(04-06-2011, Saat:15:02)guro yazdı: peki geri vitese aldığımızda vuruntu yaparsa veya kolay geçmezse sebebi ne olabilir?
Debriyaj balatası bittiğinde araç kalkarken tireme yaptığı gibi, norm al koşullarda seyrederken de siz gaz verdiğinizde araç hızlanma yapmaz,(gaz yemez) özellikle rampalarda bunu çok rahat gözlemleyebilirsiniz.
Gei vitese alırken eğer vitese geçme problemi varsa şanzıman dişlilerinde herhangi bir aşınma olup olmadığı vs gibi şüphelenmek lazımdır. Geri vitese aldığınızda,geri geri seyrederken vuruntu yapıyorsa, bu da debriyaj balatasının bittiğine işaret eder.