Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Soru] Mtv ?
boolat Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2761
Mesajlar: 126
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 126
Kayıt Tarihi: 13-02-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
Mtv ?

Merhaba,

Mtv sitesinde benim fiorino CİNS PANEL VAN (G.T.İ.P 87.03) diye geciyor normal mi?

Ruhsattada kapali kasa kamyonet.

Benim arabayı 5/2009 aldım ne zaman mtv'si düşer?

Iyi akşamlar

Use Tapatalk GT-İ9500
30-08-2013, Saat:21:37
Cevapla
fio 01-33 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2773
Mesajlar: 20
Nereden: 33 İçel (Mersin)
M.Yılı:
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 20
Kayıt Tarihi: 15-02-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#2
Cvp: Mtv ?
panelvan diye geçmesi normal öyle deniyor mtv sanırım 6. yaşta düşecekte bu hükümet varken bi 10 sene daha düşmez gibi ilk aldıgımızda 314 ödüyorduk şimdi 414 1-2 seneye açık var derler daha da artar
(Son Düzenleme: 30-08-2013, Saat:23:45, Düzenleyen: fio 01-33.)
30-08-2013, Saat:23:44
Cevapla
boolat Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2761
Mesajlar: 126
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 126
Kayıt Tarihi: 13-02-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#3
RE: Mtv ?
Teşekkür ederim cevapın icin.

Use Tapatalk GT-İ9500
30-08-2013, Saat:23:45
Cevapla


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi