Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
deri kaplama
gebze_fatih Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5185
Mesajlar: 2
Nereden: 41 Kocaeli
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2
Kayıt Tarihi: 07-07-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
deri kaplama

merhaba fiorinosunun koltuklarını deri kaplama yapan varmı yapsak nasıl olur ve bize maliyeti ne olur acaba ..
07-07-2013, Saat:20:40
Cevapla
tolga123 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5005
Mesajlar: 293
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 293
Kayıt Tarihi: 16-05-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#2
Cvp: deri kaplama
Bence iki şeye göre olmalı. Yaşadığınız şehir sıcaksa bence kesinlikle yapılmaması gerekir çünkü tüm komfor gider ve çok sıcak olur. Kocaeli nasıl bir şehir bilmiyorum ama yazın çok çekersin eğer sıcaksa. Lakin arababaya hava katar. Yapacağın ebata ve kullanılan derinin kalitesine bağlıdır ücreti ama yine de 750 tl 'den aşağıya çıkamazsın kanımca.
Parası olana değil hastası olana..
F iorino
İ stek
A şk
T utku
07-07-2013, Saat:22:40
Cevapla
lazoğlu Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5184
Mesajlar: 11
Nereden: 55 Samsun
M.Yılı: 2011
Aracı: NEMO
Yorumları: 11
Kayıt Tarihi: 07-07-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#3
Cvp: deri kaplama
kardes bence tolga arkadas doğru sölüyor görünüşü güzel oluyor ama içinde pişersin çok sıcak oluyo o kadar masraf yapcana kalın iyi bezden diktir derim wink
07-07-2013, Saat:23:56
Cevapla
MsK Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4446
Mesajlar: 1,010
Nereden: 27 Gaziantep
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,010
Kayıt Tarihi: 25-12-2012


Teşekkür Puanı: 15
Rep Ver:
#4
Cvp: deri kaplama
Sahibinden.com'da Bir Firma Kampanya Yapmııştı 600 TL 5 Koltuk Deri Yapılıyordu Ancak Bencede Gereksiz Yazın Pişersin Kışın Üşürsün Kocaeli Mevsimi Nasıldır Bilmiyorum Yok Ben Yazın Full Klima İle Geziyorum Kışında Isıtmalı Yaptırırım Dersen Ona Birşey Diyemem 001_smile
[Resim: vkss.png]
[Resim: qg0wq.gif]
1 3 5
├┼┼
2 4 R


08-07-2013, Saat:01:07
Cevapla
gebze_fatih Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5185
Mesajlar: 2
Nereden: 41 Kocaeli
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2
Kayıt Tarihi: 07-07-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#5
Cvp: deri kaplama
eywallah arkadaşlar görüntüsü şık oluyor ama bakalım arka koltuğun konforluğunu arttırmam lazım uzun yolda cocuklara falan sıkıntı veriyor o yüzden alternatif çözümler bulmam gerekiyorsmile
08-07-2013, Saat:22:35
Cevapla
tolga123 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5005
Mesajlar: 293
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 293
Kayıt Tarihi: 16-05-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#6
Cvp: deri kaplama
Benim aracıma binen herkes memnun kalıyor ama ben arkaya oturduğum da memnun kalmıyorum çünkü çukurdan geçerken amörtisörler çok sert geliyor. Ama biraz konfor almak istiyorsun arka koltuktan minder koy, bel için destek var onu koyabilirsin. Türk aklı bulunur bir şey ama emin ol deri yaparsan hem ücretten hemde konfordan rahatsız olacaksın
Parası olana değil hastası olana..
F iorino
İ stek
A şk
T utku
09-07-2013, Saat:05:53
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Fiorino mat siyah araç kaplama rs635 10 17,257 10-09-2011, Saat:22:09
Son Yorum: zafer murat

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi