jpg]

[Resim: Kopyas%C4%B1%2010022011228.jpg]

aracın şu anki hali bu
26-02-2011, Saat:21:22
Cevapla
sfr2001 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 8
Mesajlar: 552
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 552
Kayıt Tarihi: 26-11-2010


Teşekkür Puanı: 7
Rep Ver:
#6
RE: emotion tamponu
jantlar yakışmış,, kazasız sürüşler dilerim
26-02-2011, Saat:21:31
Cevapla
lad_boy Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 706
Mesajlar: 20
Nereden: 55 Samsun
M.Yılı: 2009
Aracı: BİPPER
Yorumları: 20
Kayıt Tarihi: 26-02-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#7
RE: emotion tamponu
teşekkür ederim bir de spoiler eksiğimiz var biggrin
26-02-2011, Saat:21:34
Cevapla
UH088 Çevrimdışı
200
SEKA.
Üye
Uye No: 648
Mesajlar: 118
Nereden: 26 Eskişehir
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 118
Kayıt Tarihi: 18-02-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#8
RE: emotion tamponu
Emotion tamponu yerine bursada ya da varsa samsunda kafana göre tampon yaptır bence , daha güzel ve ucuz olur diye düşünüyorum biggrin
seka Thumbup1 -selçuk-
(Son Düzenleme: 27-02-2011, Saat:02:47, Düzenleyen: UH088.)
27-02-2011, Saat:02:46
Cevapla
lad_boy Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 706
Mesajlar: 20
Nereden: 55 Samsun
M.Yılı: 2009
Aracı: BİPPER
Yorumları: 20
Kayıt Tarihi: 26-02-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#9
RE: emotion tamponu
sanrsam braz iyi araştrmam gerekecek emotion tampon n kadardır ki ? Çıkma filen bulamazmyz ?
27-02-2011, Saat:12:12
Cevapla
mustik61 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 489
Mesajlar: 21
Nereden: 66 Yozgat
M.Yılı:
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 21
Kayıt Tarihi: 22-01-2011


Teşekkür Puanı: 8
Rep Ver:
#10
RE: emotion tamponu
hocam emotion tamponu serviste 400 lira. boyası ayrı para tabi. ben geçen yıl köpeğe çarpmıştım kaskodan değişti ordan biliyorum. 1 yılda pek zamlandığını zannetmiyorum.yan sanayisi çıkmışsa daha ucuza bulursun. çıkma bulman zor ama araba comda fiorino ararken yanda kazalı araç butonuna tıkla belki çok küçük bi ihtimal olsada önden hasarı olmayan bi pert vardır. önden hasarı olmayan arabayı perte çıkarmazlar pek.
27-02-2011, Saat:15:20
Cevapla


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 2 Ziyaretçi