Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
HEPİNİZE MERHABA
AYDINDH Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2528
Mesajlar: 3
Nereden: 01 Adana
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 3
Kayıt Tarihi: 08-01-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
HEPİNİZE MERHABA

Kamu personeli olup, 2010 model Fiat Fiorino Emotion sahibiyim. Fiorino Fun Clup'un bir önceki forum sitesine üyeydim. Ancak yeni forumda üyeliğimi yenilemeyince bir müddet ara vermiş oldum.
Hepinize güzel paylaşımlar dilerim.
08-01-2012, Saat:19:41
Cevapla
ONURBATAN19 Çevrimdışı
200
19 TT 388
Üye
Uye No: 2448
Mesajlar: 459
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 459
Kayıt Tarihi: 19-12-2011


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#2
Cvp: HEPİNİZE MERHABA
hoşgeldın abı
SİYAHIN EN ASİL HALİ
[Resim: 85752321368564877419493.jpg]
08-01-2012, Saat:19:42
www Cevapla
maydoz Çevrimdışı
200
34 UN 4263 MAYDOZ
Üye
Uye No: 1356
Mesajlar: 498
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 498
Kayıt Tarihi: 24-06-2011


Teşekkür Puanı: 5
Rep Ver:
#3
Cvp: HEPİNİZE MERHABA
aramıza hoşgeldiniz aracınıza ait bir foto görmek isteriz
1.3 Multijet 75 Hp Comfortmatic Beyaz + Sprint Booster + Solar Gard Film + Kaput Koruma Filmi + APP Plaka + Navitech DX-9000 Double Din + Geri Görüş Kamerası + Morel ve Dls Component + 2 Adet M Acoustic Anfi + 30 Cm Rocford Fostage P1 Subwoofer
08-01-2012, Saat:19:45
Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#4
Cvp: HEPİNİZE MERHABA
Aydın bey abim hoş safa geldiniz..
08-01-2012, Saat:19:50
www Cevapla
Admin Çevrimdışı
200
Site K.
*******
Administrators
Uye No: 1
Mesajlar: 1,423
Nereden: 51 Niğde
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,423
Kayıt Tarihi: 21-11-2010


Teşekkür Puanı: 16
Rep Ver:
#5
Cvp: HEPİNİZE MERHABA
Hatırladım nickden sizi fun clupsız bu sürede takibi nasıl yaptınız alışkanlık yapmış olmamız lazım smile
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Arama Yapmadan Konu Açmayınız TEŞEKKÜRLER.
08-01-2012, Saat:22:33
www Cevapla
nakres_serkan Çevrimdışı
200
Superchips
Üye
Uye No: 2271
Mesajlar: 590
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 590
Kayıt Tarihi: 27-11-2011


Teşekkür Puanı: 6
Rep Ver:
#6
Cvp: HEPİNİZE MERHABA
tekrardan aramızda olman guzel hoşgeldin
multijet euro 4 engine + superchip + Sprint booster + bmc air filter + eibach spor kit + stock jant 205*55*16 lastik + Piano Black = FİAT FİORİNO EMO
09-01-2012, Saat:00:32
Cevapla
CanTuran Çevrimdışı
200
Harbi Çaylak
Üye
Uye No: 2477
Mesajlar: 53
Nereden: 26 Eskişehir
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 53
Kayıt Tarihi: 27-12-2011


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#7
Cvp: HEPİNİZE MERHABA
Burası da DH den kopma bir grup olarak mı kuruldu?
09-01-2012, Saat:00:35
Cevapla
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#8
Cvp: HEPİNİZE MERHABA
(08-01-2012, Saat:19:41)AYDINDH yazdı: Kamu personeli olup, 2010 model Fiat Fiorino Emotion sahibiyim. Fiorino Fun Clup'un bir önceki forum sitesine üyeydim. Ancak yeni forumda üyeliğimi yenilemeyince bir müddet ara vermiş oldum.
Hepinize güzel paylaşımlar dilerim.

Sevgili aydın kardeşim;
Bir fiorino sahibi olarak aramıza hoşgeldiniz. Umarım burada iyi dostluklar, Araçlarımızla ilgili faydalı bilgiler,paylaşımlardan faydalanarak,
Giderek gelişen,değişen ve homojen olarak büyüyen forum ailemizde hoşca vakit geçirmenizi temenni ederim.
09-01-2012, Saat:02:08
www Cevapla
Ozan Önal Çevrimdışı
200
Evolution
Üye
Uye No: 1612
Mesajlar: 582
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2008
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 582
Kayıt Tarihi: 04-08-2011


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#9
Cvp: HEPİNİZE MERHABA
(09-01-2012, Saat:00:35)CanTuran yazdı: Burası da DH den kopma bir grup olarak mı kuruldu?
valla ne burası nede başka bir yer beni dh den koparamaz . sadece fio bipper nemocular olarak kendimizi farklılaştırdık demek daha doğru olur biggrin
09-01-2012, Saat:03:50
Cevapla
CanTuran Çevrimdışı
200
Harbi Çaylak
Üye
Uye No: 2477
Mesajlar: 53
Nereden: 26 Eskişehir
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 53
Kayıt Tarihi: 27-12-2011


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#10
Cvp: HEPİNİZE MERHABA
(09-01-2012, Saat:03:50)Ozan Önal yazdı:
(09-01-2012, Saat:00:35)CanTuran yazdı: Burası da DH den kopma bir grup olarak mı kuruldu?
valla ne burası nede başka bir yer beni dh den koparamaz . sadece fio bipper nemocular olarak kendimizi farklılaştırdık demek daha doğru olur biggrin

Ben 2009dan beri doğru düzgün girmiyorum...
09-01-2012, Saat:05:20
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  merhaba aliNf 0 2,088 21-07-2025, Saat:14:57
Son Yorum: aliNf
  Merhaba Dostlar ozgur1i 0 863 21-03-2024, Saat:21:50
Son Yorum: ozgur1i
  Merhaba Borata 0 924 30-01-2024, Saat:00:50
Son Yorum: Borata
Wink [Yeni] Herkese merhaba! KeremAltın 0 1,208 30-06-2023, Saat:02:17
Son Yorum: KeremAltın
  merhaba ripple* 2 5,989 27-09-2018, Saat:13:49
Son Yorum: fıorinocuu1

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi