(04-06-2011, Saat:23:46)seyda altınpınar yazdı: ben 1200w kicker kasa bufuru kabinli 2100w ve 1800w 2 tane anfi var 2 tane 9000w phoneer hoporlör 2 tane tviter kapı içlerindede 2 tane kicker 600w hoporlör var orjinal teyb sesi vermiyodu ama teyibe güçlendirdi taktırdım 2 tane baglattım güçlndiriciyi çok süper ses veriyo şimdii teybin degiçmesine orjınalın bozulmasını luzum yok arkdaşlarr.tşk edrim
İyi günlerde kullan kardeşim. Tabii ki aracın orjinalliğini bozmadan yaptırmanda gayet güzel.... Özellikle genç kardeşlerimiz için söyleyeyim ki bu elektronik sistemlerinin sonu yok ve ucu açık...(ekonomi ve maliyet açısından) . Ama benim gibi orta yaş grubuna doğru söylemek gerekirse fazla abartı olarak görüyorum. Zaten aracın üstündeki sistem bana yeterli bile geliyor açıkçası... Normal sesini bile araç içinde açamıyorum doğrusu.. Tabii şunu da ekliyeyim ki ben ne de olsa eski nesilden sayıldığımdan modern müzik yerine genellikle TSM ve Halk müziği dinliyorum.Bu nedenden aracın üstündeki sistem yeterli geliyor.