Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kaskoda gözden kaçan mini!
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#1
Kaskoda gözden kaçan mini!

Mini onarım kavramı yaklaşık yedi yıldır uygulanmasına rağmen poliçeyi okuma alışkanlığının az olmasından dolayı tüketiciler tarafından yeterince bilinmiyor... Yaklaşık on dört milyon kasko poliçesi üretilirken, mini onarım hizmetinden yararlananların ise elli bin civarında olduğu belirtiliyor.


"Mini onarım" kasko poliçesinin içinde yer alan teminatlardan biri. Bu teminat ile araçta meydana gelebilecek küçük hasarları, belli limit sınırıyla kaskonun hasarsızlık indirimi bozulmadan tamir ettirebilme olanağı sağlanıyor.

Ayrıca mini onarımda hasar miktarı sigorta şirketine ve poliçe teminatlarına göre değişiklik gösteriyor. Kasko poliçesinin satın alındığı sigorta şirketinin internet sitesinden mini onarım hizmeti veren yetkili servisleri öğrenmek mümkün.

''Mini onarım'' Neleri kapsıyor?


■ Boyasız kaporta göçük düzeltme

■ Boya hasarlı kaporta göçük düzeltme

■ Boya tamiri (tampon sıyrıkları, anahtar çizikleri, kapı vurukları)

■ Döşeme tamiri (deri, halı, kumaş, plastik üzerindeki yanık, yırtık, çizikler)

■ Ön cam tamiri

■ Leke çıkarma (deri, vinil, döşeme kumaşları ve halı malzemelerdeki lekeler)

■ Plastik tampon tamiri (göçük, yırtık, kopuk ve eksik parçalar)

Neden tercih ediliyor?

■ Aracın orijinalliği bozulmuyor.

■ Aracınıza boya atılmıyor.

■ Zaman ve para tasarrufu sağlıyor.


■ Aracın parçaları sökülmeyeceği için güvende oluyor.


■ Kaporta, boya vs. gibi masraflar minimize oluyor.

■ Yerinde onarım yapılıyor.

■ Küçük bir hasar yüzünden sigortanın hasarsızlığını bozmuyor

(Alıntıdır.)Kaynak:otomotivbilgi
15-02-2011, Saat:15:15
www Cevapla
fio48
Unregistered
 
#2
RE: Kaskoda gözden kaçan mini!
Aracımın benden önceki sahibi ön sağ kapı ile sürgülü kapının birleştiği yerde hemen kuşak üstünde yaklaşık 10 cm uzunluğunda çöküntülü bir çizik oluşturmuş.Geçen Haziran ayında Fethiye'deki Auto King'de mini onarımdan yararlanarak yaptırdım.El kadar boya atıldı ama olsun.Önemli olan temiz görünmesiydi.

Bu tür hizmetler kasko yaptırmayı da cazip hale getirebiliyor.
15-02-2011, Saat:18:00
Cevapla
daydirli Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 181
Mesajlar: 15
Nereden: 15 Burdur
M.Yılı:
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 15
Kayıt Tarihi: 14-12-2010


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#3
RE: Kaskoda gözden kaçan mini!
Sıfır km araçlarda mutlaka kasko yaptırılmalı diye düşünenlerdenim. Özellikle aracımızı borçlanarak aldık ise kaskoyu mutlaka yaptırmalıyıs ki "Allah korusun" olası bir kaza durumunda (bir araçla çarpışıp karşı tarafada hasar verirsek) kaskoya verdiğimiz para kadar, belki daha fazlasını ödemek kaçınılmaz.
...::: DAYDIRLI :::...

2011 FİAT FİORİNO Emotion 1.3 Multijet 95 hp. ESP, ASR, Hillholder. Blue & Me ve Tom Tom navigasyon
28-02-2011, Saat:01:52
Cevapla
daydirli Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 181
Mesajlar: 15
Nereden: 15 Burdur
M.Yılı:
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 15
Kayıt Tarihi: 14-12-2010


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#4
RE: Kaskoda gözden kaçan mini!
Sıfır km araçlarda mutlaka kasko yaptırılmalı diye düşünenlerdenim. Özellikle aracımızı borçlanarak aldık ise kaskoyu mutlaka yaptırmalıyıs ki "Allah korusun" olası bir kaza durumunda (bir araçla çarpışıp karşı tarafada hasar verirsek) kaskoya verdiğimiz para kadar, belki daha fazlasını ödemek kaçınılmaz.
...::: DAYDIRLI :::...

2011 FİAT FİORİNO Emotion 1.3 Multijet 95 hp. ESP, ASR, Hillholder. Blue & Me ve Tom Tom navigasyon
28-02-2011, Saat:01:52
Cevapla
sfr2001 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 8
Mesajlar: 552
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 552
Kayıt Tarihi: 26-11-2010


Teşekkür Puanı: 7
Rep Ver:
#5
RE: Kaskoda gözden kaçan mini!
bende 2 ay önce 2010 model 2.el emo aldım bugün yarın yaparım deyip erteliyorum hep ihmal hep ihmal umarım bir kazaya bulaşmadan yaparım sad aslında birazda k.kartı limitin boşalmasını bekliyorum
28-02-2011, Saat:13:29
Cevapla
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#6
RE: Kaskoda gözden kaçan mini!
(28-02-2011, Saat:13:29)sfr2001 yazdı: bende 2 ay önce 2010 model 2.el emo aldım bugün yarın yaparım deyip erteliyorum hep ihmal hep ihmal umarım bir kazaya bulaşmadan yaparım sad aslında birazda k.kartı limitin boşalmasını bekliyorum

Kardeşim ; Araçlarımız bizim gibi orta gelirli olanlar için servet değeri taşır.Yarın ne olacağını kimse bilemez.Sadece trafik kazası olarak da değerlendirmemek lazım.Sel,seylap,park halinde iken çarpma,çatıdan kiremit vs düşmesi,yangın vs. gibi... Bu nedenden kasko yaptırmak gerçekten büyük güvence.. Ne yapıp ne etmeli kaskoyu bir şekilde yaptırmanı öneririm. Gerekirse aksesuar alıp yaptırmak yerine, önceliği kaskoya vermelisin.
İyi sağlıklı kazasız sürüşler.
28-02-2011, Saat:13:53
www Cevapla
sfr2001 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 8
Mesajlar: 552
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 552
Kayıt Tarihi: 26-11-2010


Teşekkür Puanı: 7
Rep Ver:
#7
RE: Kaskoda gözden kaçan mini!
haklısın hocam önümüzdeki hafta içi kesin yaptıracam
28-02-2011, Saat:15:38
Cevapla


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi