Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 3/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Soru] Yeni Bir Heves ''Fiorino''
asm222 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3409
Mesajlar: 18
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı:
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 18
Kayıt Tarihi: 15-07-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
Lightbulb  Yeni Bir Heves ''Fiorino''

Öncelikle herkese merhabalar fiorinomun resımlerını paylasmak ıstedım ve aracım üzerimde biraz oynama yapmayı dusunuyorum . Amerıkan park , kare app plaka gıbı sızce nası durur veya neler önerebilirsiniz yenı bir heves oldu bu arac bende o yuzden pek bı bılgım yok önerilerinizi beklıyorum .001_rolleyes
[Resim: IMG128.jpg]

[Resim: IMG129.jpg]

[Resim: IMG130.jpg]

[Resim: IMG131.jpg]
15-07-2012, Saat:04:02
Cevapla
Admin Çevrimdışı
200
Site K.
*******
Administrators
Uye No: 1
Mesajlar: 1,423
Nereden: 51 Niğde
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,423
Kayıt Tarihi: 21-11-2010


Teşekkür Puanı: 16
Rep Ver:
#2
RE: Yeni Bir Heves ''Fiorino''
Hayirli olsun attiginiz baslik cok ho$ aracla ilgili kurcalayacaginiz cok nokta forumumuzda bulabilirsiniz
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Arama Yapmadan Konu Açmayınız TEŞEKKÜRLER.
(Son Düzenleme: 15-07-2012, Saat:13:01, Düzenleyen: Admin.)
15-07-2012, Saat:13:00
www Cevapla
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#3
Cvp: Yeni Bir Heves ''Fiorino''
Sevgili Asım kardeşim; Aracınız bu haliyle bile çok güzel... Kazasız sürüşler dilerim. Yine de aracınızla ilgili yapmayı arzu edeceğiniz değişiklik,aksesuar vs. gibi konularda, sevgili admin kardeşimizin de dediği gibi forumumuz ana sayfalarını okuyarak belli bir düşünceye sahip olacağınızı umuyorum. Aracınızı güle güle sağlıklı günlerde kullanmanız dileğiyle...
15-07-2012, Saat:14:37
www Cevapla
asm222 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3409
Mesajlar: 18
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı:
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 18
Kayıt Tarihi: 15-07-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#4
Cvp: Yeni Bir Heves ''Fiorino''
Çok tesekkur ederım gercekten bi fiorino tutkusu olan kısının nette facebook twıtter gıbı sıtelerınde onune gecıp daha zevklı sörf yapabıldıgı bi site bura . Daha önce üyeliksiz geziniyordum şimdi dusuncelerımı paylaşarak ve danısarak daha fazla zevk aldm gercekten ..
15-07-2012, Saat:17:41
Cevapla
Ozan Önal Çevrimdışı
200
Evolution
Üye
Uye No: 1612
Mesajlar: 582
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2008
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 582
Kayıt Tarihi: 04-08-2011


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#5
Cvp: Yeni Bir Heves ''Fiorino''
abartmayın yahu bu kadar fiorinoyu.

tamam oyuncak gibi araç uğraşması oynması çok zevkli ama sonuçta ticari. bu araç beni kendinden çok fena bir şekilde soğuttu. idda ediyorum bu forumda kimsenin aracına bakmadığından daha çok baktım ben o aracıma ama o bana sürekli arızalarla sorunlarla geldi.
(Son Düzenleme: 17-07-2012, Saat:03:10, Düzenleyen: Admin.)
15-07-2012, Saat:18:21
Cevapla
fiorino51 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 36
Mesajlar: 697
Nereden: 68 Aksaray
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 697
Kayıt Tarihi: 28-11-2010


Teşekkür Puanı: 5
Rep Ver:
#6
Cvp: Yeni Bir Heves ''Fiorino''
(15-07-2012, Saat:17:41)asm222 yazdı: Çok tesekkur ederım gercekten bi fiorino tutkusu olan kısının nette facebook twıtter gıbı sıtelerınde onune gecıp daha zevklı sörf yapabıldıgı bi site bura . Daha önce üyeliksiz geziniyordum şimdi dusuncelerımı paylaşarak ve danısarak daha fazla zevk aldm gercekten ..

Tecrubelerini bizle payla$man cok gzl tum ziyaretcilerden bunu bekliyoruz sicak forum ortaminda aradiklarinin ceavabini bulabilecegini umit ediyoruz
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Link ve reklam yapmak yasaktır...
15-07-2012, Saat:18:23
www Cevapla
Extreme Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4728
Mesajlar: 13
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı: 2008
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 13
Kayıt Tarihi: 11-03-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#7
Cvp: Yeni Bir Heves ''Fiorino''
asım kardeş.. aynı fio dan bendede var.. arkadaki kelebek camların olmaması cok buyuk dezavantaj.. Araca yaptığın yada yapacağın aksesuarlar çoğu zaman kendını gosterıyor.. Kare app benımde aklımda var.. Ama ızmır modıfıye konusunda cok gerı kaldığı ıcın yaklaşık 3 aydır sisleri açtıracak biyer arıyorum.. İstediğim basamak takımını bıle İstanbulda yaptırdım.
[Resim: bannerns.png]
Extreme, üyesi Fiorino | Fun Club Aksesuar Tuning Modifiye | Forum forumlarına 10-03-2013 tarihinde katılmıştır.
18-03-2013, Saat:23:37
Cevapla
ikusku Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2415
Mesajlar: 137
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 137
Kayıt Tarihi: 12-12-2011


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#8
Cvp: Yeni Bir Heves ''Fiorino''
(18-03-2013, Saat:23:37)Extreme yazdı: asım kardeş.. aynı fio dan bendede var.. arkadaki kelebek camların olmaması cok buyuk dezavantaj.. Araca yaptığın yada yapacağın aksesuarlar çoğu zaman kendını gosterıyor.. Kare app benımde aklımda var.. Ama ızmır modıfıye konusunda cok gerı kaldığı ıcın yaklaşık 3 aydır sisleri açtıracak biyer arıyorum.. İstediğim basamak takımını bıle İstanbulda yaptırdım.

bende izmirdeyim kardeşim tamponda sis yeri var ama sis yok sanırım dorumu ?
18-03-2013, Saat:23:47
Cevapla
Extreme Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4728
Mesajlar: 13
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı: 2008
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 13
Kayıt Tarihi: 11-03-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#9
Cvp: Yeni Bir Heves ''Fiorino''
sis yeri yok maalesef olsa problem olmıcak ıste..
[Resim: bannerns.png]
Extreme, üyesi Fiorino | Fun Club Aksesuar Tuning Modifiye | Forum forumlarına 10-03-2013 tarihinde katılmıştır.
19-03-2013, Saat:00:00
Cevapla
Rüzgar53 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3336
Mesajlar: 377
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 377
Kayıt Tarihi: 30-05-2012


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#10
Cvp: Yeni Bir Heves ''Fiorino''
Amerikan parkları farlara bağlarsan parkları sökmek zorunda kalıcaksın güzel bi görüntü olmuyo 2 ci turuncu ampul takiyolar sinyalin oraya kesinlikle bunuda yaptırma farın içi zarar görebilir sislere modülü baglatabilirsin hiç bir sıkıntısı olmaz app plakayıda tavsiye etmem git bi aksesuarcıya istedigin gibi kalıp çıkar yapıştır bence 1 defa ceza yedim aracı bağlıyolardı azdaha çok ugraştırıyorlar ama yinede sen bilirsin hayırlı ugurlu olsun Allah kaza bela vermesin .
19-03-2013, Saat:02:36
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  2012 Model Cargo Fiorino TolgAKM 2 7,127 04-05-2014, Saat:19:01
Son Yorum: Levent SARI
  fiorino ortadan egsoz enes.44 12 21,691 08-04-2014, Saat:20:00
Son Yorum: FİORİNO 2010
  Sıfır Aracım Fiorino Revolution78 10 10,810 10-03-2014, Saat:07:31
Son Yorum: serhattt06
Wink Yeni Oyuncağım Ahmet_27 7 7,489 26-10-2013, Saat:20:59
Son Yorum: TURUNCU 16
Wink ***CanLı Fİolar Yeni fotoLar Geldi\\\ can06 25 19,741 15-09-2013, Saat:14:06
Son Yorum: fiorino051

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi