Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Böyle bir durumla karşılaşan...
skoymen Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3913
Mesajlar: 95
Nereden: 01 Adana
M.Yılı:
Aracı: NEMO
Yorumları: 95
Kayıt Tarihi: 10-10-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
Böyle bir durumla karşılaşan...

arkadaşlar bugün başıma gelen bir olayı paylaşmak istiyorum sizinle aracımla dik bir rampada

geri vitese taktım , ilk başta geçmedi hafif ayagımı frende çekerek geçirdim ve gazı verdim

tam debriyajdan çekerken ayağımı hafif hareket etti ve araç vitesten çıktı.

böyle bir sorun yaşayan oldu mu?? aracım henüz 37binde

not; vitesi kibar geçiririm her zaman zorlamadan. ondan olabilirmi?

el freniyle yükünü hafifleterek kaldırdım aracı çok zorlamadan ama dik bir rampa idi durdugum yer.


cevaplarınızı bekliyorum vites geçmedigini bazı arkadaşlarımdan duydum ama böyle bir problem

yaşayan oldumu? merakla bekliyorum tşk.
16-10-2012, Saat:01:44
Diva Çevrimdışı
200
SERK/\N
Üye
Uye No: 3880
Mesajlar: 36
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 36
Kayıt Tarihi: 08-10-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#2
Cvp: Böyle bir durumla karşılaşan...
dier konuya yazdım ama burayada yaziyim. geri vitese taktıgımda benim araçta da oluyo. geri vitese gecmeden once bi diger viteslere 2ye 3e 5e farketmez işte takın sonra geri vitese gecin duzelir demislerdi
" "ÖLÜM" Gaz Pedalına Basan Ayakta, "HAYAT" Direksiyonu Tutan Kollardadır. Bunun Eğlencesi ise; Ölümüne Basıp Hayata Tutunmaktır "

34 YA 8224

A RH+

16-10-2012, Saat:02:17


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  [Önemli] 2010 model Emotion da Hill holder yok !!!! olmaz böyle bişey... blueice32 12 10,832 20-07-2013, Saat:00:56
Son Yorum: BaSKaN
  [Bilgi] Amortisör - Böyle Çalışır / TRT Okul BaSKaN 5 5,854 04-03-2012, Saat:17:12
Son Yorum: BaSKaN

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi