Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Soru] Korna
fth44 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4836
Mesajlar: 139
Nereden: 44 Malatya
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 139
Kayıt Tarihi: 30-03-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
Korna

Arkadaşlar aracımın kornasının yerini tespit etmek için kaputu açtım ve kornayı gördüm. Ama kornanın yanında boşta duran bir soket fark ettim. Acaba kornanın soketimi çıkmış diye düşündüm kornaya bastım çaldı. Ne işe yaradığını bilen var mı? resimde de görülüyor. Bir yerden çıkmışa benzemiyor. kablosu toplanmış ve bantlanmış şekilde duruyor.
[Resim: 2013_04_11_11_12_59.jpg]
11-04-2013, Saat:13:32
Cevapla
MTO Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4850
Mesajlar: 20
Nereden: Rusya
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 20
Kayıt Tarihi: 07-04-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#2
Cvp: Korna
Kablonun gelis yonu itibari ile nerden geldigini tespit ederseniz daha iyi olur. Bazi arabalarda korna icin 2 soket olup birinde korna takili olabiliyor. Diger ucu nereye bagli acaba?
[Resim: lz7ny.jpg]
11-04-2013, Saat:14:40
Cevapla
fth44 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4836
Mesajlar: 139
Nereden: 44 Malatya
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 139
Kayıt Tarihi: 30-03-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#3
RE: Korna
Boşta olan sokette kornaya gelen kabloların yanında geliyor ama neden boşta oldugunu bende anlamadım yok mu bir bilen smile
11-04-2013, Saat:16:40
Cevapla
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
#4
Cvp: RE: Korna
(11-04-2013, Saat:16:40)fth44 yazdı: Boşta olan sokette kornaya gelen kabloların yanında geliyor ama neden boşta oldugunu bende anlamadım yok mu bir bilen smile

arkadaşlar araçta sis yok galiba o kablolar sis farının sonradan takarsanız diye hazır eskilerde yoktu yenilerde var
11-04-2013, Saat:17:05
Cevapla
fth44 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4836
Mesajlar: 139
Nereden: 44 Malatya
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 139
Kayıt Tarihi: 30-03-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#5
Cvp: RE: Korna
(11-04-2013, Saat:17:05)TURUNCU 16 yazdı:
(11-04-2013, Saat:16:40)fth44 yazdı: Boşta olan sokette kornaya gelen kabloların yanında geliyor ama neden boşta oldugunu bende anlamadım yok mu bir bilen smile

arkadaşlar araçta sis yok galiba o kablolar sis farının sonradan takarsanız diye hazır eskilerde yoktu yenilerde var
Tşk. ederim ilginiz için. Evet sis yok. Dediginiz gibi sis farının olabilir. ama sadece kornanın tarafında var diger tarafta yok yada ben göremedim smile
11-04-2013, Saat:17:18
Cevapla
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
#6
Cvp: RE: Korna
(11-04-2013, Saat:17:18)fth44 yazdı:
(11-04-2013, Saat:17:05)TURUNCU 16 yazdı:
(11-04-2013, Saat:16:40)fth44 yazdı: Boşta olan sokette kornaya gelen kabloların yanında geliyor ama neden boşta oldugunu bende anlamadım yok mu bir bilen smile

arkadaşlar araçta sis yok galiba o kablolar sis farının sonradan takarsanız diye hazır eskilerde yoktu yenilerde var
Tşk. ederim ilginiz için. Evet sis yok. Dediginiz gibi sis farının olabilir. ama sadece kornanın tarafında var diger tarafta yok yada ben göremedim smile

sol sisin orası kapalı olduğundan dolayı göremezsiniz
11-04-2013, Saat:19:48
Cevapla
fth44 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4836
Mesajlar: 139
Nereden: 44 Malatya
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 139
Kayıt Tarihi: 30-03-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#7
Cvp: RE: Korna
(11-04-2013, Saat:19:48)TURUNCU 16 yazdı:
(11-04-2013, Saat:17:18)fth44 yazdı:
(11-04-2013, Saat:17:05)TURUNCU 16 yazdı:
(11-04-2013, Saat:16:40)fth44 yazdı: Boşta olan sokette kornaya gelen kabloların yanında geliyor ama neden boşta oldugunu bende anlamadım yok mu bir bilen smile

arkadaşlar araçta sis yok galiba o kablolar sis farının sonradan takarsanız diye hazır eskilerde yoktu yenilerde var
Tşk. ederim ilginiz için. Evet sis yok. Dediginiz gibi sis farının olabilir. ama sadece kornanın tarafında var diger tarafta yok yada ben göremedim smile

