Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fiorino Ses Sistemi
fiorino51 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 36
Mesajlar: 697
Nereden: 68 Aksaray
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 697
Kayıt Tarihi: 28-11-2010


Teşekkür Puanı: 5
Rep Ver:
#1
Fiorino Ses Sistemi

[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Link ve reklam yapmak yasaktır...
18-12-2010, Saat:14:11
www Cevapla
sofinindunyasi Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 208
Mesajlar: 3
Nereden:
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 3
Kayıt Tarihi: 19-12-2010


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#2
RE: Fiorino Ses Sistemi
ARKADSLARR YENI ALMIS OLDUGUM FİORİNO 2011 MODEL ARACIMAA DABLE TEYP TAKTIRMAK ISTIYORUMM BUNUNN ICIN GENISS CERCEVE ARIYORUMM BU KONUDAA BILGISI OLAN VEYAA YAPTIRAN VARSA BILGILENDIRISE BENI SEVINIRIM
19-12-2010, Saat:01:35
Cevapla
muallim
Unregistered
 
#3
RE: Fiorino Ses Sistemi
dable den kastınız double din mi acaba eger o ise onların bizdeki gögüslüge uyacagını sanmam henüz de yerli ve yabancı sitelerde fio için çerceveye rast gelmedim arkadaş
19-12-2010, Saat:01:45
Cevapla
sofinindunyasi Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 208
Mesajlar: 3
Nereden:
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 3
Kayıt Tarihi: 19-12-2010


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#4
RE: Fiorino Ses Sistemi
BEN KAYSERIDEYIIMM İSTANBULDA CAGLAYANN OTO AKSESUAR DIYEE BIR YER VARMISS BENIMM BURDAKI ARKADSLARR PAZARTESSİ GETİRTECEKLERINII SOYLEDILERR ASLII VARSAA BENDEE BUTUNN OZELLIKLERRII OLANN Bİ TEYBEE KAVUSMAKK İSTIYORUMM İNDACH KULLNMAK ISTEMEDIGIMM ICINN CUNKU HEMENN BOZUULUYORR DOUBLE DIN ALMAK ISTIYORUUMM BU KONUDAA BANA KATILIPTAA ARASTIRMAA YAPANN VE BILGI SAHIBI OLAN VARSAA PAYLAŞIRSA SEVINIRIMM
19-12-2010, Saat:01:53
Cevapla
NemO_R
Unregistered
 
#5
RE: Fiorino Ses Sistemi
ben gördüm nette ama fiyatı fahiş durumda 180 lira duble din komple çerçeve düşünürsen link atabilirim
25-12-2010, Saat:12:49
Cevapla
YD627 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1219
Mesajlar: 13
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 13
Kayıt Tarihi: 04-06-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#6
RE: Fiorino Ses Sistemi
Şaşırdım doğrusu orj. bi teypten bu kadar randuman beklemezdim ben Bursa'da bi kaç tanınmış aksesuarcıya sormuştum teybin değişmesi gerekiyor dedi iyi randuman vermez demişti.
04-06-2011, Saat:22:33
Cevapla
whiterose Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1056
Mesajlar: 18
Nereden: 42 Konya
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 18
Kayıt Tarihi: 13-05-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#7
RE: Fiorino Ses Sistemi
link vermek yasaktır
(Son Düzenleme: 07-06-2011, Saat:20:26, Düzenleyen: fiorino51.)
04-06-2011, Saat:23:04
Cevapla
seyda altınpınar Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 309
Mesajlar: 1
Nereden:
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 1
Kayıt Tarihi: 29-12-2010


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#8
RE: Fiorino Ses Sistemi
ben 1200w kicker kasa bufuru kabinli 2100w ve 1800w 2 tane anfi var 2 tane 9000w phoneer hoporlör 2 tane tviter kapı içlerindede 2 tane kicker 600w hoporlör var orjinal teyb sesi vermiyodu ama teyibe güçlendirdi taktırdım 2 tane baglattım güçlndiriciyi çok süper ses veriyo şimdii teybin degiçmesine orjınalın bozulmasını luzum yok arkdaşlarr.tşk edrim
04-06-2011, Saat:23:46
Cevapla
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#9
RE: Fiorino Ses Sistemi
(04-06-2011, Saat:23:46)seyda altınpınar yazdı: ben 1200w kicker kasa bufuru kabinli 2100w ve 1800w 2 tane anfi var 2 tane 9000w phoneer hoporlör 2 tane tviter kapı içlerindede 2 tane kicker 600w hoporlör var orjinal teyb sesi vermiyodu ama teyibe güçlendirdi taktırdım 2 tane baglattım güçlndiriciyi çok süper ses veriyo şimdii teybin degiçmesine orjınalın bozulmasını luzum yok arkdaşlarr.tşk edrim

İyi günlerde kullan kardeşim. Tabii ki aracın orjinalliğini bozmadan yaptırmanda gayet güzel.... Özellikle genç kardeşlerimiz için söyleyeyim ki bu elektronik sistemlerinin sonu yok ve ucu açık...(ekonomi ve maliyet açısından) . Ama benim gibi orta yaş grubuna doğru söylemek gerekirse fazla abartı olarak görüyorum. Zaten aracın üstündeki sistem bana yeterli bile geliyor açıkçası... Normal sesini bile araç içinde açamıyorum doğrusu.. Tabii şunu da ekliyeyim ki ben ne de olsa eski nesilden sayıldığımdan modern müzik yerine genellikle TSM ve Halk müziği dinliyorum.Bu nedenden aracın üstündeki sistem yeterli geliyor.
05-06-2011, Saat:15:03
www Cevapla
bariscan Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 217
Mesajlar: 234
Nereden: 41 Kocaeli
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 234
Kayıt Tarihi: 20-12-2010


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#10
RE: Fiorino Ses Sistemi
qüzel olmuş ama orjinallıgını bozuyo diye duydum ben bilmiyorumda benımde kafamda vardı tesisat olayı.?
41 uu 940
05-06-2011, Saat:20:03
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Fiorino demir yolu araci hcelik 0 9,499 08-01-2016, Saat:03:02
Son Yorum: hcelik
Video [Yeni] Fiorino Fun Klibi ve Şarkısı fiorino51 12 19,117 07-02-2014, Saat:01:38
Son Yorum: Emre ÜNSAL
  [Yeni] Fiorino 2013 Reklam Filmi MsK 10 20,672 08-04-2013, Saat:01:30
Son Yorum: OkaaN
  Fiorino Sıfır Show MsK 3 9,160 07-03-2013, Saat:13:08
Son Yorum: MsK
  Fiat fiorino havalı süspansiyon Admin 21 46,476 23-01-2013, Saat:17:06
Son Yorum: skoymen

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi