(29-08-2012, Saat:00:18)zafer murat yazdı: 2012 Model 95lik fiorino aracım ilk marşta çalışmama sorunu var 4-5 kez servise girdi.araç o hatayı ne hikmetse serviste 1 kere vermişti sonrasında serviste hep normal çalışmıştı.Çalışmadığı zaman serviste marş kablasunun gevşek olduğunu söylediler.Fakat yine sorun devam ediyor.2 servisede ayrı ayrı gittim çanakkale ve tekirdağ hatayı serviste vermediği için arıza tespiti yapılamıyor malesef.Birde bizim buradaki keşan servisine gittiğimde orada araçlar bizden alınmıyor ama satış sonrası oldumu buraya geliyor dendi ve bende kızarak aracı geri aldım.
Fiat çağrı merkezini arasam bir yararı olurmu acaba.
Sorununun tam olarak anlayamadım.. Acaba ilk marşı yaptığınızda kontak basmıyor mu ? yoksa kontak anahtarınızı çevirdiğinizde kitleme yapıp kontak marş etmiyormu ?
Eğer sorun ikinci şık ise bunu forumda anlatmıştık.. Kontağın algılamasından kitleme yapıyor diye... İsterseniz forumdan bir inceleyin o makaleyi...
Yok marş bastığı halde araç çalışmıyor ise o zaman aracınızda elektrik arızası aramanız gerekecektir.. Marş dinamosu, akü, marş anahtarı devresi v.s. gibi..