Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ÇALIŞMAMA SORUNU !!!
muhammetgns Çevrimdışı
200
mfio
Üye
Uye No: 2436
Mesajlar: 258
Nereden: 41 Kocaeli
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 258
Kayıt Tarihi: 17-12-2011


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#1
ÇALIŞMAMA SORUNU !!!

beyler yardımlarınınza ıhtıyacım var bugun aksam aracımı calıstırdım 5 km gıttım 2 saat sonra tekrar calıstırdım 5 km gıttım.stop ettım bırdaha calısmadı.. aku takvıyesı harıc

calıstırınca tavan lambaları kısıldı gösterge ısıkları sapıttı kendı kendıne yanıp sonuyor. stop edınce bırdaha calısmıyor yolda gıderken farlar bıle kısılıyor. sebebını bılen yada basına gelen varmı acaba ?
07-10-2012, Saat:00:08
Cevapla
gazi1905 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2588
Mesajlar: 64
Nereden: 01 Adana
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 64
Kayıt Tarihi: 23-01-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#2
Cvp: ÇALIŞMAMA SORUNU !!!
aküyü yenilemen lazım kardeş.
07-10-2012, Saat:00:45
Cevapla
muhammetgns Çevrimdışı
200
mfio
Üye
Uye No: 2436
Mesajlar: 258
Nereden: 41 Kocaeli
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 258
Kayıt Tarihi: 17-12-2011


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#3
Cvp: ÇALIŞMAMA SORUNU !!!
akü garantıye gırıyormu acaba yada şarj dınamosundan yaparmı
07-10-2012, Saat:00:50
Cevapla
Ozan Önal Çevrimdışı
200
Evolution
Üye
Uye No: 1612
Mesajlar: 582
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2008
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 582
Kayıt Tarihi: 04-08-2011


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#4
Cvp: ÇALIŞMAMA SORUNU !!!
akü yada alternatörden dir . ilk önce aküyü kontrol ettirin. eğer sorun yok ise alternatörü kontrol ettirin.
07-10-2012, Saat:01:21
Cevapla
HamsiPower Çevrimdışı
200
Ahmet
Üye
Uye No: 300
Mesajlar: 717
Nereden: 61 Trabzon
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 717
Kayıt Tarihi: 28-12-2010


Teşekkür Puanı: 12
Rep Ver:
#5
Cvp: ÇALIŞMAMA SORUNU !!!
(07-10-2012, Saat:00:08)muhammetgns yazdı: beyler yardımlarınınza ıhtıyacım var bugun aksam aracımı calıstırdım 5 km gıttım 2 saat sonra tekrar calıstırdım 5 km gıttım.stop ettım bırdaha calısmadı.. aku takvıyesı harıc

calıstırınca tavan lambaları kısıldı gösterge ısıkları sapıttı kendı kendıne yanıp sonuyor. stop edınce bırdaha calısmıyor yolda gıderken farlar bıle kısılıyor. sebebını bılen yada basına gelen varmı acaba ?

altarnatörle ilgili bir sorun olabilir.
07-10-2012, Saat:10:57
Cevapla
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#6
Cvp: ÇALIŞMAMA SORUNU !!!
Probleminiz akü boşalmış olmasını işaret ediyor.. Tabii akünüz yeni ise bu defa alternatör kayışınızın gevşek olma ihtimalinide gözönüne almalısınız.. ( kayış gevşekliğinden,yeteri kadar aküyü şarj edememiştir)
07-10-2012, Saat:17:28
www Cevapla
muhammetgns Çevrimdışı
200
mfio
Üye
Uye No: 2436
Mesajlar: 258
Nereden: 41 Kocaeli
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 258
Kayıt Tarihi: 17-12-2011


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#7
Cvp: ÇALIŞMAMA SORUNU !!!
sagolsun beyler sorun akuden cıktı akunun ıcındekı köprüler kopmuş.

140 tl işçilik ödemeden hallodu..
08-10-2012, Saat:19:44
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Fiorino plaka sorunu MasteR 7 9,212 03-10-2016, Saat:18:29
Son Yorum: mrtemre
  [Bilgi] Ses Sorunu Computer42 4 6,513 18-01-2016, Saat:23:11
Son Yorum: lojistik9p
  zıplama sorunu kaplanferhat 1 4,084 12-12-2014, Saat:16:31
Son Yorum: gezgin290
  yan kapılar kilitlenme sorunu !!! RaneZ 24 18,455 19-03-2014, Saat:22:01
Son Yorum: white fiocu
  fiorino jant sorunu serhat_4207 2 5,218 13-03-2014, Saat:22:14
Son Yorum: rüzgar01

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi