Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kaput Maskesi & Filmi
fiorino51 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 36
Mesajlar: 697
Nereden: 68 Aksaray
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 697
Kayıt Tarihi: 28-11-2010


Teşekkür Puanı: 5
Rep Ver:
#1
Kaput Maskesi & Filmi

Maske kesinlikle önerilmiyor kaput maskesi yüzünden içine giren toz ve taşlar ile kaputu çiziyormuş.Maske altında kalan yerde solmadığı için boyada ton farkı oluşuyormuş.Film içinde bu durum geçerli.Artıları eksileri olan bir durum.

ALINTI
Kod:
Kaliteli kaput filmlerinin özelliği güneş altında yıllarca kalsa da solmaması ve istenildiği zaman rahatlıkla çıkarılabilmesi,güneşin u.v. ışınlarını geçirmese ve pasta cila yapılabilmesidir arkadaşlar. Film kaliteli bişey bile olsa yıllar sonra çıkardığınızda ton farkı mutlaka olacaktır. Öünkü film altındaki boya hiç çizilmeden ilk halini korurken diğer kısım çizilip matlaşacaktır. Film çıktığı zaman duruma uygun bir polish ile film olmayan kısma uygulama yapılarak ton farkı giderilebilir arkadaşlar.
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Link ve reklam yapmak yasaktır...
16-01-2011, Saat:14:02
www Cevapla
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#2
RE: Kaput Maskesi & Filmi
Sık sık uzun seyahatlara çıkanlar için ön kaput ve ön tamponlara kaplama yaptırmak oldukça yararlı. Çünkü özellikle ,yaz sezonu boyunca karayollarında bakım onarım çalışmaları yapılmakta,mucur serilmekte olup, bu bize taş sıçraması olarak geri dönmekte,ön cam kırılma/çatlaması ve aracın ön bölgesinde çeşitli deformasyonlara neden olmaktadır. İşte bu nedenden dolayı, Ön kaput koruması(maske veya karbon&filim kaplaması) , Ayrıca pek yakışmamakla beraber ön ve arka tekerleklerin olduğu yere paçalık yaptırılmasının uygun olacağını düşünmekteyim.
16-01-2011, Saat:14:16
www Cevapla
fiorino51 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 36
Mesajlar: 697
Nereden: 68 Aksaray
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 697
Kayıt Tarihi: 28-11-2010


Teşekkür Puanı: 5
Rep Ver:
#3
RE: Kaput Maskesi & Filmi
yukarıdaki eksilere rağmen mi ?
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Link ve reklam yapmak yasaktır...
16-01-2011, Saat:14:28
www Cevapla
NemO_R
Unregistered
 
#4
RE: Kaput Maskesi & Filmi
eksileri olsada aracınıza gelen kalıcı zararların önlenmesi için çok gerekli bir şey bence
16-01-2011, Saat:14:31
Cevapla
akrep43 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 478
Mesajlar: 33
Nereden: 43 Kütahya
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 33
Kayıt Tarihi: 21-01-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#5
RE: Kaput Maskesi & Filmi
admin arkadaşım ben bu konuyu okudum bnm açtıgım konuda fiyat ve yer sordum ancak bu konuda fiyat ve yer konusunda net bişey göremedim bu konuda yardımcı olabilirsenız sevinirim şimdiden teşekkurler.
cool 2011 FİAT FİORİNO 1.3 MULTİJET 75 BG EMOTİON MİSTİK GRİ 43 UT 876Thumbup1
(Son Düzenleme: 05-02-2011, Saat:18:39, Düzenleyen: akrep43.)
05-02-2011, Saat:18:36
Cevapla
fio48
Unregistered
 
#6
RE: Kaput Maskesi & Filmi
(05-02-2011, Saat:18:36)akrep43 yazdı: admin arkadaşım ben bu konuyu okudum bnm açtıgım konuda fiyat ve yer sordum ancak bu konuda fiyat ve yer konusunda net bişey göremedim bu konuda yardımcı olabilirsenız sevinirim şimdiden teşekkurler.

Kütahya'da senin dediğin işi yapan yerler mutlaka vardır.Oto aksesuarcılara sorarsan seni yönlendirirler.
Fiyat ve kalite konusunda her yerde değişkenlik olacaktır.Bu işlerde pazarlık çok önemlidir.
Arkadaşalar arasında istediğin sorulara cevap veren olacaktır fakat ben bilmiyorum.
05-02-2011, Saat:18:54
Cevapla
bosstuner Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 456
Mesajlar: 142
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2008
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 142
Kayıt Tarihi: 19-01-2011


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#7
RE: Kaput Maskesi & Filmi
yazın zaten mıcır ve zift yüzünden bizim gibi sevdalıların canı yanıyo kaput maskesi zararlı ama kaput filmi uzun süre kalmıyacak şekilde kullanılabilir.
06-02-2011, Saat:01:57
Cevapla
Admin Çevrimdışı
200
Site K.
*******
Administrators
Uye No: 1
Mesajlar: 1,423
Nereden: 51 Niğde
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,423
Kayıt Tarihi: 21-11-2010


Teşekkür Puanı: 16
Rep Ver:
#8
RE: Kaput Maskesi & Filmi
[Resim: 2ec3vh3.jpg]

http://www.hepsiburada.com/Liste/Product...=otelf8109 iyi bir cam filmci bunu takar sanırım, marka kaliteli.
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Arama Yapmadan Konu Açmayınız TEŞEKKÜRLER.
(Son Düzenleme: 06-02-2011, Saat:12:09, Düzenleyen: Admin.)
06-02-2011, Saat:12:01
www Cevapla
Admin Çevrimdışı
200
Site K.
*******
Administrators
Uye No: 1
Mesajlar: 1,423
Nereden: 51 Niğde
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,423
Kayıt Tarihi: 21-11-2010


Teşekkür Puanı: 16
Rep Ver:
#9
RE: Kaput Maskesi & Filmi
Karbon kaplama araçta hoş duruyor

http://www.hepsiburada.com/Liste/jsv-rac...d=20006743

[Resim: 13045175957374129788559.jpg]
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Arama Yapmadan Konu Açmayınız TEŞEKKÜRLER.
(Son Düzenleme: 06-02-2011, Saat:12:05, Düzenleyen: Admin.)
06-02-2011, Saat:12:04
www Cevapla
Admin Çevrimdışı
200
Site K.
*******
Administrators
Uye No: 1
Mesajlar: 1,423
Nereden: 51 Niğde
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,423
Kayıt Tarihi: 21-11-2010


Teşekkür Puanı: 16
Rep Ver:
#10
RE: Kaput Maskesi & Filmi
[Resim: 16ihajc.jpg]
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Arama Yapmadan Konu Açmayınız TEŞEKKÜRLER.
19-02-2011, Saat:20:40
www Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  [Soru] Cam Filmi Hk. sago0202 1 2,534 04-10-2020, Saat:20:30
Son Yorum: Nemesis
  Cam Filmi Taktırdınız mı ? Admin 132 108,482 09-10-2014, Saat:23:27
Son Yorum: team146
  [Bilgi] kaput maskesi semih sümer 17 15,830 05-06-2014, Saat:08:03
Son Yorum: 59ZC677
  [Soru] cam filmi? dynafiofio59 21 16,347 22-05-2014, Saat:21:31
Son Yorum: Painrailef
  [Bilgi] kaput kabartma barlas 1 4,218 08-03-2014, Saat:18:10
Son Yorum: RaneZ

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi