Abimizi sert yargılamayın onun fikridir , haddim değil belki ama bencede genelleme yapması yanlış ( çok özür diliyorum ama buda benim fikrimdir) Fiorinoyu aldığımızın 2. haftası polish çekmeye niyetlendim , babam 30 yıllık şoför olduğu için sağolsun pasta ve polish (cila) yapmayı öğretti bana , ama sonra dalga geçti benimle

yıka sadece boya daha yeni biraz vakit geçsin sabırsızlanma dedi , Hocamın dediği gibi insanın içinde olıcak bazı şeyler

konu bütünlüğünden koptuk biraz tekrar özür dilerim , birde ben öneri sunayım babamın bana öğrettiği kadarıyla kesinlikle aracı su tutmadan bezle silmeyin vede yıkadıktan sonra kapı eşiklerindeki ıslaklıkları gidermenizi öneririm vede aynalarımız elektornik olduğu için tazikli sudan kaçının ! saygılar...