Sevgili arkadaşlar, dostlar. Bu iki araçta da esp yok !!! zaten full donanım olan versiyonları değil ikiside. Nerden anlayabiliriz ya yabancı dil olucak yada plastik jant kapaklarından.

Bu testte şike olması imkansız çünki bu testi alman bir firma olan ADAC yapmış, araştırabilirsiniz. Bunu Nemo'yu kötülemek karalamak için yayınlamadım ama benim param kıymetli. Daha fiomu almadan önce bu videoyu izlemiştim. İlk başta bende hata vardır die düşündüm ama sonra bu eklediğim videoyu izlediğimde tercihimi hemen fiodan yana kullandım ve çok memnunum.Bu testi Citroen firması karalama olarak yansıttı ve fransız bir dergi olan "autoplus" tarafından teste tabi tutuldu. Ama değişen pek bişey yok gibi görünüyor bu seferde araç yoldan çıkıyor !!
Saygılar iyi forumlar.