(28-03-2012, Saat:17:42)TOLGACANSAHİN yazdı: 15.000 km de manuel yüksek hızlara çıkma istediğim zaman 4000dd kullanıyorum tam gcünü bu devir bandında verdiği için. Araç 130 kmh kadar çok iyi o kunuda bi problem yok ama 130 140 arası ve 140 tan sonrası tamamen zulüm . Forumlarda flan rast geliyorum 180 kmh falan yazanlar olmuş ben düzlükte okadar gitmesini beklemiyorum ama hızlanma süresi aşırı yavaş yaklşık 12 km düz bir yolda 150 kmh ı anca görebiliyorum sizcede anormal değilmi ?
Mazotunu daha dikkatli al,mümkün mertebe büyük istasyonları tercih et, ayrıca muhtemelen mazot filitren şişmiş yüksek devirde pompayı besleyemiyor,20bin bakımda filitren değiştiğinde şikayetinde geçecek,ama ben bekleyemem diyorsan şimdiden mazot filitreni değiştir... el atmışken hava filitrenide değişiver bak aracın nasıl değişecek.