sol sisin orası kapalı olduğundan dolayı göremezsiniz
Doğrudur. Çok tşk. ederim verdiğiniz bilgilerden dolayı..
11-04-2013, Saat:20:24
Cevapla
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
#8
Cvp: RE: Korna
(11-04-2013, Saat:20:24)fth44 yazdı:
(11-04-2013, Saat:19:48)TURUNCU 16 yazdı:
(11-04-2013, Saat:17:18)fth44 yazdı:
(11-04-2013, Saat:17:05)TURUNCU 16 yazdı:
(11-04-2013, Saat:16:40)fth44 yazdı: Boşta olan sokette kornaya gelen kabloların yanında geliyor ama neden boşta oldugunu bende anlamadım yok mu bir bilen smile

arkadaşlar araçta sis yok galiba o kablolar sis farının sonradan takarsanız diye hazır eskilerde yoktu yenilerde var
Tşk. ederim ilginiz için. Evet sis yok. Dediginiz gibi sis farının olabilir. ama sadece kornanın tarafında var diger tarafta yok yada ben göremedim smile

sol sisin orası kapalı olduğundan dolayı göremezsiniz
Doğrudur. Çok tşk. ederim verdiğiniz bilgilerden dolayı..

sizin aracınıza isterseniz orjinal düğmesiyle sis takılıyor bilginize
11-04-2013, Saat:20:38
Cevapla
fth44 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4836
Mesajlar: 139
Nereden: 44 Malatya
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 139
Kayıt Tarihi: 30-03-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#9
Cvp: RE: Korna
(11-04-2013, Saat:20:38)TURUNCU 16 yazdı:
(11-04-2013, Saat:20:24)fth44 yazdı:
(11-04-2013, Saat:19:48)TURUNCU 16 yazdı:
(11-04-2013, Saat:17:18)fth44 yazdı:
(11-04-2013, Saat:17:05)TURUNCU 16 yazdı: arkadaşlar araçta sis yok galiba o kablolar sis farının sonradan takarsanız diye hazır eskilerde yoktu yenilerde var
Tşk. ederim ilginiz için. Evet sis yok. Dediginiz gibi sis farının olabilir. ama sadece kornanın tarafında var diger tarafta yok yada ben göremedim smile

sol sisin orası kapalı olduğundan dolayı göremezsiniz
Doğrudur. Çok tşk. ederim verdiğiniz bilgilerden dolayı..

sizin aracınıza isterseniz orjinal düğmesiyle sis takılıyor bilginize
Yalnız orjinal düğmesinde sadece arka sis lambasının tuşu var. Sis lambası taktırsam serviste kaça mal olur?
11-04-2013, Saat:21:37
Cevapla
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
#10
Cvp: RE: Korna
(11-04-2013, Saat:21:37)fth44 yazdı:
(11-04-2013, Saat:20:38)TURUNCU 16 yazdı:
(11-04-2013, Saat:20:24)fth44 yazdı:
(11-04-2013, Saat:19:48)TURUNCU 16 yazdı:
(11-04-2013, Saat:17:18)fth44 yazdı: Tşk. ederim ilginiz için. Evet sis yok. Dediginiz gibi sis farının olabilir. ama sadece kornanın tarafında var diger tarafta yok yada ben göremedim smile

sol sisin orası kapalı olduğundan dolayı göremezsiniz
Doğrudur. Çok tşk. ederim verdiğiniz bilgilerden dolayı..

sizin aracınıza isterseniz orjinal düğmesiyle sis takılıyor bilginize
Yalnız orjinal düğmesinde sadece arka sis lambasının tuşu var. Sis lambası taktırsam serviste kaça mal olur?

350 tl işçilik dahil diye biliyorum artı düğme parası ve aktivleşme si gerekir
11-04-2013, Saat:21:48
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  KORNA SİGORTASI NEREDE keremdrmz43 1 19,420 16-11-2016, Saat:22:48
Son Yorum: hijacker31
  [Soru] FİORİNO'YA KORNA ? Fiorinom38 8 10,311 14-02-2014, Saat:01:31
Son Yorum: italyano
  Direksiyonda korna sesi machine_up 5 6,563 16-11-2011, Saat:23:12
Son Yorum: BaSKaN
  bu ne garip korna :) fiorino-e95 6 6,044 06-10-2011, Saat:19:48
Son Yorum: guro

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi