Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
kocaelide bir buluşma olsunmu kimler var
paparailhan Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2276
Mesajlar: 46
Nereden: 41 Kocaeli
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 46
Kayıt Tarihi: 28-11-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
kocaelide bir buluşma olsunmu kimler var

merhaba forumda yeni olsam da bi buluşma olmasını isterim gerçekçesi yeni arkadaşlıklar ve yeni dostluklar kurmak için +++ ve aracımızla ilgili sohbet muhabet etmek ve başka organize olup yakın ilerdeki buluşmalara gitmek güzel olur
21-12-2011, Saat:02:21
Cevapla
nakres_serkan Çevrimdışı
200
Superchips
Üye
Uye No: 2271
Mesajlar: 590
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 590
Kayıt Tarihi: 27-11-2011


Teşekkür Puanı: 6
Rep Ver:
#2
Cvp: kocaelide bir buluşma olsunmu kimler var
hadi bakalım kocaeli sıra sanırım sıra sizde paparailhan bu toplantıyı yapmakta sana düşüyor.
multijet euro 4 engine + superchip + Sprint booster + bmc air filter + eibach spor kit + stock jant 205*55*16 lastik + Piano Black = FİAT FİORİNO EMO
21-12-2011, Saat:11:14
Cevapla
eniskocaeli41 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2422
Mesajlar: 21
Nereden: 41 Kocaeli
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 21
Kayıt Tarihi: 14-12-2011


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#3
Cvp: kocaelide bir buluşma olsunmu kimler var
derince
21-12-2011, Saat:16:41
Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#4
Cvp: kocaelide bir buluşma olsunmu kimler var
Kocaeli,de fos çıktı sanırım? ne varsa istanbul grubunda var biggrin
21-12-2011, Saat:19:40
www Cevapla
batteristt Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 177
Mesajlar: 156
Nereden: 41 Kocaeli
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 156
Kayıt Tarihi: 14-12-2010


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#5
Cvp: kocaelide bir buluşma olsunmu kimler var
Bende kocaeli körfezdeyim ama fiorinom daha gelmedi,,ocak ayı içinde gelicek..konuyu takipte olucagım..uygun zaman olursa gelmeye calısırım..
22-12-2011, Saat:00:06
Cevapla
paparailhan Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2276
Mesajlar: 46
Nereden: 41 Kocaeli
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 46
Kayıt Tarihi: 28-11-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#6
Cvp: kocaelide bir buluşma olsunmu kimler var
(22-12-2011, Saat:00:06)batteristt yazdı: Bende kocaeli körfezdeyim ama fiorinom daha gelmedi,,ocak ayı içinde gelicek..konuyu takipte olucagım..uygun zaman olursa gelmeye calısırım..

peki zaten buluşma yeni yldan sonra olur bu arada arkadaşlarında anca haberi olur forumda kocaeli den fazla kişi yok olanları zaten gördükçe arkadaş listeme ekliyorum buluşma için ocak ayında kesin bir buluşma gerçekleştireceğiz kaç kişi olursa olsun fark etmez istanbul grubunu da davet edebiliriz bakalım ne varsa istanbul grubunda varmışş buyursunlar gelsinler başımızın üstünde yeriniz var
(21-12-2011, Saat:19:40)BaSKaN yazdı: Kocaeli,de fos çıktı sanırım? ne varsa istanbul grubunda var biggrin

o zman buyurun gelin başımızın üstünde yeriniz var
(21-12-2011, Saat:16:41)eniskocaeli41 yazdı: derince

derinceden olmaz güzel enis bende sigorta hastanesinin oradan
(Son Düzenleme: 22-12-2011, Saat:01:37, Düzenleyen: paparailhan.)
22-12-2011, Saat:01:33
Cevapla
paparailhan Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2276
Mesajlar: 46
Nereden: 41 Kocaeli
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 46
Kayıt Tarihi: 28-11-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#7
Cvp: kocaelide bir buluşma olsunmu kimler var
başka kimse yokmu kocaeli den
23-12-2011, Saat:01:34
Cevapla
muhammetgns Çevrimdışı
200
mfio
Üye
Uye No: 2436
Mesajlar: 258
Nereden: 41 Kocaeli
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 258
Kayıt Tarihi: 17-12-2011


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#8
Cvp: kocaelide bir buluşma olsunmu kimler var
gebze center olabılır... smile
24-12-2011, Saat:14:45
Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#9
Cvp: kocaelide bir buluşma olsunmu kimler var
Kocaeli siz toplanın ist gelin en iyisi smile
24-12-2011, Saat:22:14
www Cevapla
paparailhan Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2276
Mesajlar: 46
Nereden: 41 Kocaeli
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 46
Kayıt Tarihi: 28-11-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#10
Cvp: kocaelide bir buluşma olsunmu kimler var
(24-12-2011, Saat:14:45)muhammetgns yazdı: gebze center olabılır... smile

öncelikle hoş geldin evet biraz kadroyu çoğaltmamız lazım kocaeliden forumu takip ederseniz güzel bir fiorino buluşması gerçekleştireceğiz hayırlısıyla
(24-12-2011, Saat:22:14)BaSKaN yazdı: Kocaeli siz toplanın ist gelin en iyisi smile
tabi başkan anadolu yakasında olursa neden gelmeyelim tabiki geliriz öte taraf ters kalıyor malum bu araçlar tek köprüden geçemiyor uğraşmak istemiyorum yolarda istanbula gitmek ayrı ir dert anlayacaınız
bakalım yakın zamanda fiorinoları çoğaltacağız hayırlısı ile kocaeliden foruma dolduracağızzz
(Son Düzenleme: 24-12-2011, Saat:23:36, Düzenleyen: paparailhan.)
24-12-2011, Saat:23:34
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  [Önemli] İZMİR'de Bir Buluşma Olsada Bizde Gitsek... mertand 14 17,853 21-04-2016, Saat:12:57
Son Yorum: CihanKErem
Exclamation [Soru] İstanbul Parkta buluşma Nemesis 2 7,278 10-04-2014, Saat:23:21
Son Yorum: Nemesis
  eskişehir (eses) buluşma !! RaneZ 0 5,833 24-02-2014, Saat:21:25
Son Yorum: RaneZ
  kartal,pendik yada tuzlada buluşma Nemesis 3 7,453 15-02-2014, Saat:21:37
Son Yorum: italyano
  Kayseriden Bir Buluşma Çıkmazmı?? Emre ÜNSAL 5 8,519 10-02-2014, Saat:19:09
Son Yorum: kblytrgt

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi