Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Bilgi] doblo janti fiorinoya nasıl olur
sek01 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2538
Mesajlar: 54
Nereden: 01 Adana
M.Yılı:
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 54
Kayıt Tarihi: 12-01-2012


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#1
doblo janti fiorinoya nasıl olur

slm arkadaşlar. Lastiklerim eskidi ve yenileri sızınde bildiğiniz gibi diğer araçlarınkinden fazla fiyatı. Ben doblonun 15lik ince parçaları olan alaşım jantini takarak ucuza lastik almayı düşünüyorum. Hem bizim 16ya göre daha az sallanir araba hemde esnek olur diye düşünüyorum. Ama eksileri olur mu sizlere danışmak istedim.
Teşekkürler
28-02-2013, Saat:12:20
Cevapla
hgencturk Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2791
Mesajlar: 23
Nereden: 01 Adana
M.Yılı:
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 23
Kayıt Tarihi: 17-02-2012


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#2
Cvp: doblo janti fiorinoya nasıl olur
(28-02-2013, Saat:12:20)sek01 yazdı: slm arkadaşlar. Lastiklerim eskidi ve yenileri sızınde bildiğiniz gibi diğer araçlarınkinden fazla fiyatı. Ben doblonun 15lik ince parçaları olan alaşım jantini takarak ucuza lastik almayı düşünüyorum. Hem bizim 16ya göre daha az sallanir araba hemde esnek olur diye düşünüyorum. Ama eksileri olur mu sizlere danışmak istedim.
Teşekkürler
Hiç gerek yok. Ben bir ay önce 4 adet Starmaxx NOVARO ST532 195/55 R 16 87 V taktırdım 540 liraya. 1 yılda yol yardımı verdiler. Eski lastiklerim orjinal fabrika çıkışı idi. Lastik sesi oranı %60 azaldı. Çok memnunun.
[Resim: 65mm1t.png]
28-02-2013, Saat:14:18
Cevapla
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#3
Cvp: doblo janti fiorinoya nasıl olur
(28-02-2013, Saat:12:20)sek01 yazdı: slm arkadaşlar. Lastiklerim eskidi ve yenileri sızınde bildiğiniz gibi diğer araçlarınkinden fazla fiyatı. Ben doblonun 15lik ince parçaları olan alaşım jantini takarak ucuza lastik almayı düşünüyorum. Hem bizim 16ya göre daha az sallanir araba hemde esnek olur diye düşünüyorum. Ama eksileri olur mu sizlere danışmak istedim.
Teşekkürler

Sevgili kardeşim;
Genellikle burada kullanıcılarımız araçlarımızın 16 inçlik lastik çapından fiatı konusunda şikayetçi olmaktadırlar ki, bun da da haklıdırlar.
Bildiğiniz üzere Üretici ,aracımızın ticari versiyonu olan , cargo, kombi mix versiyonlarında zaten 15 inç jant kullanmıştır. Yani ticaride 15 inç, hususi de ise( fiorino emation combi, panoroma ) de ise 16 inç...
doğal olarak 16 inç jant arabayı biraz daha heybetli göstermektedir. Yani burada görsellik öne çıkmaktadır. Fakat Bu jantın lastikleri ise diğerlerine göre biraz daha fazladır.. İşte burada kişisel tercihler öne çıkmaktadır. Şahsen be aracımı binek olarak kullandığımdan ve bir lastiğin kullanım ömrünün de 35-40 bin km olduğunu düşündüğümüzde bize maliyet olarak pek fazla da yük getirmeyeceğini düşünmekteyim.
Eğer lastiklerim kullanım süresini doldurursa , daha önce ki konularımda da nedenlerinden bahsettiğim gibi şahsen yine 16 inç yumuşak tabanlı michelin lastik almayı düşünürüm.
28-02-2013, Saat:14:50
www Cevapla
qosmio Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3852
Mesajlar: 317
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 317
Kayıt Tarihi: 06-10-2012


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#4
Cvp: doblo janti fiorinoya nasıl olur
forumda 195 55 16 lastik yerine 205 55 16 lastik kullanan varmi?
[Resim: beyazfiorino2.jpg]
28-02-2013, Saat:19:22
Cevapla
sek01 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2538
Mesajlar: 54
Nereden: 01 Adana
M.Yılı:
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 54
Kayıt Tarihi: 12-01-2012


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#5
RE: doblo janti fiorinoya nasıl olur
teşekkürler arkadaşlar. 15olsa artisi olur mu bize performans ve konfor yönünden.? 16sanki yoruyor aracı.?
28-02-2013, Saat:22:18
Cevapla
sekko Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4616
Mesajlar: 41
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 41
Kayıt Tarihi: 23-02-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#6
Cvp: doblo janti fiorinoya nasıl olur
qosmio ben aracı yeni aldım 2. el aldığımda üzerinde continental 205-55-16-91V lastik vardı değiştirmedim bu şekilde kullanıyorum tabii yeni bir fiorino kullanıcısı olarak diğer ebatlardaki lastikler arasındaki farkı söyleyemem ama yakıt konusunda biraz şikayetçiyim şehir içi km'de 250 ile 300 krş arası yakıyor.
ÖLÜM SADECE BİR BAŞLANGIÇ.
01-03-2013, Saat:00:45
Cevapla
qosmio Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3852
Mesajlar: 317
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 317
Kayıt Tarihi: 06-10-2012


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#7
Cvp: doblo janti fiorinoya nasıl olur
(01-03-2013, Saat:00:45)sekko yazdı: qosmio ben aracı yeni aldım 2. el aldığımda üzerinde continental 205-55-16-91V lastik vardı değiştirmedim bu şekilde kullanıyorum tabii yeni bir fiorino kullanıcısı olarak diğer ebatlardaki lastikler arasındaki farkı söyleyemem ama yakıt konusunda biraz şikayetçiyim şehir içi km'de 250 ile 300 krş arası yakıyor.

direksiyon nasil? biraz daha agirdir herhalde, cunku lastigin tabani biraz daha genis oldugu icin surtunme fazla olacaktir..
[Resim: beyazfiorino2.jpg]
01-03-2013, Saat:23:31
Cevapla
sekko Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4616
Mesajlar: 41
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 41
Kayıt Tarihi: 23-02-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#8
Cvp: doblo janti fiorinoya nasıl olur
Doğrudur genişliğinden dolayı sürtünme artıyor ama ben direksiyonda sertlik hissetmedim.
ÖLÜM SADECE BİR BAŞLANGIÇ.
02-03-2013, Saat:22:35
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  [Soru] Far Ayarı Nasıl Yapılır ? murat6790 5 24,168 02-12-2022, Saat:14:42
Son Yorum: sinanemekcty
  [Soru] Klima fanını nasıl sökebilirim nilsan 3 5,622 29-10-2021, Saat:16:15
Son Yorum: Hakanayhan
  [Soru] Çizikleri Nasıl Yok Ederim Ağırman 2 4,406 24-08-2016, Saat:11:30
Son Yorum: ayhaneröz
  FİORİNO TEYP NASIL SÖKÜLÜR bilmar 14 35,368 02-08-2016, Saat:23:59
Son Yorum: mamoste1
  [Soru] Sis Farları Nasıl Çalışıyor? Lost 13 62,764 19-07-2015, Saat:17:47
Son Yorum: RaneZ

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi