Aslında araçlarımız o sürati yapar.Tabii yol şartları,rüzgar,(özellikle arkadan alınırsa)

yolunu da bulursa, 180km de olur 200 km de olur. Devir konusunda da şunu söylemek gerekir ki teknik verilerimize göre fiolar 4000dd/ 190 nm tork ile son gücünü verir. Hızı belirten faktör ise bilindiği gibi HP.dir. bizimki ler 55 kw. 75 HP yani bu da şu demek ki 4000dd devirde yapabileceğiniz sürat 165-175 km arasındadır. Bu arada aracına chip veya ECU ya yazılım yaptırıp HP yükselten fio lar bu hızları bu yüzden rahatça görebilirler.. Ancak !! Bana göre asıl Sorun yapılan hız değil o süratte seyrederken, aracın nasıl ne şekilde kaç metre de duracağı önemli.

Herzaman söylüyorum.. Sakin olun !! bizim araçlarımızın motorlarının bu hızları yapma kapasiteleri var,ancak unutulmamalı ki araçlarımız binek değil, ticari ve yüksek yani havaleli araçlardır. Normal de benim bu araç ile önereceğim azami sürat 120-130 km dir. Bu süratleri aşmamak gerekir. Fazla sürati seven ve isteyenler buna göre başka araç tercih etmeliler.
Hız sürat felakettir. Sevenlerinizi üzmeyiniz..