(10-03-2012, Saat:18:37)ONURBATAN19 yazdı: Ankara da 19 plakayı 291.00 tl ye yaptırdım butun işlemleri karsılayan tam sıgorta yaptırdım. bunu soylemem de kı amac sıgorta acentelerı musterıye ucuz ve kacırmamak ıcın sıgorta sozlesmelerınde satırlar arası oynamalar yaparak fıyatı dusuruyorlar bızım ınsanımız da aaa nasıl olsa ucuzmus dıyor yaptıralım dıyorlar. allah korusun bı kaza anında benım aracım gıbı sızınde sıgorta da uzerınızdekı fıorıno 86 model brodway gorursenız sasırmayın oncekı sıgorta bedelım 160 tl ıdı sıgortanızı yaptırdıktan sonra lutfen trafık sıgortada tescıl ettırmeyı unutmayın bunun yuzunden bu sene kı ocak ayı sıgortamı 291lıraya yaptırmak zorunda kaldım bılgınıze sunuyorum
Sigorta ve kasko yaptırırken,birçok firmadan fiat alınız,ayrıca klozlarına dikkat ediniz, sözleşmede yazan maddeleri iyi okuyunuz. Özellikle küçük minik harflerle yazılanlar var sa öncelikle ve önemle okuyunuz.
