Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Dikkat] Kelepir Çıkma Lastik
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#1
Kelepir Çıkma Lastik

Temiz Kullanılmış pırıl pırıl 205/55/R16 Goodyear marka çıkma lastik, lastikler 4adet olup kesik yarık balanst tutmama gibi durumları yoktur, diş derinlikleri 4-5mm civarındadır, takım 4 adet satılıktır, elden teslim satış tercihimdir, takas söz konusu değildir, alacak arkadaşa şimdider hayırlı olsun...

Arkadaşlar Ürün Sahibindende'de satıştadır,Forumdan Arkadaşlara hatırı sayılır indirim yapacağım, yada isterse indirim olarak, aynı marka aynı ebat 5'ci lastiği kendisine ücretsiz vereceğim, yani 4ad lastik fiyatına 5ad lastik...! bu teklifim sadece forumdan olup Fiorino,Nemo,Bipper kullanıcısı arkadaşlarıma özeldir.. Saygılarımla

,

[Resim: fotoraf0084w.jpg][Resim: fotoraf0085c.jpg][Resim: fotoraf0086.jpg][Resim: fotoraf0087b.jpg][Resim: fotoraf0088.jpg]

Sahibinden İlan No 83636489
(Son Düzenleme: 26-04-2012, Saat:13:35, Düzenleyen: BaSKaN.)
25-04-2012, Saat:15:27
www
Yasin90 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3012
Mesajlar: 139
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı:
Aracı: DİĞER
Yorumları: 139
Kayıt Tarihi: 20-03-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#2
Cvp: Kelepir Çıkma Lastik
Hocam ileride bende 205 istiyorum, 195 ile kıyaslarmısınz neden orjinale dönme gereği duydunuz?
yakıt tüketimi vs[/b]
25-04-2012, Saat:19:22
Yasin90 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3012
Mesajlar: 139
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı:
Aracı: DİĞER
Yorumları: 139
Kayıt Tarihi: 20-03-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#3
Cvp: Kelepir Çıkma Lastik
Açıklaman için tşk ediyorum başkan

Bu lastik çoğu c sınıfı araçta kullanılıyor, donanımhabere falan konu açarsanız daha hızlı gider diye düşünüyorum

hayırlı satıslar
26-04-2012, Saat:01:16
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#4
Cvp: Cvp: Kelepir Çıkma Lastik
(26-04-2012, Saat:01:16)Yasin90 yazdı: Açıklaman için tşk ediyorum başkan

Bu lastik çoğu c sınıfı araçta kullanılıyor, donanımhabere falan konu açarsanız daha hızlı gider diye düşünüyorum

hayırlı satıslar

Teşekkür ederim..
27-04-2012, Saat:22:15
www
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#5
Cvp: Kelepir Çıkma Lastik
Arkadaşlar lastikler satılmıştır, konuyu kapatıyorum...
10-08-2012, Saat:23:29
www


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Kelepir "205/55R16 NOKIAN 94V XL 4 ADET BaSKaN 0 5,119 20-07-2017, Saat:23:18
Son Yorum: BaSKaN
  [Dikkat] 185/65/15 kışlık lastik atr35 1 3,660 24-08-2015, Saat:19:45
Son Yorum: atr35
  Satılık 2.el 195.65.15 Goodyear UG8 kışlık lastik es2001 4 6,102 27-10-2014, Saat:00:04
Son Yorum: es2001
  "KELEPİR" PİRELLİ 1855515 LASTİKJANT BaSKaN 3 4,817 23-04-2014, Saat:21:24
Son Yorum: qosmio
  lastik cagrisahin 5 5,260 17-03-2014, Saat:00:01
Son Yorum: cagrisahin

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi