ihtiyaç sahibi için fena değil doğrusu... Benim evlat, sprinboosterle birlikte birde iphono 4 S midir nedir Hani şu ısırılmış elma logolu bir şey ondan getirmiş kullanayım diye.. Baktım öyle bizim gibi yaşlıların kullanacağı birşey değil , çok ayrıntılı elektronik harikası bir şey, intenet v.s aynı lap top gibi iş görüyor, ıvır zıvırı çok.. dedim bana göre değil oğlum istemiyorum... Götür kardeşine ver... ( o da çok sevindi bu işe ya ... ) verdik kargoya istanbula gönderdik... Biz yine eski nokia ile daha mutluyuz.. Alo desin, mesaj çeksin bize yeter, çok bile...