Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Satılık 2011 Emotion (Otomatik)
Bootuning18 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1403
Mesajlar: 36
Nereden: 18 Çankırı
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 36
Kayıt Tarihi: 30-06-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
Star  Satılık 2011 Emotion (Otomatik)

Araç 2011 model, garaj arabası olup, cok temiz kullanılmıştır. 25.000 km de bakımları yapılmıştır. Servis bakımlıdır. Ön tampon,ön kaput çizilmelere karşı tamamen şeffaf film ile kaplıdır. Lastikleri yeni gibidir. Herhangi bir degişen, boya yoktur. Otomatik vites, 6 ileridir. Araç Emotion versiyon olup en FULL' üdür.
Not: Sol ön tamponda ufak bir çizik vardır. ( Garajdan cıkarken kolona sürtüldü )
Araç çift egzoz dur. İkiside çalışır. Görüntü amaçlı yapılmıştır. ( Sesi yoktur )
Bu modelde, bu temizlikte ve bu KM de bulmak zordur..
Pazarlık payı vardır arkadaşlar.

30.000 TL
Telefon: 0542 561 78 07
[Resim: DSC_0027.jpg]

[Resim: DSC_0028.jpg]

[Resim: DSC_0034.jpg]

[Resim: DSC_0035.jpg]

[Resim: DSC_0037.jpg]
-BiLgin-
(Son Düzenleme: 02-08-2013, Saat:05:27, Düzenleyen: Bootuning18.)
02-08-2013, Saat:03:58
Cevapla
semih sümer Çevrimdışı
200
çayelinden
Üye
Uye No: 3879
Mesajlar: 1,350
Nereden: 46 K.maraş
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,350
Kayıt Tarihi: 08-10-2012


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#2
RE: Satılık 2011 Emotion (Otomatik)
Fiyatıda yazsaydınız iyi olurdu
02-08-2013, Saat:04:08
Cevapla
Bootuning18 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1403
Mesajlar: 36
Nereden: 18 Çankırı
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 36
Kayıt Tarihi: 30-06-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#3
Cvp: Satılık 2011 Emotion (Otomatik)
(02-08-2013, Saat:04:08)semih5389 yazdı: Fiyatıda yazsaydınız iyi olurdu
Düzenlemeyi yaptım.
-BiLgin-
02-08-2013, Saat:05:27
Cevapla
volkan_aytc Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5255
Mesajlar: 119
Nereden: 53 Rize
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 119
Kayıt Tarihi: 23-07-2013


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#4
Cvp: Satılık 2011 Emotion (Otomatik)
Hakikaten Temiz...Satana alana hayrlı olur inşalalh.
[Resim: qpczh.png]
02-08-2013, Saat:14:00
Cevapla
semih sümer Çevrimdışı
200
çayelinden
Üye
Uye No: 3879
Mesajlar: 1,350
Nereden: 46 K.maraş
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,350
Kayıt Tarihi: 08-10-2012


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#5
RE: Satılık 2011 Emotion (Otomatik)
Teyp konsolu orjinali daha şık bence bu biraz sırıtmış
03-08-2013, Saat:04:39
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  [Bilgi] 2013 model otomabil ruhsatlı satılık fiorino ulas55 5 5,835 25-10-2023, Saat:07:14
Son Yorum: LauraBerry
  [Bilgi] Fiorino otomatik garanti uzatma Fatihz06 1 2,606 07-10-2020, Saat:23:08
Son Yorum: Nemesis
  [Acil] ANKARA İÇİ OTOMATİK VİTES FİORİNO ARIYORUM sadelik 0 4,392 12-08-2018, Saat:17:54
Son Yorum: sadelik
  SATILIK 2015 MODEL OTOMATİK FİO mrtaysi 1 5,095 19-02-2018, Saat:22:49
Son Yorum: TURUNCU 16
  TEMİZ 2011 FİORİNO OTOMATİK gezgin290 0 3,672 28-02-2017, Saat:12:26
Son Yorum: gezgin290

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi