Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Beyaz bodykit
machine_up Çevrimdışı
200
Kırmızı Aslan
Üye
Uye No: 801
Mesajlar: 289
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2011
Aracı: BİPPER
Yorumları: 289
Kayıt Tarihi: 25-03-2011


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#1
Beyaz bodykit

alıntıdır: internetten buldugum body kit ugulaması olan bir fio..

[Resim: 30087326919460310316824.jpg]

[Resim: 30137125461387422531517.jpg]


[Resim: 38945925414957861821517.jpg]

[Resim: 38673625461344221451517.jpg]

[Resim: 31147728307177171545124.jpg]
[Resim: 32797410150368113504820.jpg]

[Resim: 31861028307168838212624.jpg]

[Resim: 29873528307193504876824.jpg]

[Resim: 31584713889223954754610.jpg]
(Son Düzenleme: 17-11-2011, Saat:21:19, Düzenleyen: machine_up.)
17-11-2011, Saat:21:14
www Cevapla
Admin Çevrimdışı
200
Site K.
*******
Administrators
Uye No: 1
Mesajlar: 1,423
Nereden: 51 Niğde
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,423
Kayıt Tarihi: 21-11-2010


Teşekkür Puanı: 16
Rep Ver:
#2
RE: Beyaz bodykit
teşekkürler farklı bir çalışma olmuş
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Arama Yapmadan Konu Açmayınız TEŞEKKÜRLER.
17-11-2011, Saat:21:26
www Cevapla
gökhanyıldırım Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1152
Mesajlar: 79
Nereden: 11 Bilecik
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 79
Kayıt Tarihi: 28-05-2011


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#3
RE: Beyaz bodykit
Baya farkLı oLmuş smile
Ay Lav may kay W00t
[Resim: 6675Fotograf004667.jpg]
17-11-2011, Saat:22:33
Cevapla
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#4
RE: Beyaz bodykit
machine kardeşim güzel farklı bir çalışma olmuş, üstünde bayağı bir çalışma yapılmış,(Araç boyaması, camlar karartılarak filimlenmiş, kapı kollarına krom çalışması, ön arka tamponlar,sisler, farlar angel herhalde , değişik cant ve lastikler, ve araba herhalde bayağı bir alçaltılmış, yay ve helezon kesildimi ? )

motor için chip tuning, ve müzik tesisatı da vardır herhalde.... Bütün bunları bir açıklama ile paylaşırsan sanırım daha iyi olacak... Yine de aracını güle güle kullan......
ayrıca ilgilenen arkadaşlar için bütün bu yapılanlara ne kadar bir harcama yaptın?
17-11-2011, Saat:23:04
www Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#5
RE: Beyaz bodykit
(17-11-2011, Saat:23:04)isoskeisos yazdı: machine kardeşim güzel farklı bir çalışma olmuş, üstünde bayağı bir çalışma yapılmış,(Araç boyaması, camlar karartılarak filimlenmiş, kapı kollarına krom çalışması, ön arka tamponlar,sisler, farlar angel herhalde , değişik cant ve lastikler, ve araba herhalde bayağı bir alçaltılmış, yay ve helezon kesildimi ? )

motor için chip tuning, ve müzik tesisatı da vardır herhalde.... Bütün bunları bir açıklama ile paylaşırsan sanırım daha iyi olacak... Yine de aracını güle güle kullan......
ayrıca ilgilenen arkadaşlar için bütün bu yapılanlara ne kadar bir harcama yaptın?

Üstad arkadaş alıntıdır: internetten buldugum body kit ugulaması olan bir fio.. demiş sanırım araç kendisinin değil...
18-11-2011, Saat:01:26
www Cevapla
machine_up Çevrimdışı
200
Kırmızı Aslan
Üye
Uye No: 801
Mesajlar: 289
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2011
Aracı: BİPPER
Yorumları: 289
Kayıt Tarihi: 25-03-2011


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#6
RE: Beyaz bodykit
ewet yazdıydım ama tekrar söyleyim internetten buldugum resimler,sitedeki arkadaslar için fikir olsun diye paylaştım. belki modifiye yapmak isteyen cesaret edemeyenlere örnek olması manasında... buldugum siteden arkadasa ulaşabilirsem sitemize üye olmasını saglarım belki ozaman ona istedigimizi sorarız smile
18-11-2011, Saat:01:36
www Cevapla
dreamer38 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1917
Mesajlar: 55
Nereden: 38 Kayseri
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 55
Kayıt Tarihi: 23-09-2011


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#7
RE: Beyaz bodykit
açıkçası ben pek beğenmedim.. özellikle body kit olayını.. gerçi buna body kit denmez bence sadece tamponlar ve yanlar.. smile ama tabi zevk meselesi kazasız belasız kullanır inşallah sahibi smile
18-11-2011, Saat:04:47
Cevapla
architect39 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 871
Mesajlar: 229
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 229
Kayıt Tarihi: 13-04-2011


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#8
RE: Beyaz bodykit
arkadaşın eline sağlık bence güzel olmuş sadece eleştirim jantlar bu bbs her araca gidecek diye bişey yok bbs diye takmanında manası yok bence beyaz bir jant bu arabayı daha güzel gösterebilir moda diye jant takmaktansa yakışanı takmak daha iyi diye düşünüyorum tabi bu benim fikrim
18-11-2011, Saat:12:02
Cevapla
machine_up Çevrimdışı
200
Kırmızı Aslan
Üye
Uye No: 801
Mesajlar: 289
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2011
Aracı: BİPPER
Yorumları: 289
Kayıt Tarihi: 25-03-2011


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#9
RE: Beyaz bodykit
bencede beyazz cant daha gösterişli yapabilirdii
18-11-2011, Saat:16:22
www Cevapla
balkes Çevrimdışı
200
Beyaz.
Üye
Uye No: 931
Mesajlar: 63
Nereden: 10 Balıkesir
M.Yılı: 2012
Aracı: BİPPER
Yorumları: 63
Kayıt Tarihi: 24-04-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#10
RE: Beyaz bodykit
güzel araç,paylaşım için teşekkürler smile


19-11-2011, Saat:01:32
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  [Yeni] Beyaz Melek Bitime Yakın Son Hali ykpclk06 0 5,382 13-04-2017, Saat:15:44
Son Yorum: ykpclk06
  beyaz fiorinoya hangi jant gider mesut_28 2 5,272 10-12-2013, Saat:15:59
Son Yorum: mesut_28
  Beyaz Fiorina Cantlarıyla machine_up 18 18,861 24-10-2012, Saat:22:55
Son Yorum: balkes
  Beyaz Fio ufak ufak değişiklikler. boldenon 8 10,751 08-07-2012, Saat:20:49
Son Yorum: boldenon
  Beyaz Fioya tuning machine_up 15 18,406 23-05-2012, Saat:00:48
Son Yorum: 16zz325

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi