Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
TESCİL TARİHİ Mİ? MAYENE GEÇERLİLİK TARİHİ Mİ?
eser26 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4476
Mesajlar: 5
Nereden: 26 Eskişehir
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 5
Kayıt Tarihi: 06-01-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
TESCİL TARİHİ Mİ? MAYENE GEÇERLİLİK TARİHİ Mİ?

Arkadaşlar arabamı 2012 mayıs ayında sıfır aldım ruhsatta ilk muayene geçerlilik süresi ocak 2013. mayıs 2013 olması gerekmiyormu...hatamı var yoksa bir bit yeniğimi...
06-01-2013, Saat:01:31
Cevapla
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
#2
RE: TESCİL TARİHİ Mİ? MAYENE GEÇERLİLİK TARİHİ Mİ?
aracın üretim tarihi baz alınıyor artık. eskiden trafie cıkış dikkate alınırdı şimdi üretim tarihi dikkate alınıyor
06-01-2013, Saat:01:41
Cevapla
qosmio Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3852
Mesajlar: 317
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 317
Kayıt Tarihi: 06-10-2012


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#3
Cvp: TESCİL TARİHİ Mİ? MAYENE GEÇERLİLİK TARİHİ Mİ?
aynen. aracin bantdan inis tarihi itibariyle 1 yil sonra muayneye girecegiz..
[Resim: beyazfiorino2.jpg]
06-01-2013, Saat:02:19
Cevapla
şeker42 Çevrimdışı
200
EMEKLİ ŞEKER
Üye
Uye No: 4075
Mesajlar: 55
Nereden: 42 Konya
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 55
Kayıt Tarihi: 23-10-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#4
Cvp: TESCİL TARİHİ Mİ? MAYENE GEÇERLİLİK TARİHİ Mİ?
araca binene her tarafdan para masrafı yaptırıyorlar.trafiğe çıkmamış aracın muayenesi,garantisi başlıyor.
[url=http://postimage.org/][Resim: untitled.png][/url]
07-01-2013, Saat:22:02
Cevapla
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
#5
Cvp: TESCİL TARİHİ Mİ? MAYENE GEÇERLİLİK TARİHİ Mİ?
(07-01-2013, Saat:22:02)şeker42 yazdı: araca binene her tarafdan para masrafı yaptırıyorlar.trafiğe çıkmamış aracın muayenesi,garantisi başlıyor.

evet aynen öyle sadece fıatta var.
07-01-2013, Saat:22:21
Cevapla


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi