(26-01-2013, Saat:02:21)serhat_4207 yazdı: bizim araçlar ruhsatta kamyonet yazanlar için söylüyorum; tescil bilgilerinizde araç komyonet, yalnız alt sınırı olan N1 sınıfı göründüğü için vergide hız sınırıda aynı olması gerekiyor kamyonetten farklı. bu konuyu ben ayrıntılı araştırıp resmi yazıyı forumda paylaşırım, bize (emniyete) en son gelen genelgede bu konudan bahseldiğini hatırlıyorum, en kısa zamanda öğrenip dönerim.
Gerçekten çok iyi olur..
Peki ruhsat veya vergi dairesinde her 2 sinide aynı şekilde panelvan veya kamyonet yapmak mümkün olur mu ?