Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Önemli] Fiorinomuzdaki kronik şikayetler 2
Admin Çevrimdışı
200
Site K.
*******
Administrators
Uye No: 1
Mesajlar: 1,423
Nereden: 51 Niğde
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,423
Kayıt Tarihi: 21-11-2010


Teşekkür Puanı: 16
Rep Ver:
#1
Fiorinomuzdaki kronik şikayetler 2

Buradan devam etsin. Konunun 1. bölüm Tıklayın.
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Arama Yapmadan Konu Açmayınız TEŞEKKÜRLER.
(Son Düzenleme: 03-03-2012, Saat:23:08, Düzenleyen: Admin.)
03-03-2012, Saat:23:06
www Cevapla
TOLGACANSAHİN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2732
Mesajlar: 71
Nereden: 60 Tokat
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 71
Kayıt Tarihi: 09-02-2012


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#2
Cvp: Fiorinomuzdaki kronik şikayetler 2
iyi günler arkadaşlar bölüm 1deki yorumları baştan sona kadar okudum bendede 2011 1.3 euro 4 75 hp sorunların geneli bendede var ama tek şikayet ettiğim konu 140 kmh dan sonra kaplumbağa tarzında gitmesi...
Benim problemim aracın direksiyonunu çevirirken (özellikle sola) kırt kırt die aralıklı ses geliyor böyle bir sorun yaşayan varmıdır arnızda öğrenmek istedim.
W00t turbo zipecThumbup1
28-03-2012, Saat:16:44
Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#3
Cvp: Fiorinomuzdaki kronik şikayetler 2
Arkadaşım o sesi hepimiz yaşadık,sorun amortisör takozlarında, ne yazıkkı fiorinolarda bu arıza kronik sanırım garantiniz devam ediyor? servise uğrayıp değiştirtin sorun çözülecek.. Rahat olun
28-03-2012, Saat:17:00
www Cevapla
TOLGACANSAHİN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2732
Mesajlar: 71
Nereden: 60 Tokat
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 71
Kayıt Tarihi: 09-02-2012


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#4
Cvp: Fiorinomuzdaki kronik şikayetler 2
aslında bekliyordum böyle bişey forumunuzu takip ediyorum bende ne zamn çıkcak die bekliyordum teşekkür ederim ali abi. Bir sorum daha olcak 130dan sonra bu kadar gitmemesi normal mi aklıma çok takılıyor arabnın herşeyini çok seviyorum bence kullanışı falan aşırı keyifli bi araç direksiyon tepkisi falan çok iyi ama bukadar yawş olmaksı çileden çıkarıyor beni.
W00t turbo zipecThumbup1
28-03-2012, Saat:17:06
Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#5
Cvp: Fiorinomuzdaki kronik şikayetler 2
130km'den sonra gitmemesi söz konusu olamaz, eğerki böyle bir sıkıntı varsa araçta bir poroblem var demektir,araç kaç km'de nasıl kullanıyorsun? manuelmi otomatikmı aracın?
28-03-2012, Saat:17:21
www Cevapla
TOLGACANSAHİN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2732
Mesajlar: 71
Nereden: 60 Tokat
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 71
Kayıt Tarihi: 09-02-2012


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#6
Cvp: Fiorinomuzdaki kronik şikayetler 2
15.000 km de manuel yüksek hızlara çıkma istediğim zaman 4000dd kullanıyorum tam gcünü bu devir bandında verdiği için. Araç 130 kmh kadar çok iyi o kunuda bi problem yok ama 130 140 arası ve 140 tan sonrası tamamen zulüm . Forumlarda flan rast geliyorum 180 kmh falan yazanlar olmuş ben düzlükte okadar gitmesini beklemiyorum ama hızlanma süresi aşırı yavaş yaklşık 12 km düz bir yolda 150 kmh ı anca görebiliyorum sizcede anormal değilmi ?huh
W00t turbo zipecThumbup1
28-03-2012, Saat:17:42
Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#7
Cvp: Cvp: Fiorinomuzdaki kronik şikayetler 2
(28-03-2012, Saat:17:42)TOLGACANSAHİN yazdı: 15.000 km de manuel yüksek hızlara çıkma istediğim zaman 4000dd kullanıyorum tam gcünü bu devir bandında verdiği için. Araç 130 kmh kadar çok iyi o kunuda bi problem yok ama 130 140 arası ve 140 tan sonrası tamamen zulüm . Forumlarda flan rast geliyorum 180 kmh falan yazanlar olmuş ben düzlükte okadar gitmesini beklemiyorum ama hızlanma süresi aşırı yavaş yaklşık 12 km düz bir yolda 150 kmh ı anca görebiliyorum sizcede anormal değilmi ?huh

Mazotunu daha dikkatli al,mümkün mertebe büyük istasyonları tercih et, ayrıca muhtemelen mazot filitren şişmiş yüksek devirde pompayı besleyemiyor,20bin bakımda filitren değiştiğinde şikayetinde geçecek,ama ben bekleyemem diyorsan şimdiden mazot filitreni değiştir... el atmışken hava filitrenide değişiver bak aracın nasıl değişecek.
28-03-2012, Saat:18:20
www Cevapla
Erenkeskin Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2896
Mesajlar: 102
Nereden: 78 Karabük
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 102
Kayıt Tarihi: 04-03-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#8
Cvp: Fiorinomuzdaki kronik şikayetler 2
manısa yolunda 180 km yı gördüm arabada şöyle bi skıntı oluyor rot ayarları ön takım ayarları tam olsada araba sankı olduğu yerde zıplıyor TOLGACANSAHİN
da katılıyorum aynen
(Son Düzenleme: 02-04-2012, Saat:19:25, Düzenleyen: BaSKaN.)
02-04-2012, Saat:19:12
www Cevapla
ferhat1993 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3094
Mesajlar: 3
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı:
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 3
Kayıt Tarihi: 30-03-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#9
Cvp: Fiorinomuzdaki kronik şikayetler 2
arabayı zıplatma bildiğim kadarıyla kullanılan orjinal lastiklerden kaynaklı bir sorun . lastikler yük taşımaya odaklı olduğu için sertler bu yüzden de yüksek hızda sektirme yapıyor olabilir .
03-04-2012, Saat:07:10
Cevapla
Qtahyali_43 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3232
Mesajlar: 1
Nereden: 43 Kütahya
M.Yılı:
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1
Kayıt Tarihi: 21-04-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#10
Cvp: Fiorinomuzdaki kronik şikayetler 2
nisan 2011 fiorino kapalı kasa araç aldım.tercih etmemde ki en büyük neden yakıt tüketiminin az olacağıydı.ilk aldığım zamanlar uzun süre arıza yapmadı gayet iyi güzeldi.fakat 3aya kalasıya kadar arızalar kendini göstermeye başladı 1.cisi abs ikaz lambası lastiklerin kablosu kopması fakat 2 servis bulamadı 3.servise gittiğim de 95 lira istediler bunun garanti kapsamında olacağını zannediyorum bilgisi olan varsa yazabilirmi
21-04-2012, Saat:21:23
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Fiorinomuzdaki kronik şikayetler.(ANKET) isoskeisos 58 173,900 03-03-2012, Saat:23:02
Son Yorum: Admin

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi