kısa dingil mesafesi ve yüksek tavan birde sert Bridgeston lastik takılıysa maalesef zıplama oluyor..
araç zıplamasın diye fabrika dingil mesafesini artırıp tavanı alçaltsa Fio olmazdı ..alçak tavanlı bissürü araç var ve iç hacmi fio kadar kullanışlı ve konforlu değil bence..neticede biraz zıplamaya razı olacağız

yumuşak hamurlu michelin gibi lastiklerle sorun biraz çözülür ama lastik havalarını düşürmeyin..
yazdığınız gibi hem tüketim artar hemde düşük lastik havası yol hakimiyetinizi azaltır..
ayrıca kış mevsiminde extra yumuşak hamurlu kış lastiği kullanmanız hem zıplamaya çözüm hemde yol tutuşunun iyileşmesi demektir..