Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 1/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zıplama Sorunu
alper10800 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1308
Mesajlar: 34
Nereden: 10 Balıkesir
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 34
Kayıt Tarihi: 17-06-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
Zıplama Sorunu

bu zıplama lastik arası mesafeden mi kaynaklanıyor yoksa lastiklerin ebatlarından mı bende 15 inç var lastık havalarını 29-30 yaptımmı sorun yok ama yakıtı baya bir etkiliyor 100 kmde 2 lt yakın fark acıyor
09-12-2011, Saat:12:18
Cevapla
Nikkfurie Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 463
Mesajlar: 384
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 384
Kayıt Tarihi: 20-01-2011


Teşekkür Puanı: 9
Rep Ver:
#2
Cvp: Zıplama Sorunu
kısa dingil mesafesi ve yüksek tavan birde sert Bridgeston lastik takılıysa maalesef zıplama oluyor..
araç zıplamasın diye fabrika dingil mesafesini artırıp tavanı alçaltsa Fio olmazdı ..alçak tavanlı bissürü araç var ve iç hacmi fio kadar kullanışlı ve konforlu değil bence..neticede biraz zıplamaya razı olacağız smile
yumuşak hamurlu michelin gibi lastiklerle sorun biraz çözülür ama lastik havalarını düşürmeyin..
yazdığınız gibi hem tüketim artar hemde düşük lastik havası yol hakimiyetinizi azaltır..

ayrıca kış mevsiminde extra yumuşak hamurlu kış lastiği kullanmanız hem zıplamaya çözüm hemde yol tutuşunun iyileşmesi demektir..
09-12-2011, Saat:13:44
Cevapla
HamsiPower Çevrimdışı
200
Ahmet
Üye
Uye No: 300
Mesajlar: 717
Nereden: 61 Trabzon
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 717
Kayıt Tarihi: 28-12-2010


Teşekkür Puanı: 12
Rep Ver:
#3
Cvp: Zıplama Sorunu
http://www.fiorinofunclub.com/mybb/konu-...u-927.html


konu bu başlıkta var araştırıp konu acarsak daha iyi olur
09-12-2011, Saat:14:00
Cevapla
machine_up Çevrimdışı
200
Kırmızı Aslan
Üye
Uye No: 801
Mesajlar: 289
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2011
Aracı: BİPPER
Yorumları: 289
Kayıt Tarihi: 25-03-2011


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#4
Cvp: Zıplama Sorunu
ben zıplaya zıplaya seviyorum... zaten genelde ben kullandıgım için pek zıpladıgını fark etmiyorum biggrin
10-12-2011, Saat:02:14
www Cevapla
nakres_serkan Çevrimdışı
200
Superchips
Üye
Uye No: 2271
Mesajlar: 590
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 590
Kayıt Tarihi: 27-11-2011


Teşekkür Puanı: 6
Rep Ver:
#5
Cvp: Zıplama Sorunu
eğerki siz stok araçlarınıza zıplıyor dıyorsanız spor yaylı araçları kullanan lar ne yapsın biggrin
multijet euro 4 engine + superchip + Sprint booster + bmc air filter + eibach spor kit + stock jant 205*55*16 lastik + Piano Black = FİAT FİORİNO EMO
10-12-2011, Saat:02:24
Cevapla
machine_up Çevrimdışı
200
Kırmızı Aslan
Üye
Uye No: 801
Mesajlar: 289
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2011
Aracı: BİPPER
Yorumları: 289
Kayıt Tarihi: 25-03-2011


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#6
Cvp: Zıplama Sorunu
her güzelin bir kusuru vardır derler biggrin
10-12-2011, Saat:02:54
www Cevapla
tek-fiorino Çevrimdışı
200
<3Fiorino<3
Üye
Uye No: 2348
Mesajlar: 50
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 50
Kayıt Tarihi: 04-12-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#7
Cvp: Zıplama Sorunu
spor yay kullananlar araç basılıyor ama zıplamayı fazla arttırdıkları için fazla önermiolar biggrin
10-12-2011, Saat:03:08
Cevapla
machine_up Çevrimdışı
200
Kırmızı Aslan
Üye
Uye No: 801
Mesajlar: 289
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2011
Aracı: BİPPER
Yorumları: 289
Kayıt Tarihi: 25-03-2011


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#8
Cvp: Zıplama Sorunu
yaa basık ya az zıplayan
10-12-2011, Saat:03:41
www Cevapla
nakres_serkan Çevrimdışı
200
Superchips
Üye
Uye No: 2271
Mesajlar: 590
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 590
Kayıt Tarihi: 27-11-2011


Teşekkür Puanı: 6
Rep Ver:
#9
Cvp: Zıplama Sorunu
basık tabiki
multijet euro 4 engine + superchip + Sprint booster + bmc air filter + eibach spor kit + stock jant 205*55*16 lastik + Piano Black = FİAT FİORİNO EMO
10-12-2011, Saat:11:13
Cevapla
tek-fiorino Çevrimdışı
200
<3Fiorino<3
Üye
Uye No: 2348
Mesajlar: 50
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 50
Kayıt Tarihi: 04-12-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#10
Cvp: Zıplama Sorunu
O Zamn Yollarda Zıplaya Zıplaya Gitmeye Devam biggrin
11-12-2011, Saat:00:44
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Debriyaj ses sorunu omer21 0 1,494 20-10-2023, Saat:16:52
Son Yorum: omer21
  fiorino 1.4 çekiş sorunu marikcan 17 20,123 15-12-2021, Saat:17:25
Son Yorum: hakanhocam
  Hararet sorunu bıyıkfiorino 1 2,287 08-07-2021, Saat:14:30
Son Yorum: bıyıkfiorino
  [Acil] Dizel filtresi sorunu alikoroglu42 4 13,247 22-01-2021, Saat:13:06
Son Yorum: hakan.aktan
  far sorunu imdatt mehmetblt 10 11,186 17-10-2020, Saat:13:18
Son Yorum: nilsan

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi