Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
fiorino combimix ön sis farı uygulaması
HamsiPower Çevrimdışı
200
Ahmet
Üye
Uye No: 300
Mesajlar: 717
Nereden: 61 Trabzon
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 717
Kayıt Tarihi: 28-12-2010


Teşekkür Puanı: 12
Rep Ver:
#1
fiorino combimix ön sis farı uygulaması

[Resim: v8pn9y.jpg]

[Resim: 24erfgy.jpg]

[Resim: 2ahuohz.jpg]

arac arkadasımın 1 hafta oluyor uygulamayı yapalı
sis farlarını satan kişi mıtsubıshı markalın aracın bi sis farı dedi ama netteki arastırmamda bulamadım o ayrı bi konu
ön taraf boş duracagına sis farı uygulaması yaptık yola cıktık sonuc bu
maliyeti ise 80 tl sis far çifti
20 tl işcilik
tabi sis farı taktırana kadar ustamız saolsun bizi iyi kalayladı smile 58 adet tampondan vida söktük her delige vida atmıslar diye sayıklanıyordu ama sagolsun hallettik
(Son Düzenleme: 21-01-2011, Saat:14:39, Düzenleyen: HamsiPower.)
21-01-2011, Saat:14:37
NemO_R
Unregistered
 
#2
RE: fiorino combimix ön sis farı uygulaması
gayet başarılı bir çalışma biraz daha aşşağıdanda yapılabilir isteğe göre
21-01-2011, Saat:17:58
HamsiPower Çevrimdışı
200
Ahmet
Üye
Uye No: 300
Mesajlar: 717
Nereden: 61 Trabzon
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 717
Kayıt Tarihi: 28-12-2010


Teşekkür Puanı: 12
Rep Ver:
#3
RE: fiorino combimix ön sis farı uygulaması
(21-01-2011, Saat:17:58)NemO_R yazdı: gayet başarılı bir çalışma biraz daha aşşağıdanda yapılabilir isteğe göre

evet öylede olabilir aşagıdanda biz düşündük camı biraz büyük taş vurma olasılıgı fazla olur belki farın camını kırmaması içinde biraz yüksekte yaptık ama tabiki isteyen arkadaşlar altan yapar begenmene sevindim smile tek eksigi tampon boyalı olsa veya kaplansa daha güzel durur du die düşündüm
21-01-2011, Saat:18:06
bosstuner Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 456
Mesajlar: 142
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2008
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 142
Kayıt Tarihi: 19-01-2011


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#4
RE: fiorino combimix ön sis farı uygulaması
çok hoş olmuş ustanın emeğine değmiş arka sisin yandığı tuşamı bağladı yoksa ayrı bir tuşmu taktı ?
21-01-2011, Saat:21:51
HamsiPower Çevrimdışı
200
Ahmet
Üye
Uye No: 300
Mesajlar: 717
Nereden: 61 Trabzon
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 717
Kayıt Tarihi: 28-12-2010


Teşekkür Puanı: 12
Rep Ver:
#5
RE: fiorino combimix ön sis farı uygulaması
(21-01-2011, Saat:21:51)bosstuner yazdı: çok hoş olmuş ustanın emeğine değmiş arka sisin yandığı tuşamı bağladı yoksa ayrı bir tuşmu taktı ?

ilk önce ayrı tus koymak istedik ama sis tusu yerine güzel tus uyduramayız hiç ugrasmayalım dedik hiç bozmadan arka sislerden aldık
21-01-2011, Saat:22:04
bosstuner Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 456
Mesajlar: 142
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2008
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 142
Kayıt Tarihi: 19-01-2011


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#6
RE: fiorino combimix ön sis farı uygulaması
sis yansında ayrı tuş aynı tuş fark etmez banada bi abimiz aynı tuşa takıldığında daha az uğraşacağımı söledismile buna bide sarı folyo çekseniz fena olur biggrin
21-01-2011, Saat:22:08
HamsiPower Çevrimdışı
200
Ahmet
Üye
Uye No: 300
Mesajlar: 717
Nereden: 61 Trabzon
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 717
Kayıt Tarihi: 28-12-2010


Teşekkür Puanı: 12
Rep Ver:
#7
RE: fiorino combimix ön sis farı uygulaması
(21-01-2011, Saat:22:08)bosstuner yazdı: sis yansında ayrı tuş aynı tuş fark etmez banada bi abimiz aynı tuşa takıldığında daha az uğraşacağımı söledismile buna bide sarı folyo çekseniz fena olur biggrin

valla arac arkadasımın ben de önerdim ona sarı folyo cekelim diye yada sarı ampüller var ondan takalım diyede ampül söküp takması biraz sıkıntıı oluyor sol camurlugu komple sökmek gerekiyor yukardan el girmiyor biggrin sarı folyo yuda takmamız için farları sökmemiz lazım o işi yapmamız içinde baktkki tampon sökülcek uzun iş dedik böyle dursun şimdilik ilerki zamanlarda bakalım tampon boyanır veya kaplanırsa öyle bi calısma düşünüyoruz
21-01-2011, Saat:22:12
NemO_R
Unregistered
 
#8
RE: fiorino combimix ön sis farı uygulaması
Peki arkadaşın niye aramızda değil sad
21-01-2011, Saat:22:14
HamsiPower Çevrimdışı
200
Ahmet
Üye
Uye No: 300
Mesajlar: 717
Nereden: 61 Trabzon
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 717
Kayıt Tarihi: 28-12-2010


Teşekkür Puanı: 12
Rep Ver:
#9
RE: fiorino combimix ön sis farı uygulaması
(21-01-2011, Saat:22:14)NemO_R yazdı: Peki arkadaşın niye aramızda değil sad

söyledim onada iş yerimiz zaten yan yana dükanlarımız netle daha dogrusu forumlarla pek arası yok kullanım acısından dedim bi kac defa gel katıl diye tamam dedi ama bi türlü gelmedi smile
21-01-2011, Saat:22:16
NemO_R
Unregistered
 
#10
RE: fiorino combimix ön sis farı uygulaması
Bilmiyorum koy elini taşın altına kandır getir biggrin
21-01-2011, Saat:22:25


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Fiorino'nuzda ChipTuning Yazılım Var mı? fiorino51 21 43,662 23-01-2021, Saat:11:46
Son Yorum: Janmaat
  Fiorino tavan ampülü kaç mm ? fiorino51 8 16,591 26-07-2018, Saat:16:02
Son Yorum: baba44
  [Soru] Fiorino Difizör İçin Fikir Verebilir misiniz ? FornaX 2 6,332 29-08-2017, Saat:12:11
Son Yorum: FornaX
  Fiorino Trekking Tampon Altı Admin 26 38,648 22-08-2016, Saat:01:58
Son Yorum: sukru3460
  [Önemli] Fiorino orjinal teyp için usb kablosu takılır mı ? ocallhuseyin 0 4,247 27-07-2016, Saat:23:35
Son Yorum: ocallhuseyin

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi